Komentari

jalucifer.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • Ja Sam Onaj Koji Jesam

    Ako želiš imati patnje u životu i ako ćeš Me psovati i nepoštivati bit će tako kako želiš, jer ipak je moje ime Ja Sam Onaj Koji Jesam. Mogu ti oprostiti a mogu ti i ispuniti želju i ići ćeš u pakao k njegovom vladaru Vragu. Ali na ovoj će zemlji vladati mir. Budući da Sam Prvi na listi komentara neka ti ovo bude pouka.

    avatar

    03.05.2007. (16:35)    -   -   -   -  

  • ~°FrAnChY$°~

    Imaš pravo Isuse. Da sam na tvojem mjestu i ja bi to napisala.

    avatar

    03.05.2007. (16:37)    -   -   -   -  

  • Ja Sam Onaj Koji Jesam

    Hvala. Neka ti ovo dijete bude pouka!!!!!! To što je mlađa od tebe ne znači da manje vrijedi. Naprotiv, Isusovi i Božji vjernici vrijede mnogo više nego vjernici Vraga. Idi u Pakao ako tako želiš, a ova djevojčica Franka će ići u Raj u Moj dom i dom Moga Oca.

    avatar

    03.05.2007. (16:41)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...