Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • annab18

    Dobro jutro! Pjesmica je lijepa i sviđa mi se! Mislim da smo svi mi na neki način više povezani sa bakama nego sa djedovima. ja sam bakina miljenica pa smo kad se nađemo zajedno ko stare babe tračare.....istračamo sve što nam padne na pamet! pusa

    avatar

    09.03.2006. (08:23)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    Dobro ti jutro,ja sam imao nonu,koju sam jako volio,umrla je dok sam bio mali,ali ostala mi je u živom sjećanju.Pusa iz Rijeke!

    avatar

    09.03.2006. (08:56)    -   -   -   -  

  • umoran

    Vratila si me u moje lijepo rano djetinjstvo kada su mi obje bake bile žive. Na trenutak sam ih ponovo doživio kao da su još i danas onakve i ondje. Hvala ti na tome i pozdrav ti šaljem - zrakom.

    avatar

    09.03.2006. (09:00)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ... bake su posebna bića... pozdrav :))

    avatar

    09.03.2006. (12:16)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ja više nemam bake, ali imaju moja djeca. I stalno pitaju za svoje unuke. Pozdraw

    avatar

    09.03.2006. (13:07)    -   -   -   -  

  • verona

    pročitam naslov i zajdno me u srce rani...a moja velebitska baka! nažalost, nema je više...ali ljubav je velika, čuda čini...vraćaju se bakine riječi, ja se smijem i kao da smo skupa...e podgorko moja, pusa ti velika za ovo!

    avatar

    09.03.2006. (14:25)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    ah, i ja svoju...bezgranično, iako više nije živa...i zauvijek će mi nedostajati.....

    avatar

    09.03.2006. (14:40)    -   -   -   -  

  • builderica

    Pjesma me rastužila i vratila u djetinjstvo...Moje bake su bile divne...živjele su na selu i radile teško...uvjek su za mene imale lijepu riječ...nosim ih u srcu i ako ih već dugo nema među živima..Pozdrav ti lijepi i hvala na lijepoj pjesmi koju i ja posvećujem ,ako dozvoljavaš mojim dragim bakama!

    avatar

    09.03.2006. (19:08)    -   -   -   -  

  • furuna

    Jedna mi je baka rano umrla, a druga je bila zakon. Za mene je ona bila sve- osoba s kojom sam se zafrkavala, koja me je savjetovala, koja je uvijek bila na mojoj strani- bile smo nerazdvojne. Čak i sada mi često dođe u san da me posjeti.Lijepo si to napisala- bez obzira što naših baka nema uvijek postoji negdje neka baka kojoj treba pomoći pa makar i samo da pređe preko ceste.

    avatar

    09.03.2006. (21:04)    -   -   -   -  

  • anđeo_tame

    Vau...Zanimljiva pjesma...Samo sam se malo rastužila na kraju...Pozzz...

    avatar

    09.03.2006. (21:45)    -   -   -   -  

  • Timea

    Joj, kako si ovo lijepo napisala.... to me sad sjetilo na one pjesmice koje smo imali u osnovnoj školi.....ma baš je super pjesma...svaka ti čast....kissić...

    avatar

    09.03.2006. (22:25)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Bakica... ja volim svoju bakicu.... ;))) a tebi šaljem pusu.... ;))))) imam nekog posla pa samo kratko prošetah... pusek musek

    avatar

    09.03.2006. (23:17)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Očito da si jako jako voljela baku.Takove ljubavi jednako su jake,možda i jače kada ih nema!Lijepu noć ti želim i pozdravi mi MORE!Otvori prozor na tren i pošalji mu poljubac umjesto mene!

    avatar

    09.03.2006. (23:17)    -   -   -   -  

  • tableta

    Kad god vidim neku baku uvijek se sjetim svojih baka, promislim koliko je godina ( možda teškog života" na njenjim leđima i to u meni odmah izaziva strahopoštovanje. Živile bakice pa bilo čije bile!

    avatar

    09.03.2006. (23:43)    -   -   -   -  

  • lorraine

    Moja je ziva i nema do nje.Kraljica!Zivjele sve najbolje bake:)BW,gdje si ti sad,znam da si negdje u Americi...trazim koliko nas ima Rijecana u Americi.b

    avatar

    10.03.2006. (00:26)    -   -   -   -  

  • BW

    @Lorraine,nisam ja u Americi,ja sam ti samo preko tunela,i hop začas sam u Rijeci a inače sam Riječanka.pusa tebi.

    avatar

    10.03.2006. (00:36)    -   -   -   -  

  • misko

    Lijepa pjesma, osjećajna i iskrena...pozdrav, sugrađanko!

    avatar

    10.03.2006. (08:15)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    Samo da ti poželim dobro jutro i da znaš da je u Rijeci pravi potop,pusa!

    avatar

    10.03.2006. (08:45)    -   -   -   -  

  • Anna

    Povratak u detinjstvo... od bake sam naucila neke vazne vrednosti u zivotu... mnogo sam joj zahvalna na tome... obe bake su umrle, ali i dalje zive u mojim secanjima na ono lepo doba detinjstva... cmok i lepu pesmu si napisala...

    avatar

    10.03.2006. (10:04)    -   -   -   -  

  • Neke tuge...

    Hvala ti na podršci...Nemam više baku, a voljela bi da je imam.Toplo je bilo u njenom zagrljaju.

    avatar

    10.03.2006. (13:12)    -   -   -   -  

  • builderica

    Draga BW zahvaljujem na ukazanoj časti i cijenim to,jako !...moram ti odati tajnu ...nisam neka feministkinja,ali prvom rečenicom na svom blogu si me "osvojila" ...pogodila si u "nerf" i neću te prestati čitati...Lijep ti pozdrav i ugodno veče želim!

    avatar

    10.03.2006. (16:34)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Eh, eto, s obzirom na to da sam i ja jedna "mlada" baka, dirnula si me u srce, a i komentari...hoće li o meni tako razmišljati moj unuk jednog dana...?

    avatar

    10.03.2006. (17:45)    -   -   -   -  

  • Jogmraop

    njihov tamjan. Njegov prvi posjet tamo, prije deset godina, bio iskljucivo refurbished laptops under $300

    avatar

    17.09.2009. (09:35)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...