Komentari

smile16.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • andrea p.

    Nemoj se bedirati. Glavu gore i ne odustaj. Samo dalje. Već dugo nisam bila na tvom blogu, baš mi je drago da si napisala nekoliko postova. Don´t worry be HAPPY.

    avatar

    17.02.2006. (20:02)    -   -   -   -  

  • Black & white...or is it grey?

    heeeellooooooooooo muca! zafaljujem se na komentarčeku....baš e kuuuuul ;P POMOLIMO SE....milost gospodina boga našega dragoga presvetoga đizsa krajsta i neznam čega hehehe ;) baš sam došla s instrukcija i hapila sam se interneta ko kretos...baš mi je drago kaj pemo na kaficu sutra. e a kaj se tiče ovog kaj si pisala...čovek si u životu teško nađe posel koji voli, a da od njega dobro živi, to je danas rjetkost...npr.ja sam sretnica jer obožavam pravo a i gdi god radiš ak si pravnik zarađuješ pristojne nofce. a kaj ti vredi to kaj si nadarena i kaj obožavaš glazbu i instrumente i kaj je to polovica tvog života? to nažalost danas nije nikog briga i svi gledaju samo veze i kolko buš im platila....đubrad, mrzim živjeti u ovom svijetu zbog toga.Ali imaš još dost vremena da se odlučiš ;) ajme kaj sam se ja raspisala! ajd čujemo se za sutra...big kisssss ;))))

    avatar

    17.02.2006. (21:36)    -   -   -   -  

  • DA MAN (VIDI, VIDI)!

    di ti je nestal onaj ludi mačor

    avatar

    20.02.2006. (09:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...