Komentari

starwarsfan.blog.hr

Dodaj komentar (45)

Marketing


  • anna

    samo ću ti reći da ti je blog totalna fora... sav trud ti se isplatio... odličan je... pozdrav

    avatar

    10.03.2006. (21:05)    -   -   -   -  

  • *__..::DEVIL IS MY ANGEL::..__*

    Zanimljivo... pozz :)

    avatar

    11.03.2006. (18:42)    -   -   -   -  

  • dorathefaca

    šta je uopće to???

    avatar

    12.03.2006. (00:54)    -   -   -   -  

  • duffman

    ajme ovo je super, inače volim Star Wars filmove, ali vidim da si ti pravi fan. Sviđa mi se ova ideja sa linkovima u stilu SW-a. Ja imam nešto slično, blog ligu prvaka, pošto volim sport, učlaniti se kod mene može svatko, uvjet je jedino da ostaviš pokoji komentar tu i tamo ako baš ne želiš biti zadnji, pa ako želiš, javi se. P.S. mene mozes stavit kao Darth Duffman :-))))))

    avatar

    12.03.2006. (02:34)    -   -   -   -  

  • totalni bulšit

    ja više volim star trek nego star wars, ali hvala na pozivu

    avatar

    12.03.2006. (10:31)    -   -   -   -  

  • Andri

    Hej! Gledala sam neke dijelove Star Warsa i ok su mi. Kad sam bila manja, više sam ih voljela... A za ovaj SWFB klub, možda bih se i mogla učlanit, ali ja nisam neki veliki fan i ne znam dal bih znala odgovorit na sva pitanja... kaj baš moram poslat mejl i to sve po onoj proceduri?

    avatar

    12.03.2006. (12:15)    -   -   -   -  

  • Tigy svijet

    hvala na pozivu, no nisam neki fun, možda to jednog dana i postanem, nikad se ne zna ....

    avatar

    12.03.2006. (12:46)    -   -   -   -  

  • >STAR WARS

    Za rukometašicu, samo moraš poslat mejl kako gore u postu piše!

    avatar

    12.03.2006. (16:53)    -   -   -   -  

  • Stripovi Igre TV...

    ZAKON BLOG.... I LOVE STAR WARS.... MOŽDA ONOLIKO KOLKO I TI.... ništa samo tako nastavi... ak nisi siguran u neku informaciju posjeti me na mom blogu... COOL

    avatar

    12.03.2006. (17:18)    -   -   -   -  

  • Stripovi Igre TV...

    I usput SITHS RULE nema tog Jedija koji neće pokleknut "tamnoj" strani sile... nema ga....

    avatar

    12.03.2006. (17:19)    -   -   -   -  

  • >STAR WARS

    Tu nisi u pravu!

    avatar

    12.03.2006. (18:52)    -   -   -   -  

  • Stripovi Igre TV...

    Ja pa da nisam u pravu... Sith vs. Jedi= mrtav Jedi nothing more to say... SITH RULZ

    avatar

    12.03.2006. (19:01)    -   -   -   -  

  • >STAR WARS

    Nije sad da se vadim na filmove, ali oni su dokaz da si djelomično u krivu...

    avatar

    12.03.2006. (19:08)    -   -   -   -  

  • Stripovi Igre TV...

    Jedi su ustvari slabi u duši i da prostiš glupi... Obi Wan je bio glup kad je dao da ga Darth Vader ubije.. zašto....Qui-Gone se po mom mišljenju također dao da se ubije... svi se oni žrtvuju zbog neke veće svrhe.. KOJA JE TO SVRHA...spojiti se sa forcom...LOL= Laughing Out Loud

    avatar

    12.03.2006. (19:19)    -   -   -   -  

  • EyeDeeper... denicro.blog.hr

    ful ti je cool blog... hvala na pozivu, ali nisam star wars fun... :( ali dođem je svako tolko vidjeti što ima... cya

    avatar

    12.03.2006. (20:14)    -   -   -   -  

  • >STAR WARS

    Nemoj vrijeđat Jedije, Obi-Wan se žrtvovao za Luke-a, i Leiu i ostale, a Qui-Gon je bio već prestar za Darth Maula i nije imao nikakve šanse, protiv tako mladog i jakog Sitha!

    avatar

    12.03.2006. (20:39)    -   -   -   -  

  • bob graditelj

    covjece,blog ti je mrak. od 1 do 10 za 15 ti je

    avatar

    12.03.2006. (23:24)    -   -   -   -  

  • Stripovi Igre TV...

    Samo jedna zamjerka... kod liste članova SWFB pod uvaženim članom Darth Tynnuss si stavio link do smaljića ne do njegovog bloga... samo kažem :P

    avatar

    13.03.2006. (08:42)    -   -   -   -  

  • Stripovi Igre TV...

    Eh da... Obi Wan se žrtvovo za Luka Leiu i ostale... time što je umro i "spojio" se sa silom značilo je da Luku može psihički pomagat više nego prije.. a prije mu je mogo i psihički ( samo malo manje) i fizički a ostao bi živ.... Yoda je imao 500 ili kolko već u 2. nast. Star Warsa kad se borio protiv Count Dookua pa mu je i dalje dobro išlo... ( da znam da je Yoda druga vrsta bića ali i dalje....)

    avatar

    13.03.2006. (08:47)    -   -   -   -  

  • >STAR WARS

    Što se tiče zamjerke, član " Darth Tynnuss", se prijavio ali me zamolio da ga primim iako nema blog (ali će ga napraviti), te sam ja onda stavio link od svoje stranice! Tu je sve korektno!

    avatar

    13.03.2006. (14:11)    -   -   -   -  

  • >STAR WARS

    Sam si rekao da je Yoda druga vrsta bića, to je jedina kvaka o njegovoj borbenoj spremnosti, a još je i sila ogromna u njemu pa ga to drži "jakim" i sposobnim za mačevanje!

    avatar

    13.03.2006. (14:14)    -   -   -   -  

  • danko

    Pozdrav od ekipe amaterskog filma "Povratak babe Djedaj!"

    avatar

    13.03.2006. (15:47)    -   -   -   -  

  • Stripovi Igre TV...

    Aha onda sve ok

    avatar

    13.03.2006. (19:54)    -   -   -   -  

  • Wanda

    dragi, ne znam što te u mom postu navelo da misliš da spadam ovdje, ali nisam fan. u svakom slučaju, dao si si truda i želim ti puno uspjeha. sretno!

    avatar

    13.03.2006. (22:20)    -   -   -   -  

  • neli

    ah ...obožavam Star Wars,plakala sam na trećem nastavku jer je bio zadnji...ne mrem biliv it d aje netko i otvorio star wars blog...aaaah...ne mreš bilivit kak sam happy...ciaos.

    avatar

    13.03.2006. (22:28)    -   -   -   -  

učitavam...