Komentari

cvjetakmali.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • eddie the head

    alo.... sorry, fakat ono... nikako da uhvatim vremena... HVALA TI za one linkove o koprivama, zanimljivi su.... Stay well!

    avatar

    09.03.2006. (15:33)    -   -   -   -  

  • foto cvijet

    edi je nešt pobrkao ja sam mu ostavila linkove jer me pitao za uzgoj ukrasne koprive među linkovima i tvoj ... al kod njeg raste očigledno najbolje trava

    avatar

    11.03.2006. (19:52)    -   -   -   -  

  • cvjetak

    bar si ovdje pročitala zahvalu za svoje linkove...meni je bilo čudno što to piše, ali mislia sam da se dečko onako bez veze zeza

    avatar

    12.03.2006. (12:55)    -   -   -   -  

  • shrimpy

    Obožavam tulipane!!

    avatar

    16.03.2006. (23:19)    -   -   -   -  

  • iFKA

    posadila sam tulipane i zumbule i prekrasno su cvijetali i sad se suše, zanima me kad je vrijeme da ih presadim u kuću (odn. na hladno i suho mjesto) te da li tera biti kombinacija treseta i pijeska ili samo jedno od toga. Također me zanima kaoliko često se to onda zaljeva. Hvala puno. Usput, blog ti je zakon, već dugo koristim tvoje savjete

    avatar

    24.05.2007. (09:32)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...