Komentari

nba.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • Narnija

    Haha, dobri su ti ovi pingvini, ne mogu se skinuti

    avatar

    08.03.2006. (15:18)    -   -   -   -  

  • nonamed

    kak smo razvalili talijane. davison rula

    avatar

    08.03.2006. (19:48)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    samo ću reći ono što sam vikao posljednjih 50 sekundi tekme: scoonie, scoonie, scoonie.....! ! ! ! ! !

    avatar

    08.03.2006. (20:14)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    anonimac da se razumijemo ja navijam za Zadar i Zadar je klub za koji ču uvijek navijati.....druga stvar ,scoonie penn je zvjer kakvu uživotu nisam vidio i zaslužio je da se viče njegovo ime u Ciboni i ponavlja još mnogo puta.....no to ne znači da sam prešao na Cibonu i da navijam za nju....kad budu opet protiv zadra igrali pogodi za koga ću navijati...to ti je isto i sa Dinamom........ja navijam za Hajduk al nije valjda da ću kad sad bude Dinamo kročio prema Europi gledat tekmu i navijat za tu neke kvazi klubove nego ću navijat da napokon jedan Hrvatski klub uđe u europu.....jebiga stari tako ti je to kad ti je stari iz Zadra a stara iz Zagreba..........ali samo ću reč još jednu stvar a to je :Scoonie Penn.....

    avatar

    09.03.2006. (07:54)    -   -   -   -  

  • HAKLER S CVJETNOG

    joj nisi trebo maknut Muraya ovog anonimca koji me popljuvo jer sanm mu baš objasnio o čem se radi....

    avatar

    09.03.2006. (07:56)    -   -   -   -  

  • Muraya

    Dakle to nije anonimac? I kužim o čemu se radi...

    avatar

    09.03.2006. (16:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...