Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (59)

Marketing


  • phobos

    ne seri i ne seri i ne seriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii i tu si za majku bozhiju?????!!!!! ne seriiiiiiiiiiiiiii!!!! pa profa moj profa....heheheeeeeeee. u glavnom. ja sam. logirala sam se samo da bi mogla dat komentar. i ne ne, nisam mogla vjerovat....chitkaram ja i chitkaram jer sam mlada i volim sve shto vole mladi i nichim izazvano naletim na tebe!!!! ne ne ne ne seriiiiiiiiii.........:)))) eto, uglavnom pa da malo ostavim svoj trag u povjesti blogiranja....enivej da, ja sam, srednji red zadnja klupa, od mene su uchili motat, a ti si mi dao trojku jer jebiga nisam znala kolko ima stanovnika u nekoj jebenoj pripizdini onog trena kad se tebi to pohtjelo pitat.....najebo si....ajd ajd...chitam i bivstvujem prisutna!!! v.r. :) mistik :)

    avatar

    08.03.2006. (13:46)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    ogradjujem se visokom ogradom. moji su ucenici nadasve pristojni...

    avatar

    08.03.2006. (13:48)    -   -   -   -  

  • linus.broj.dva

    jao, nepisana pravila su previse :-D :-D :-))))))))

    avatar

    08.03.2006. (14:59)    -   -   -   -  

  • ¤¤¤Naranča¤¤

    ova nepisana pravila su jako dubokoumna.... hah a spek....

    avatar

    08.03.2006. (15:10)    -   -   -   -  

  • inhibitor

    dao si joj trojku, sram te bilo

    avatar

    08.03.2006. (15:23)    -   -   -   -  

  • Istrijanski blues

    oću da mi se objasne pravila u curlingu!!! nakon toga ću glasat!

    avatar

    08.03.2006. (15:35)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    ako sam joj dao trojku znaci da je znala za jedan. jebote, bio sam popustljiviji od gandija i nasera zajedno!!!

    avatar

    08.03.2006. (15:48)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    pravila!? a kad ja zovem ljude na trening - nema zive duse. tesko je doc u ponoc kegle gurat, pa da... nema pravila za tebe. donesi gajbu, gledaj i uci!

    avatar

    08.03.2006. (15:49)    -   -   -   -  

  • Republika Vinkovci

    procito sam 3 nepisana pravila i mogu rec da je vrlo poucmno, a i glaso sam i moji favoriti su na dobrom drugom mjestu. zivijooooooooo

    avatar

    08.03.2006. (15:54)    -   -   -   -  

  • Here To Stay

    da, da prvo pravilo je nezaobilazno i jako čvrsto se 2. veže na njega. s druge strane treće bi se u određenim situacijama moglo i zaobici

    avatar

    08.03.2006. (16:40)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    a pravila su vezana uz???? WHAT?

    avatar

    08.03.2006. (19:37)    -   -   -   -  

  • Ivana .rS

    ribafišu droljo. Vidimo se na septiki, vidimo se u vukovarskoj

    avatar

    08.03.2006. (20:40)    -   -   -   -  

  • Republika Vinkovci

    zivijoooooooooooo Ivana .rS!!! Lutko vidimo se u vinkulji u petak, a?

    avatar

    08.03.2006. (21:28)    -   -   -   -  

  • translator wannabe

    Ovaj, zaboravio si napisat tri nepisana pravila :)

    avatar

    08.03.2006. (21:46)    -   -   -   -  

  • karambol

    nebitno je ko pobjeđuje, dok god se poslije ogleda dobro popije i pojede, po dobrom starom običaju.

    avatar

    08.03.2006. (21:50)    -   -   -   -  

  • Ivana .rS

    jok pajo, visok mi datum. Plata tek petnajstog.

    avatar

    08.03.2006. (21:53)    -   -   -   -  

  • Ja sam samo sanjar ispod duge,u mene su noći duge.

    E Riba,Riba,ovi tvoji učenici samo isplivavaju.I svi kažu u kojoj su klupi sjedili.Pa jel ti to dobro pamtiš il je njih bilo malo?Mislim,biće si kratko radio u struci?Očito,da.A baš mi je smiješno kad ti se jave,odmah te vidim svog crvenog od srama....Il ponosa!Sretan ti dan žena,mislim ženi!

    avatar

    08.03.2006. (22:10)    -   -   -   -  

  • Republika Vinkovci

    @Ivana .rS-aupickumaterinu, a ja sam u tolkom kurcu da ne znam ocu imat za kartu u Vanilla klubu, skroz sam skurco sa parama i zivcima, a volijo bi te vidit. Nadam se kako ce bar tata doc da zasiljimo koju. Ja cu se potrudit doc u KSeta, ako me ne izbace na prvoj stanici komdukteri bez karte u Ivakovu. Zivijooooooooooo Ivana. Isprika ribafish sto smo koristili tvoj blog za razgovor, jebogaperundagajebo nije bilo namjerno.

    avatar

    08.03.2006. (22:36)    -   -   -   -  

  • Krco

    IDE NASTUPA NEBOJI SE SEXA,ČUDNOVATI ČUNJAŠ JEBE BEZ KOMPLEXA!!!!!Sretno! Mi vama držimo palčeve,a vi nama?

    avatar

    08.03.2006. (23:03)    -   -   -   -  

  • U BRLOGU

    dogodit će se sto posto neka čarka, taj curling nija takva pizdarija bez obzira šta igraju od 7 do 77. triba s onim metlam čistit i onda pazit da se ne opizdi "stone" na putu. pa meti brzo pa meti sporo pa grataj pa zamrači kad se broje punti, pljuni na led da nastane grba i sl. jednu stvar jedino ne znam. di su suci? jel uopće postoje? jer dragi moj ako sudaca nema, prekid turnira je gotova stvar (zbog CK ČČ naravno)

    avatar

    09.03.2006. (01:20)    -   -   -   -  

  • dijete

    e riba dragi, ne vidjeh te duuuugoo..

    avatar

    09.03.2006. (08:56)    -   -   -   -  

  • Fly me to the moon

    uf, nesto mi se omilio ovaj osvjezivac!

    avatar

    09.03.2006. (09:08)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    bobika brate, pa je se smatram clanom alkosa! samo reci kako treba proc proces inicijalizacije i eto me!!! ajmo alkosi!!!!

    avatar

    09.03.2006. (10:32)    -   -   -   -  

  • Ja sam samo sanjar ispod duge,u mene su noći duge.

    odgovorila sam ti,ali nemoj gledati ako si na dijeti jos..................

    avatar

    09.03.2006. (11:00)    -   -   -   -  

  • inhibitor

    Pitanje Ribafishu: je li taj curling klub stvaran ili je samo dobra zajebancija?

    avatar

    09.03.2006. (11:09)    -   -   -   -  

učitavam...