Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (23)

Marketing


  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj sad ću ispasti bedasta.... i pitat koje je to narjećje... koje je da je..ali ti ide....ili se tako kod tebe govori...Nemam pojma...Baš si me iznenadila.........Pusa R1

    avatar

    16.02.2006. (22:15)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Primorka ili Istrijanka?Nekoliko puta sam ovo pročitao.Koliko jednostavnosti u ogrlici boja koje nižeš iz riječi u riječ!Pusom te nagrađujem!

    avatar

    16.02.2006. (22:20)    -   -   -   -  

  • zmajčica

    Bit će tu i zbirka pjesama, vidim ja.

    avatar

    16.02.2006. (22:54)    -   -   -   -  

  • lady

    oj....vrlo dobra pjesma Zbogom,koju si Ti napisala...dobro pišeš....ponekad tužno a ko ne...ali sasvim dobro....kiss

    avatar

    16.02.2006. (23:15)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Super!Ovo me podsjetilo na "Vocku poslije kise" u onom dijelu kad grote više nema.Posebno su mi lijepe pjesme na narjecju,jer cuvaju bogatstvo jezika pojedinog kraja.

    avatar

    17.02.2006. (00:08)    -   -   -   -  

  • Forza Fiume

    Kako je lijepo pročitati "domaću besedu"pogotovo u stihu,samo naprijed,forza!

    avatar

    17.02.2006. (09:22)    -   -   -   -  

  • @pple

    Kako ti lipe beside slažeš...samo tako naprid...i kad knjiga bude štanpana čekan jedan primjerak s potpison. Želin ti lip dan.

    avatar

    17.02.2006. (11:09)    -   -   -   -  

  • lady

    kdje si pronašla ove rime zgoraj na početku bloga...vrlo se mi dopade..jel su tvoje? znaš kad jednom izgubiš sve, pa čak i ono što si volio, ti češ živeti da bi se sečao što si izgubio, jer ko voli, nikad ne zaboravlja, a ko zaboravlja nije ni voleo... vrlo sam zadovolja,jer se nas dvojica čita svaki dan..to nam očito treba...e i sada kod mene sunce sja....što je ljepo....znaš ponekad sam tužna,ništa mi ne ide..plače se mi...ali ko vidim sunce sve loše pozabim i život ide dalje..sada mi je jako ljepo....kissa

    avatar

    17.02.2006. (12:02)    -   -   -   -  

  • Isus je promijenio moj život

    Sviđa mi se tvoj blog!Božji blagoslov tebi!

    avatar

    17.02.2006. (13:36)    -   -   -   -  

  • misko

    Svaka čast: sviđa mi se pjesmica!

    avatar

    17.02.2006. (13:59)    -   -   -   -  

  • Goldeneye

    prvi puta sam ovdje pa pitam, jesam li do nekog otoka stigao ;)

    avatar

    17.02.2006. (14:17)    -   -   -   -  

  • BW

    @Rajnice to ti je nariječje u primorju ili ti ga u istri..eto došlo mi da napišem i na tom nariječju...pusa...@Dida pun pogodak,ali nisam smijela odmah potvrditi...pusa..@zmajčice iz tvojih usta u Božje uši...pusa..@lady ono gore nisu moje mudrosti,sve moje ima potpis BW..pusa...@Hrvoje hvala i nadam se da će biti još takovih pjesmica da se ne zatare jezik..pusa..@Forza Fiume,nadam se da si razumil rići o groti..pusa..@@pple bez brige imaš zagarantiranu knjigu ako bude i kad bude..pozdravi Damu i čeka ga dobro vino..pusa..@lili mir s tobom i čitamo se.pusa..@Miško,hvala na điru po korzu,krv nije voda i još k tomu rođena na samom korzu-pusa...@Goldeneye,e.. pa vidiš, nisi na otoku,ali si zato na poluotoku..pusa.

    avatar

    17.02.2006. (15:05)    -   -   -   -  

  • Darkwolf

    Lijepo zvuči ali neke riječi ne razumijem.

    avatar

    17.02.2006. (15:40)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    hej, ovo je jako, jako simpatično...poljubac i ugodan vikend*

    avatar

    17.02.2006. (15:42)    -   -   -   -  

  • Timea

    Oh kako lijepo....i priče i stihovi, sve ti leži...;-)) ma prekrasno....kiss

    avatar

    17.02.2006. (16:06)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Dokle ćeš me iznenađivati? Sada i na čakavštini? O vrapčićima! Sjajna si.

    avatar

    17.02.2006. (19:54)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    Pa ti si i pjesnik, nisam to znao. Hm, ne želim ispast neobrazovan, ali stvarno ne znam što je grota, ak dolazi od talijanskog onda bi bila spilja, pećina, no stvarno ne znam...

    avatar

    17.02.2006. (20:37)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Jedan optimističan i večernji pozdrav uz didin osmjeh,a kiss bum uzel,pa kaj bu-bu!

    avatar

    17.02.2006. (21:22)    -   -   -   -  

  • BW

    @dragi naturaliter svašta ćeš još saznati,grota je veliki kamen može i pećina,a može i spilja ovisi u kakvom se značenju nalazi.pusa.

    avatar

    17.02.2006. (22:52)    -   -   -   -  

  • BW

    @dragi darkwolf da ti bude jasnije:jedan veliki kamen stoji na sred dvorišta mog kraj kamena voda teće i vrabci veseli kamen krase. Jednoga dana,otvorih oči, a kamena više nema,dali je to bila java ili san, al kamen više tu ne leži,ostala voda ležeći tako na sred dvorišta mog,a kraj vode vrabci veseli ples vode. to ti je to nadam se da sad razumiješ te neke riječi.pusa.

    avatar

    17.02.2006. (23:03)    -   -   -   -  

  • gogoo

    Volim grotu, kamik i gromače...

    avatar

    17.02.2006. (23:52)    -   -   -   -  

  • always outnumbered

    Najvjerojatnije si Istranka ili tu negdi,jelda?Super je pisma,šteta to neke riči ne razumijem..sram me bilo,a dalmatinka sam...kiss!

    avatar

    17.02.2006. (23:58)    -   -   -   -  

  • SVIJET OKO NAS

    llaku noć srećo!!!

    avatar

    18.02.2006. (00:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...