Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (25)

Marketing


  • Darkwolf

    Sviđa mi se priča.lijepo napisano.

    avatar

    07.02.2006. (01:11)    -   -   -   -  

  • umoran

    Hej, Brenky, na ovaj zadnji post nisam mogao ostaviti komentar jer ga uopće nije otvarao. Sada je OK pa ga prenosim ovdje. Ostaješ i dalje dosljedna sebi i svome iskušanom stilu. Priča je opet bajkovita a mene nešto ova tvoja Ruža neodoljivo podsjeća na našu UNIKAT-icu. Pozdrav!

    avatar

    07.02.2006. (02:13)    -   -   -   -  

  • BW

    Pa znaš umorni da si u pravu,to i je možda naša Unikatica,iste su im godine, a i ime imaju prekrasno baš kao ta ruža na slici.Kissam te.

    avatar

    07.02.2006. (08:46)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    Tako se lijepo vratiti u svijet bajki zahvaljujući tebi! Priča je tako... Vraća u djetinjstvo. Ma naša draga Unikatica nema dečka, ona se pametno posvetila studiju i napredovanju, stjecanju novih znanja, ili sam ja nešto propustio...

    avatar

    07.02.2006. (10:58)    -   -   -   -  

  • BW

    Dragi naturaliter morat ćeš pitati nju dali se što promijenilo kod nje,pametno je što se posvetila studiju,ali nadam se da nije zapostavila i onu mušku stranu bez koje mi žene baš i ne možemo..Kissam te.

    avatar

    07.02.2006. (12:18)    -   -   -   -  

  • Dragi moji Brenky, Umorni i Naturaliter... Unikatica ima dečka... ;) Već, moglo bi se reći, dosta vremena. He, ipak sve stignem-i fax, i posao i ljubav.. Kao prvo, priča je savršena...Brenky ma ne znam te više ni hvaliti..stvarno si umjetnica.. Kao drugo, ni ne znate kako mi je drago da ste mene povezali s tom pričom... Kao treće, tko zna, možda mi se i dogodi takva ljubav... Kao četvrto, možda mi se već i dogodila samo treba vremena da se usudim to i nazvati pravom ljubavlju! Još sam mlada... Ime mu je K., tu smo negdje po godinama, samo što sam ja za razliku od njega do sada imala idiličan život, on pak dosta težak.. Zato je sa svoje 24 godine vrlo stabilan, jak, prizeman.. A ja sanjar.... Nisam ga nikada spomenula.. Zašto? Ni sama ne znam.. Nije da ne želim intimne stvari pisati..ali možda je malo i to u pitanju.. Da li je on onaj pravi-tek ćemo vidjeti.. Ne želim se još opterećivati tim stvarima. Znam samo da ga volim svim srcem, on zaslužuje da ga se volim. E sad, da li je Onaj gore naumio nama da budemo Ruža i Narcis...? Tek se treba pokazati.. Do nekih većih promjena ili možda do tog trenutka kada ću vam moći reći: Ruža je rekla "da" svom Narcisu; znajte da sam sretna, da nisam nikada u ništa toliko ulagala kao u vezu s njim, da mi je lijepo... pozdravljam vas i volim..pusa (P.S.Brenky, ajmo lijepo stupit u pravi kontakt s Krznarićem i nek se potrudi da se tvoje priče objave!!)

    avatar

    07.02.2006. (17:45)    -   -   -   -  

  • BW

    Draga moja ja sam se do suza nasmijala dok sam ovo čitala,tako si to lijepo odradila,mislim da je naturaliter doznao jednu više o tebi,ipak sam ja bila u pravu..bravo..znala sam ja da ti imaš nekog da nisi sva u studiju kako naturaliter misli, i meni je jako drago zbog tebe.Kissam te.

    avatar

    07.02.2006. (17:54)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    Ha, a vas dvoje, umoran i BW, vi ste vidoviti! Pa unikat to uopće nije spominjala. Kak ste to pogodili, ja sam mislio da ju dobro poznajem. Pa to je super super, a s obzirom kak je svoju ljubav opisala bit će to ostvarenje ove tvoje priče o Ruži i Narcisu. A kad će iduća priča?

    avatar

    07.02.2006. (18:24)    -   -   -   -  

  • BW

    Dragi naturaliter tako si me i ti nasmijao, ustvari počelo je od tebe,vidiš da ne možeš biti siguran da nekog dobro poznaješ...ne mogu tako brzo razmišljati pa će mo vidjeti kada će druga prića.Kiss od srca šaljem.

    avatar

    07.02.2006. (19:40)    -   -   -   -  

  • zmajčica

    Neka što više lijepih priča u ovoj ponekad sumornoj svakodnevici! Ah Ružo, Ružo, sva si vražja!!

    avatar

    07.02.2006. (19:41)    -   -   -   -  

  • Timea

    Još jedna lijepa pričica....jako mi se sviđaju tvoje priče, sve su sretne....kiss

    avatar

    07.02.2006. (20:29)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Da li ti u ljubav vjeruješ..ili????? Očito imaš dara za pisanje.......

    avatar

    07.02.2006. (21:28)    -   -   -   -  

  • BW

    Naravno draga Rajna....da nije ljubavi ne bi svita bilo,tako ide ona poznata pjesma...drago mi je da si me posjetila..šaljem veliki kiss.

    avatar

    07.02.2006. (21:36)    -   -   -   -  

  • BW

    Pa draga Timeice neka barem priče završavaju sretno,ako ne mogu ljudske ljubavi...kissam te.

    avatar

    07.02.2006. (21:38)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Još jedna lijepa pričica. Lijepa baš kao i ova žuta ruža!

    avatar

    07.02.2006. (23:03)    -   -   -   -  

  • krznaric

    pozdrav, ti si mi kao sestra Grimm, i to bolja od braće:-)...kaj se tiće radija možeš ga slušati na interbnetu...pusa tebi

    avatar

    07.02.2006. (23:35)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Predivna prica!

    avatar

    08.02.2006. (22:36)    -   -   -   -  

  • always outnumbered

    ajme,ful mi se sviđa!samo tako!

    avatar

    08.02.2006. (22:37)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Ma draga moja Brenky naravno da se nemam šta ljutiti... pa ja sam počašćena... evo, napisah novi post.. nije ni upola inspirativan kao prošli ali... bit će bolje.. Šaljem ti veeeeeeeeeeliku pusu... ;)

    avatar

    08.02.2006. (22:44)    -   -   -   -  

  • @pple

    Odlično! U tebi se po svemu sudeći postoji talent koji si do sada brižno krila. Lijepo te je čitati. Veliki pozdrav!

    avatar

    09.02.2006. (13:45)    -   -   -   -  

  • verona

    prekrasna priča...i prekrasna osoba si ti!

    avatar

    09.02.2006. (15:45)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Tu sam....R1

    avatar

    09.02.2006. (18:26)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Ej draga Brenky, ne razumijem komentar?? Kako misliš da izgledam ljepše, pa gdje si me vidjela? Ili sam ja sve to krivo skontala...malo sam pod stresom ovih dana... ;) pozdrav, pusaaaaa

    avatar

    09.02.2006. (20:17)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Pa ti si inspektor pravi!! Jesam li se ja odala nekako, jesam bila prozirna ili si povezala Krznarića i mene, spojila dva i dva i to je to... Danas sam bila ujutro, sutra sam popodne.. nastupila je ona nova shema o kojoj sam ti pričala.. ali treba osvježit podatke na dotičnoj stranici.. Sad imaš dvostruki razlog da nabaviš ono šta treba pa da možeš putem neta čuti... dalje neću da se ne otkrijem... pusa velika!!

    avatar

    09.02.2006. (20:47)    -   -   -   -  

  • N E T M I R A K U L

    ...bravo...neznam zašto ali volim ovakve prićice ja ih volim onako za sebe klasificirati u kategoriju "ljubića"... još jednom imaš potencijal i ne žali tipkovnice...a pošto je Ruža u tvojoj prići dobila košaru s ružama ti kod mene imaš jednu ružu...

    avatar

    09.02.2006. (21:38)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...