Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (13)

Marketing


  • durica

    Dakle,psihijatrijska bolnica se nalazi u Bolničkoj ulicu,koju drvored spaja s ulicom Bolognom.Tim drvoredom je kočija dovela i Mustafu Nadarevića.sama građevina je zapravo dvorac, spomenik kulture,koji je kasnije prenamijenjen u sanatorij gdje se aristokratske gospođe mogu odmoriti od strke i jurnjave svakodnevice, zaigrati tenis i posaditi cvijet, a nepodobni političari izbjeći Goli otok.Danas je tek zapušteno utočište napačenih duša.

    avatar

    16.03.2006. (11:26)    -   -   -   -  

  • Šatro Cosmo girl

    :DDDDDDD E ovo je najjači komentar na blogu! Durica rules!

    avatar

    16.03.2006. (13:55)    -   -   -   -  

  • Valgar displej ov pavr

    I tako su propali Glembajevi...propadanje se nastavlja....

    avatar

    16.03.2006. (14:20)    -   -   -   -  

  • kokolina i kokolino

    ja čudna biljka?????...

    avatar

    16.03.2006. (15:15)    -   -   -   -  

  • Una

    Ludnica: na šanku kamatari (ujedno i odbor za doček), za stolovima dolje (tko stigne), na podiju polugole rasplesane maloljetnice u nadi da će biti primjećene, za stolovima gore na povišenom (zagrebačka zlatna mladež i oni koji se tako osjećaju) prave se fini i gospoda, a zapravo su nabjelinđani i pasu oči na maloljetnicama. Go-go plesačice samo figuriraju tamo, pregadne su za pogledat uopće.

    avatar

    16.03.2006. (16:11)    -   -   -   -  

  • Una

    Btw. pišta ima previše posla sa pucnjavama pa mu očito problem investirati u klimu koja je i više nego dobrodošla. Unutra je 50 stupnjeva. Fontana je Hilton naspram Ludnice.

    avatar

    16.03.2006. (16:13)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    DUriCA Je zakon;) - Kokolina - jesi !! PARIS - sjetih se jednog filma sa naslovom One night in Paris he he, daj mi reci kad si u LUDNYCI gdje se ti pozicioniraš? Kad dođem jednom da se upoznamo ;)

    avatar

    16.03.2006. (21:37)    -   -   -   -  

  • Una

    U Ludnici sam bila svega pet puta, mislim da mi tamo nije mjesto - naročito u 4 ujutro (jer prije nikad ni ne dođem). A što se tiče filmića, ja sam ti hard to get, i to really.

    avatar

    16.03.2006. (23:03)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    ejla...pustila si mi kom prije da ste se pomirili..pa drago mi je

    avatar

    16.03.2006. (23:18)    -   -   -   -  

  • zigzig

    Off topic: čitam da si imao nekih problema s poslovnim brojevima na TELE2, please podijeli iskustva i prigovore .

    avatar

    17.03.2006. (10:17)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    Tele2 jos uvijek nije spreman za ozbiljne korisnike, od problema da se ne primaju strani SMS i MMS, pa nadalje da se naplacuju kada im se salju ali ne isporucuju, puca veza tokom razgovora, signal se na mahove gubi, mobitel na stolu, malo ima malo nema signal, limit od 1000kn? Npr odem na put i nisam u zemlji i oni kada limit dodje do 1000kn odsjeku odlazne pozive kao sto se meni desilo!!?? i dobijem poruku nema vise kredita? kojeg kredita kad sam na pretplati?gdje da platim kad nemam pojma ni koliki mi je racun a treba doci za 30 dana? a telefon trebam TADA dogovaram si vazan posao a ono CAP. sve u svemu dobro je za klince i povremene korisnike..

    avatar

    17.03.2006. (13:21)    -   -   -   -  

  • ludnica rules

    znam da malo kasnim al moram ti reci da steta sta nikad nisi bio.nazalost ludnica se sad zatvara i samo sto nisam plakala.unutra je jednostavno fenomenalno,odlicna atmosfera.zivjela sam za svaku subotu ideci u ludnici.i ubila bi bandica i sve koji su zasluzni za njezino zatvaranje uh,,pozdrav

    avatar

    27.03.2006. (21:48)    -   -   -   -  

  • ....:::: Amon Raa ::::....

    bio sam neki dan u Ludnici i kao što znaš nije zatvorena ;)

    avatar

    10.04.2006. (00:11)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...