Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (29)

Marketing


  • Jade´s box

    Ja ću uvijek glasati za život u gradu, bez obzira na sve. Nikada nikoga nisam imala na selu, pa ne znam kako bih se privikla. No, hvala Bogu na seoskom turizmu, pa si čovjek može u nekoliko dana dočarati kako bi bilo na selu živjeti. Volim da mi je sve "pod rukom", mada danas i nema neke velike razlike između sela i grada. Naravno, tu govorim o selima, ne o zaseocima i nekakvim zabitima. Ipak - biram grad.

    avatar

    09.02.2006. (21:48)    -   -   -   -  

  • always outnumbered

    Rođena sam i živim u gradu cijeli život..tako sam se navikla i jednostavno se ne bi mogla prilagoditi životu na selu..mogla bi ići na planinu ili selo s vremena na vrijeme,ali da živim tamo...ne bi

    avatar

    09.02.2006. (22:03)    -   -   -   -  

  • odjebite.blog.hr

    Mrzim pederske blogove..ĐeB....oće li mi koji popušit..OdĐeB..ZA PIT PARIĆANI

    avatar

    09.02.2006. (22:16)    -   -   -   -  

  • BW

    Zašto ih onda posjećuješ,pa ipak mislim da ih voliš čitati da se malo kulturno uzdižeš,na njima možeš naučiti samo opču kulturu koju te na žalost nije nitko naučio.Pozdrav i čitaj me i dalje meni će biti drago.

    avatar

    09.02.2006. (22:32)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Živio sam i u selu i u gradu.Podjednako mi je dobro oboje,i jedno i drugo imaju prednosti i mane.Planine su prelijepe,ali su najcesce u izoliranom podrucju.Moj djed se rodio na srednjem Velebitu,u jednoj nizini,oko koje su visoke stijene,a u daljini se vidi more i otok Pag.Predivno je,ali su jako teski uvjeti za zivot.

    avatar

    09.02.2006. (22:58)    -   -   -   -  

  • N E T M I R A K U L

    ...imaš ružu...

    avatar

    09.02.2006. (23:01)    -   -   -   -  

  • BW

    @Hrvoje to gore je velebit meni jako drag...kiss.

    avatar

    09.02.2006. (23:01)    -   -   -   -  

  • BW

    @vrtlar_i_književnik..zahvaljujem na ruži.Pozdrav.

    avatar

    09.02.2006. (23:04)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Ej Brenky.. ja sam ti za selo, zapravo ne selo kao selo s kravicama i kokoškama nego za kućicu u cvijeću, oko mene livade, drveća, potočić, da je sve to na maloj uzvisini i da imam lijep pogled a da mi do grada, posla, treba 10 min vožnje autom... ;) Jel tražim previše?? pusa velika...

    avatar

    10.02.2006. (02:00)    -   -   -   -  

  • verona

    samo nek se zna da je i meni velebit drag...nije krv voda!...i s godinama sve me više privlači i zove, ali ipak ja sam gradsko dijete...a navika je navika:-)

    avatar

    10.02.2006. (08:20)    -   -   -   -  

  • BW

    @Unikatice ne tražiš previše,cvijeće,cvijeću...kisam te.

    avatar

    10.02.2006. (10:09)    -   -   -   -  

  • BW

    @verona draga zov velebita je nešto što se opisati neda,to se treba osijetiti...kissam te.

    avatar

    10.02.2006. (10:11)    -   -   -   -  

  • @pple

    Pa ja sam i za jedno i drugo - živjela sam u prekrasnom malom mjestu koje neizmjerno volim, djetinjstvo, uspomene i prijateljstva vezane su za njega. Sada živim u gradu koji sam jako zavoljela i koji mi se uvukao pod kožu. Moj je život sada u tom gradu. Pa tjedan u gradu i vikend na selu. Idealna kombinacija.

    avatar

    10.02.2006. (10:12)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    nema slika pa ne mogu suditi, ali na selu, definitivno. Jedino mi nije jasno zašto živim u gradu. Možda sam ipak ja neki tamo šizofrenik. Ugodan vikend želim!

    avatar

    10.02.2006. (16:49)    -   -   -   -  

  • shosannadreyfus

    Živim u velikom gradu, ali bih rado provela jedno vrijeme u planini. Onako baš živjeti s planinom, ne planinariti, nego samo šetnje, dobri osjećaji, planina i ja.

    avatar

    10.02.2006. (20:01)    -   -   -   -  

  • umoran

    Evo me, konačno da te pozdravim. Hvala ti što se brineš.... Ja sam uvijek za onu NIJE VAŽNO GDJE SI, NEGO S KIM SI. Ipak, više sam za mirnija i idilična mjesta.

    avatar

    10.02.2006. (20:25)    -   -   -   -  

  • BW

    Hvala bogu,sada mi je lakše,znači sve je ok.Kissam te.

    avatar

    10.02.2006. (20:34)    -   -   -   -  

  • Tišina

    živim na selu pa biram selo, ali to selo mora biti blizu grada i razvijeno, da ima života i dosta ljudi, a ne selo sa 3 kuće i 2 stanovnika :-)

    avatar

    10.02.2006. (21:08)    -   -   -   -  

  • Timea

    Kako živim u gradu i navikla sam na ovaj ubrzani ritam, ne znam bi li se mogla naviknuti na "miran" život na selu ili u planinama...ali kad bih sudila po tvojim slikama definitivno bi prije odabrala selo i planine nego grad....

    avatar

    10.02.2006. (22:08)    -   -   -   -  

  • sitke

    Promjena i putovanja! Za svako godišnje doba novi ambijent. Gdje ti je more ?

    avatar

    10.02.2006. (22:11)    -   -   -   -  

  • zmajčica

    Slike su za 10. A gdje bi živjela... Uh, kasno mi je. Odo' leć', pa ću ti sutra reć.

    avatar

    10.02.2006. (22:24)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    ja bih izabrala selo, po ovim fotografijama...djeluje mi tako umirujuće, kao da tišina govori svojim predivnim riječima mira...hvala na lijepom komentaru, pusa:)

    avatar

    10.02.2006. (23:15)    -   -   -   -  

  • N E T M I R A K U L

    ...pa recimo nekako mi najviše odgovara predgrađe...ono nisi ni u gradu ni u selu...ali tu si negdje

    avatar

    10.02.2006. (23:54)    -   -   -   -  

  • krznaric

    mogla si reći da slušaš pa bi ti pustio pjesmu,samo reci koju i ja pustam...pozdrav

    avatar

    11.02.2006. (00:20)    -   -   -   -  

  • wild_life

    živim u gradu a mislim da mi se nebi bilo tesko prilagodit i na selu, malo svjezek zraka i zdravog zivota nikome nije na odmet....

    avatar

    11.02.2006. (14:39)    -   -   -   -  

učitavam...