Komentari

sex69.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • cvilidreta

    Obratno je samo usluga.-)) Mislila sam da će biti post za Dan žena...-)))

    avatar

    08.03.2006. (11:04)    -   -   -   -  

  • ..dragi Amone opet tebe teške misli more...iz svega je vidljivo da opet možda posustaješ...opet ne ide kako bi trebalo...a to mi najteže pada..znam da podrška u ovom obliku i nema možda puno smisla,ali neće me biti duže vrijeme(bolest neka)i samo se nadam da će te moja toplina i svjetlost pratiti i daljei tebe i tvog malog Jankeca(od milja tako zovem sve malce)...nadam se da ćeš prepoznati svoj put kojim treba krenuti,jer ja ti to od sveg srce želim...nisu to fraze,doista je tako...molim se da sve dobro završi ...pusa..big mama

    avatar

    08.03.2006. (13:06)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    Ma daj dan žena, ovo je doba feminizma svaki dan je dan žena, imate valentinovo, pa onda božić, uskrs, ovaj praznik onaj praznik, stalno vas darivamo, ;) Ne more mene teške misli, sve ide prema planu, no eto tako neke stvari krivo radim i što prije to uvidim sam sa sobom zbrojim mi je bolje za dalje ;) eto večeras idem na promociju jednu, a sutra imam pregovore oko auta :) i što bi mi bilo loše??

    avatar

    09.03.2006. (04:00)    -   -   -   -  

  • Jet Set - Night life - Fashion - MY LIFE

    U biti imam brigu, radim neku kemiju i sada se dvoumim na što da se orjentiram, trenutno kao pješaku trebam hitno auto;( i sad muku mučim što da kupim? JEEP GRAND CHEROKEE 4,7 V8 ; Alfa Romeo 156 2,4 JTD ; VW Passat 1,8 T; Alfa Romeo 166 2.0 ts 16V; Volvo S 60 D 5; Audi A6 2,5 TDI; Mazda 6 2,0 ditd; Audi A6 1,9 TDI; BMW 320 D COMPACT; ??stvarno što čovjek da uzme? svima je cifra gore dole razlika 10tisuća, iako bih najradije vozio tenk kao pravi snob BMW 745 i ;) ali odakle da ukradem 300.000kn za 5 godina stari? baš me zanima tko dođe i kupi polovni auto za 300tis kn?već kad tolike novce netko dane onda si kupi novi auto i to birani a ne tamo neki 5 godina polovni tko zna tko ga je vozio i što je radio u njemu? bljak fuj fuj..

    avatar

    09.03.2006. (04:23)    -   -   -   -  

  • biganimal

    Izreka nastala po mitu o pametnom medvedu koji je svome gazdi napravio uslugu. Jednog dana, gazda izveo međeda u šetnju na livadu, legao i zaspao, u jednom trenutku dok je spavao na lice mu sleti osa, međed ko međed vide to, pa brže bolje ustade, uze kamen da ubije osu, i razbi gazdi glavu. Otuda i sama izreka.
    Lijep pozdrav,
    www.biganimal.net

    avatar

    05.03.2011. (15:15)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...