Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • ketrin

    a sretno joj bilo na turneji! znaš li samo što je najjadnije? to što će žena pobrat pun kurac para za drugorazrednu pjesmu i petminutno mrdanje guzicom. pa jebem ti onda moj život kad ja moram radit mjesec dana za ono što ona zaradi u 10 minuta! ma mi smo si svi sami zajeb, trebali bi se radit u glazbene vode. nemaš sluha? nije bitno, zar Indira ima? izgled? vjeruj mi da 99% populacije izgleda bolje od Indire. Ma ja bi prva stala u red...:*/

    avatar

    18.03.2006. (13:20)    -   -   -   -  

  • Una

    Odgovorila sam ti na pitanje, ali je niže na starom postu.

    avatar

    18.03.2006. (14:02)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    Ketrin- nismo mi svi za doktore, astronaute, pjevače, to me podsjeća što si navela za njezino mrdanje dupetom 10 minuta i koliko zaradi na jednu drugu stvarnu priču. Jedna žena žalila se kako radi mjesec dana u tekstilnoj industriji za minimalac i dobije plaću osnovicu nekih 1.800kn a recimo runda koja je bila na stolu je preko 100kn,i kao kako ona da živi trideset dana sa time. Super prvo smo se posvadili na pas mater a onda je poslušala savjet: dala je otkaz zaposlila se kao konobarica i imala osnovicu 3.000kn + tringlt i eto joj nekih 5.000kn i više. Poanta ako misliš da možeš DIGNI DUPE I učini nešto za sebe! A tržište će samo ocijenit jesi li IN ili OUT ;)

    avatar

    18.03.2006. (15:47)    -   -   -   -  

  • GURU

    to ti je kao trgovina,treba znat šta ponudit

    avatar

    18.03.2006. (20:46)    -   -   -   -  

  • konzervativna

    oooo mislila sam da si ti novija pticica u jatu..a ti ono vec odavno tu...laku noc jebac

    avatar

    18.03.2006. (23:13)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    GURU- u pravu si, nije svatko za trgovca. konzervativna - je je odavno sam tu na dva bloga, ja sam ti počasni član SKOJ-a ;) pitaj nekog muškog ako ti to udruženje nije poznato ;) he he

    avatar

    19.03.2006. (16:31)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...