Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (31)

Marketing


  • Naturaliter

    A ja sam očekivao rasplet tipa: Ta mala seljančica kasnije je odrasla i izumila kombajn pa ljudi nisu više u njezinom selu morali ručno kositi ili automobil pa joj stari više nije morao rano ustajati i kilometrima pješačiti ili se naprosto udala za princa i rekla ma boli me papak za sve ja ću sad uživati u dvorcu :-). I uopće što je bilo s princom? A s kraljem? Jel' se seljančica udala il je ostala stara cura? Što je bilo na kraju s kravom? Ne znam, meni ta priča ima previše nepoznanica da bi zvučala uvjerljivo :-). Ma bitno da si ti dobra osoba i da si nas evo uvela bar na kratko u svijet bajki. Pusa!

    avatar

    02.02.2006. (10:53)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    Čekaj malo, jesi li ti stvarno autor ovih proznih i poetskih tekstova na tvome blogu ili nas zezaš? U čovječe, to su tako lijepi tekstovi! Nadam se da se ne ljutiš zbog ovog mog prvog komentara, htio sam ispasti duhovit...

    avatar

    02.02.2006. (11:03)    -   -   -   -  

  • BW

    Ne,ne ljutim se i kritike dobro dođu,ja sam osoba koja prihvaća i onu lošiju stranu a ne samo hvale,ovako znam za drugi put što još hvali mojoj prići i hvala na dobrim kritikama,a ovo drugo da ja sam autor,ali ne baš svega,vidiš u mom potpisu.Pozdrav i čitamo se.

    avatar

    02.02.2006. (11:31)    -   -   -   -  

  • Tišina

    super blog, nekako ugodan za gledanje i čitanje :-)

    avatar

    02.02.2006. (12:25)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    Ajoj, ma to uopće nije bila kritika, htio sam da to bude smiješno, ne znam, bit će da mi je zakazao osjećaj za humor pa je ispala ozbiljna kritika. Priča je fenomenalna i jako jako mi se svidjela, u suprotnom je sigurno ne bih čitao.

    avatar

    02.02.2006. (13:54)    -   -   -   -  

  • BW

    Dragi naturaliter,ma je se uopće ne ljutim nema frke.Kissam te,i samo ti ostavljaj komentare kako ih ti doživljavaš.Čitamo se.

    avatar

    02.02.2006. (14:44)    -   -   -   -  

  • Rib@rnica

    Pomalo neuobičajen završetak,ali dobro.Ti si odabrala takav kraj,i to je u redu...pozdravljam te,i hvala ti na posjeti...Franc

    avatar

    02.02.2006. (17:19)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Jesam li već rekla da svakom pričicom dokazuješ kako si dobra i romantična osoba i velikom, velikom dušom. Čestitke!

    avatar

    02.02.2006. (20:25)    -   -   -   -  

  • zmajčica

    Ma znala sam ja da se u tebi krije snaga pisane riječi. You go girl!

    avatar

    02.02.2006. (21:25)    -   -   -   -  

  • kocka

    stvarno jedna lijepa priča... ne idem nikuda samo malo pauziram...

    avatar

    02.02.2006. (22:52)    -   -   -   -  

  • turmalina

    nice, very nice. volim happy ending!!! ali di je princ nestao??? a od svih mi je najbolja kravica Jagoda!!!

    avatar

    02.02.2006. (22:53)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Još jedna jako lijepa priča!

    avatar

    02.02.2006. (23:03)    -   -   -   -  

  • krznaric

    pozdrav brenky,daj se zaposli da ne moram više pisati o nezaposlenima:-)....inače vidim da si dobro, pišeš sto na sat,moga bi se u zadnje vrijem ugledati na tebe,pusa

    avatar

    03.02.2006. (01:24)    -   -   -   -  

  • SVIJET OKO NAS

    Evo ne spava mi se čitam ti ova divna poetsko-prozna djela, pa onda krenem meni na omiljene pjesnike,pa ova divna pjesma od Edith, pa neznam što bi prije, pa tako već sat vremena ti visim na blogu i sad mi se tek neda ić spavat, pravo si otkriće!!!A tebi želim jednoj divnoj umjetničkoj duši lijep san i slatke snove!

    avatar

    03.02.2006. (03:15)    -   -   -   -  

  • kršćanska-curka

    ...super priča, hoćemo knjigu...;-))

    avatar

    03.02.2006. (08:35)    -   -   -   -  

  • SVIJET OKO NAS

    Evo da te samo pozdravim i zahvalim na ostavljenom tragu na mom blogu, Evo drago mi je da se čitamo!Ljep pozdrav ti šaljem!Kisss!

    avatar

    03.02.2006. (13:08)    -   -   -   -  

  • Timea

    Prekrasna pričica....odmah mi je uljepšala dan...kiss

    avatar

    03.02.2006. (15:52)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Ma ne trebam ni govoriti da je priča super! Mogla bi se ti ozbiljno pozabaviti izdavanjem tih priča... pusu šaljem draga Brenky!

    avatar

    03.02.2006. (23:02)    -   -   -   -  

  • umoran

    Po stilu se može odrediti vrijeme, podneblje i karakter umjetnika. O tvome temperamentu, emocijama, dobrohotnosti i blagosti najbolje govori tvoj - STIL. Ova priča, to si ti.

    avatar

    04.02.2006. (01:14)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Imam dodatnih poslovnih problema koje moram riješiti i nemam vremena da te čitam...ali znajda sam i ja sretna špto smo se sreli u ovom nekom virtualnom svijetu,.....Voli te Rajna........

    avatar

    04.02.2006. (15:36)    -   -   -   -  

  • Lady Di

    dakle, prava pravcata bajka....šteta što u životu uglavnom nije tako...ugodan ti vikend:)

    avatar

    04.02.2006. (23:01)    -   -   -   -  

  • N E T M I R A K U L

    ... neznam možda jesi svjesna a možda i nisi svog potencijala...uglavnom malo si nestrpljiva ... ali kako će se trošiti toner u tvom pisaću tako će i priće postajati sve bolje...slijedi dubinsko isčitavanje...lijep pozdrav...

    avatar

    05.02.2006. (01:25)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Sad sam pročitala tvoju priću.Imam sposobnost kad čitam da vidim sliku kompletne priće, prirode, krave, kuće...kao da gledam film. Gdje su ta vremena kad smo bili siromašni ali puni ljubavi.Tad smo se znali radovati.Ovako danas taj žar nestaje, slabi iz dana u dan, barem onima koji imau i više nego im treba..Šaljem ti topli pozdrav.....

    avatar

    05.02.2006. (07:55)    -   -   -   -  

  • zmajčica

    Milo tvoje nama će uvijek biti dragi gost. A šta pitaš, uopće? Samo reci kada!

    avatar

    05.02.2006. (12:15)    -   -   -   -  

  • kocka

    nažalost moja je daleko od prosjeka ali govorim općenito...

    avatar

    05.02.2006. (20:32)    -   -   -   -  

učitavam...