Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Una

    Mmm...mi se znamo. Ali se dvoumim... nisam ziher koji si točno.

    avatar

    12.03.2006. (21:21)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    Hmmm to ti se samo čini, prošli se jesmo, nismo si jedno drugom bili zanimljivi dovoljno da bi komunicirali... a što jest jest sretnemo se;)

    avatar

    12.03.2006. (22:23)    -   -   -   -  

  • ja

    ima tebe ikako više na icq? nema se vremena a?

    avatar

    12.03.2006. (23:24)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    ma radim punom parom, a svi poslovni kontakti su mi na drugom ICQ accountu, pa nemam vremena se zajebavati sa saltanjem. no ako predjes ;) pipkali bi se ponekada;) kad sam tu. Nedostajem ti?

    avatar

    13.03.2006. (02:21)    -   -   -   -  

  • ja

    pa ak me pozoveš neće meni biti teško preći.. da da, i miss you, ma samo na minut upali ovaj kad stigneš jer imaš porukicu za frenda!

    avatar

    13.03.2006. (15:30)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    primio porukicu za frenda i imaš poziv a ti pređi na moju svijetlu stranu ;) come force will be with you...

    avatar

    13.03.2006. (19:53)    -   -   -   -  

  • Peri deri

    Dragi uvaženi gospodine,imate li običaj i dalje zalazit u Titanik?Stigle su nove plesačice,pa me zanima komentar!Unaprijed hvala!pusa,bok

    avatar

    14.10.2006. (20:21)    -   -   -   -  

  • Ninna

    nove plesacice su koma!izgledaju mlade od moje sestre koja ide u prvi srednje!ovaj novi titanic je bolji samo po tome kaj ima vise mjesta,al sad je problem kaj nema ljuda.mislim mogli su ga jos dalje otvorit!!??plesacice daj otplesite.......fakat vam neide!!!!!!!

    avatar

    24.12.2006. (18:05)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...