Komentari

budan.blog.hr

Dodaj komentar (36)

Marketing


  • little doll

    nice blog....svrati koji put do mojeg:))

    avatar

    13.03.2006. (07:48)    -   -   -   -  

  • borivoj

    pozdrav tratincici, posjetim te...

    avatar

    13.03.2006. (08:13)    -   -   -   -  

  • borivoj

    --- sasa , beograd, sicg.....> wrote: > > > > > > - Nalazite se u pustinji, imate jabuku u ruci i > napada vas lav. Kako cete > doci do Rima? > - Bacite jabuku u vazduh, a poznato je da jabuka ne > pada daleko od stabla. > Popnete se na to stablo i kada vidite da vas lav ne > moze dohvatiti - > odahnete i pasce vam kamen sa srca. Tim kamenom > pogodite lava u glavu i > ubijete ga. Kada se uverite da je lav mrtav, srecni > ste i kako se ono kaze - > na konju. > Tim konjem krenete na put, a zna se da svi putevi > vode u Rim. > > ----------------------- pozdrav dragoj sasi, boro

    avatar

    13.03.2006. (08:16)    -   -   -   -  

  • annab18

    vrlo iscrpna i zanimljiva priča.....naravno, opet dokazano da za neke probleme, iako si za laike smatraju zdravstvenim, možemo vidjeti da uzroci mogu biti i drugi, najčešće oni koje mi sami izazovemo i to najčešće nesvjesno....pozdrav...pusa

    avatar

    13.03.2006. (08:32)    -   -   -   -  

  • borivoj

    pozdrav dragoj anni, boro. pusa

    avatar

    13.03.2006. (08:36)    -   -   -   -  

  • RADIO FANFARA(cibalia&vinkovci)

    super i zanimljiv blog..........

    avatar

    13.03.2006. (08:43)    -   -   -   -  

  • borivoj

    pozdrav vinkovci, hvala na komentaru. boro.

    avatar

    13.03.2006. (08:48)    -   -   -   -  

  • jazzgirl

    super blog,pogledaj malo moj

    avatar

    13.03.2006. (09:36)    -   -   -   -  

  • borivoj

    jazzgirl, blogic ti je fora... sibaj dalje tako... pozdrav, bora

    avatar

    13.03.2006. (09:42)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    doooooooooooooobroooooooooooo juuuuuuuuuutroooooooooooo:))))))

    avatar

    13.03.2006. (10:25)    -   -   -   -  

  • bojko

    didici dragoj, pozdrav i probudi seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...

    avatar

    13.03.2006. (10:42)    -   -   -   -  

  • irida

    Obratite paznju na to kako je ustvari pobjednica Dore i nasa pjesma za Euroviziju duboka! Tko kaze da Severinina pjesma nema dubinu? Ona nam njome puno toga porucuje: Jer jos trava nije nikla Tamo gdje je stala moja stikla (kuda prodem sve unistim: svoju obitelj, tudu obitelj?Doru?) Destruktivna Dođi, dođi, hop, hop Hajde pile moje (vezano uz pticju gripu- dodi da ti zavrnem vrat) Osviještena Tika taka oko pola tri (imam sat) Materijalista Štipnut ćeš me da se ne vidi (bez kamere, molim) Samozatajna Znam ja dobro takve kao ti (imam iskustva) Iskusna Đavoli su tvoji kumovi (upoznata sam sa religijom) Religiozna Zvrc, zvrc, tražit ćeš moj broj (ovdje kopiram Madonnu: ring, ring) Svjetska Kuc, kuc kucaj nekoj drugoj knock, knock? knocking on the heaven's door?.) Retro Sojčice devojčice daj obuci čarapice (stih o modi) Pomodna Ojda da, oj da da, oj da da da Sssss sex (malo o mom filmskom uratku) Glumica Hop, hop, mrk, mrk (to ne pjevam ja, to mi drugi rade, ovaj, pjevaju) Naivna Sic, sic, bježi nekoj drugoj (ja se opirem) Nedodirljiva Cupa, cupa, zumba, zumba Seno, slama, sir, salama (gastronomija u Hrvata) Gurmanka Cikla nikla, cikla rikla (malo filozofije o prolaznosti života; rikla=crkla) Filozof Afrika paprika (ili sam vruća kao Afrika ili sam se osramotila pa sam crvena kao paprika:to vi odlučujete) Apstraktna Zlatan prsten tanki brčići.... (novi metrosexualac) Urbana E da i na kraju osmjehom nam poručuje: j....e se svi i kad se zaje....m pobjeđujem!!!!

    avatar

    13.03.2006. (11:51)    -   -   -   -  

  • tvoj maslacak

    :-*) .....PUSA

    avatar

    13.03.2006. (13:08)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ...stvarno zanimljiva priča ...

    avatar

    13.03.2006. (14:21)    -   -   -   -  

  • heej, samo da te pozdravim, nemam vremena ovo sve čitati.... pozdrav sunfire

    avatar

    13.03.2006. (15:14)    -   -   -   -  

  • borivoj

    dragoj iridi pozdrav i pusa...

    avatar

    13.03.2006. (16:05)    -   -   -   -  

  • borivoj

    plavom suncu pusa

    avatar

    13.03.2006. (16:05)    -   -   -   -  

  • borivoj

    pozdrav spuky

    avatar

    13.03.2006. (16:05)    -   -   -   -  

  • borivoj

    pozdrav sunfire

    avatar

    13.03.2006. (16:06)    -   -   -   -  

  • borivoj

    --- IRIDA , zagreb....> wrote: > > Tuga gleda unatrag, briga gleda oko sebe, a vjera > gleda gore. > Mi smo ono sto uvijek ponavljamo. > Odličnost nije čin nego navika. > > > MOLIM PROČITAJ PAZLJIVO PRVI REDAK.. > > Ako te Bog stavio u nesto on će te i provesti kroz > to. > U sretnim trenucima slavi Boga. > U teskim trenucima trazi Boga. > U tihim trenucima obozavaj Boga. > U bolnim trenucima uzdaj se u Boga. > U svakom trenutku zahvaljuj Bogu. >----------------------------------- > ----- pozdrav dragoj iridi, boro

    avatar

    13.03.2006. (16:59)    -   -   -   -  

  • Elena... Mama..drži..me

    Zanimljivo i poučno...veliki pozdrav vama oboje...puse PS:Hvala

    avatar

    13.03.2006. (17:35)    -   -   -   -  

  • safiris

    zanimljivo....cmooooooooookić:-*)

    avatar

    13.03.2006. (17:44)    -   -   -   -  

  • annab18

    svaka čast iridi na trudu za sevu...hahaha...baš sam se nasmijala....:)

    avatar

    13.03.2006. (18:10)    -   -   -   -  

  • *****CHILD OF DREAMS*****

    fora ti je blog...pravi slatkiš:)

    avatar

    13.03.2006. (18:29)    -   -   -   -  

  • Suputnica

    pusa dragoj eleni, boro

    avatar

    13.03.2006. (19:16)    -   -   -   -  

učitavam...