Komentari

starwarsfan.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • fidel

    Sve jasno! :)

    avatar

    09.03.2006. (15:39)    -   -   -   -  

  • Lilith Entertainment

    Hvala na objasnjenu... nisam znala da odijelo ima povijesnu simboliku. Mislila sam da ga nosi jednostavno da ga odrzi na zivotu.

    avatar

    13.03.2006. (22:35)    -   -   -   -  

  • za-we-ban-ci-ja

    Ej legendo, zakon ti je post! Imam i ja na svom blogu nešto o DARTHU VADERU, tom misterioznom liku. Samo prošeći do http://millenniumfalcon.blog.hr Hvala ti unaprijed! Ćao

    avatar

    26.03.2006. (11:24)    -   -   -   -  

  • Starwarsfan

    Vidim ti na blogu da si se zapalila za Vadera, mogu ti ja nešto sredit sa njim... ako hoćeš :D;D

    avatar

    27.03.2006. (22:50)    -   -   -   -  

  • za-we-ban-ci-ja

    Pa sad... možeš ak ti se da. Ha ha ha ha ha. Samo da ti velim da sam morala zbrisat taj post di "svršavam na Vadera" jer je sve skužio moj stari pa sam doma imala s...e. Kužiš? Inače ja fakat obožavam Dartha Vadera i On mi je najdraži lik u čitavoj SW priči. Stvarno je misteriozan i najvjerojatnije Ga zbog tog i volim. Imam Ga na desktopu i nerijetko se obradim... ;-))) Ma, ne shvaćaj me previše ozbiljno i svrati malo do mene i ostavi nešt, ak ti se da. Pozdrav svim SW fanovima!!! Ćao

    avatar

    02.04.2006. (20:57)    -   -   -   -  

  • opake cure

    blog ti je super. Za sve one koji obožavaju star wars ovo je blog iz snova. BLOG TI JE ZAKON!!! navrati do nas kiss...

    avatar

    04.04.2006. (14:36)    -   -   -   -  

  • freeex

    free hentai movies http://freeextremecomix.tripod.com/ free hentai movies free hentai movies

    avatar

    16.05.2007. (06:44)    -   -   -   -  

  • freeex

    free hentai movies http://freeextremecomix.tripod.com/ free hentai movies free hentai movies

    avatar

    16.05.2007. (06:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...