Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (22)

Marketing


  • misko

    A što da ti kažem? Počela si dobro, zatim ostavila mnogo stvari nerazjašnjeno. Tko je ili što je Lovro? Zašto zavoliti nepoznatu staru ženu za koju mu je inebuharečeno da je baka? Samo muški prijatelji? Homić? Ili lovac na stanove, jer sigurno je naslijedio i bakin u tom istom neboderu....zatim, kad akteri u drami govore, stavi navodne znakove ili crtice, ovako se gubiš u traženju smisla rečenice...veoma si romantična, a rekao bih i da lako povjeruješ u svašta...ali oprosti, nije ovo kritika, već samo pokušaj davanja upustva za daljnje pisanje: imaš smisla za dramatično. Nastavi. I iznad svega, ne ljuti se zbog ovog, ali nisam odolio jer sam se prisjetio svojih prvih pokušaja ....prijateljski pozdrav!

    avatar

    18.02.2006. (08:34)    -   -   -   -  

  • BW

    @Miško hvala na uputstvu imati ću to na umu.Uvažavam i kritike.a ne samo dobre hvale.Kissam te.

    avatar

    18.02.2006. (11:42)    -   -   -   -  

  • @pple

    Jednom si mi napisala da sam te svojim postom ražalostila...a što ti sad činiš...i to pisanjem u sitne sate. Da li ti uopće spavaš!? Pozdrav i nadam se skorom susretu. CIAO!!!

    avatar

    18.02.2006. (13:01)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Ima i toga. Inače ne volim nebodere ni liftove, nitko nikoga ne pozna, bacaju smeće kroz prozor i svašta. Sad sam došao sa trke u Kostreni, a trim staza je još živa. Pozdraw

    avatar

    18.02.2006. (13:24)    -   -   -   -  

  • p!nk star

    priča je super,ja ti inače obožavam misterije i nadam se da če ih biti još =) bok!

    avatar

    18.02.2006. (14:58)    -   -   -   -  

  • misko

    Vrlo mi je drago što si to primila kako treba: nije to bila kritika, nego skretanje pažnje na....pozdrav!

    avatar

    18.02.2006. (15:39)    -   -   -   -  

  • Spuky

    ...tužno...

    avatar

    18.02.2006. (18:36)    -   -   -   -  

  • umoran

    Na tvoje priče ne možeš biti ravnodušan. Ili su prepune ljubavi i sreće ili ljubavi i tuge. U svakom slučaju ljubavi su pune.

    avatar

    18.02.2006. (18:51)    -   -   -   -  

  • SVIJET OKO NAS

    preljepa priča ali meni tužna, a ima svega, ljepote i ljubavi!Krasno zaista!ljepu ti noć želim srećo!

    avatar

    18.02.2006. (18:53)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Puna si lijepih slika.I čarobnih priča.Pusa za sve do sada napisano.

    avatar

    18.02.2006. (21:08)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    Priča je lijepa ali evo ako i ja mogu jednu malu kritiku. Uz već navedene nejasnoće, koje spominje Miško, primjećujem kod tebe da se glavni lik u romanu obraća sad u prvom sad u trećem licu. Mislim da to nije problem dovesti u red. No budući da si kasno pisala vjerojatno si bila umorna. I hvala ti što si nam prevela pjesmu iz prethodnog posta, moram priznati da sam ju tek tada shvatio. Kada sam čitao originalni tekst mislio sam da je grota pećina kraj koje su se vrapci igrali a kada je grota nestala došla je voda u kojoj su se vrapci na kraju utopili. Znam, znam, nema osnove za takove zaključke, ali eto kad čovjek ne zna dijalekt može svašta zaključiti. Lijep ti pozdrav!

    avatar

    18.02.2006. (21:31)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Mislim ovako - da bi izbjegla nejasnoće o kojima govori Miško morala bi razraditi priču, a onda bi bila predugačka za blog - vjerujem da te upravo to vodilo da ubrzaš radnju. Zato ti predlažem da dobro razradiš priču, a onda nam je ponudiš u nastavcima - dva ili tri posta. Znam da inspiracija ne bira vrijeme kada će te "čopiti", ali nemoj više tako kasno biti budna! Čuješ!!

    avatar

    18.02.2006. (21:46)    -   -   -   -  

  • BW

    @hvala naturaliter, uvažavam tvoje mišljenje...uvijek nađeš lijepe riječi da me opravdaš...kao kasno sam pisala i bila sam umorna,baš ti hvala...nastojat ću i truditi se da to sve popravim.kissam te. @draga moja Jade ti si u pravu,ja je ne razradim pošto mislim da će trajati do u beskonačnost i onda ja to skratim,ali o tvojoj ideji od dva-tri posta nastavka i ja sam razmišljala...hvala ti i ljubim te.

    avatar

    18.02.2006. (22:49)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Meni se svidja!

    avatar

    19.02.2006. (00:54)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    ide to tebi..čitam i tebe i Miška..ali onda kad sam skoncentrirana i kad imam vremena na miru pročitati. zamisao ti je dobra.... ali dalo bi se na toj priči porsaditi još puno, motiv originalan ali ona bi morala biti puno dulja....No to naravno nije na Post...jer ipak treba vremena...Ako ćuvaš negdje te priće u slobodno vrijeme ih dorađuj i proširuj...

    avatar

    19.02.2006. (07:51)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    zanimljivo. pala mi je napamet misao o izgubljenom vremenu.

    avatar

    19.02.2006. (10:27)    -   -   -   -  

  • umoran

    Idemo dalje. Nedjeljni pozdrav!

    avatar

    19.02.2006. (13:30)    -   -   -   -  

  • wild_life

    priča je super, ali i tužna je.. pozdrav ;-)))

    avatar

    19.02.2006. (14:22)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Malo sam se i ja pogubila na početku... ali shvatih.. tužno a opet lijepo... pusa..

    avatar

    19.02.2006. (15:06)    -   -   -   -  

  • Bespuća hrvatske zbiljnosti

    To ti je život. Mislim da bi na takve stvari trebali pripremati i djecu u školi umjesto da samo prodaju bajke kako je sve divno i krasno.

    avatar

    19.02.2006. (19:58)    -   -   -   -  

  • tableta

    Čuj, priča nije loša, možda ti je malo prebrz onaj prijelaz sa razgovora sa susjedom ,na susret sa unukom. Možda je tu trebalo još nešto malo dodati. ALi dosta priče- meni se sviđa. Dobro da nije baka umrla od sreće. Dokaz da se umire samo od tuge, a sa srećom se živi.

    avatar

    20.02.2006. (14:38)    -   -   -   -  

  • furuna

    Ima toga i u stvarnom životu. To što ti pišeš tako je životno sve je to kao da smo i mi u tim pričama. Čitam te i dalje.

    avatar

    20.02.2006. (14:40)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...