Komentari

cnn.blog.hr

Dodaj komentar (2)

Marketing


  • 3bunj

    Probaj kupovat one voćko sokove. Flaše imaju malo veći otvor nego kaje uobičajeno, pa ti možda malo splasne potreba za kratkokosom ljepoticom. Zeka, naravno. Ma nismo mi nacija koja je spremna na te neke bijelosvjetske navike i običaje. Meni je baba koja mi je iznajmila apartman na skijanju u Italiji prvi dan pokazala pretince za otpadke. Naime, ona je predvidjela da lijepo razvrstavam otpad svakodnevno. A pogodi jesam li ja to i radio...

    avatar

    15.02.2006. (14:03)    -   -   -   -  

  • fidel

    pa ovaj "program# je samo pokazo kolko ljudi loše žive u HR! pa ja svaki dan vidim bar 3-4 ljudova kak kopa po kontejnerima i vadi boce! pozdrav s Kube!

    avatar

    08.03.2006. (21:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...