Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (16)

Marketing


  • wild_life

    ne smiju se nosiz suknje ne smiju se nosit kratke gaće a sad ni rebe ma bas me briga i tako tada necu vise bit u skoli a uostalom nalazim se u Hrvatskoj a ne u Australiji =) pozdrav!

    avatar

    01.02.2006. (12:30)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    A kakva je to funkcija glasnogovornica Australije?

    avatar

    01.02.2006. (15:12)    -   -   -   -  

  • BW

    Njena je funkcija da glasno govori....pa tako došlo daleko i do Hrvatske....Kissam te.

    avatar

    01.02.2006. (16:14)    -   -   -   -  

  • zmajčica

    Šteta što je samo u školama. Da je za sve građane, ja bi odma' tamo odletila. Ni jedne traperice ne mogu više navući, a dijete su tako zamorne.

    avatar

    01.02.2006. (16:29)    -   -   -   -  

  • BW

    E,...zmajčice,ma kakve li ti djete...nema od toga ništa,klopa je na prvom mjestu,dok možeš jest znači da si i zdrav...pa trapke su nekad bile popularnije nego danas,valjda si ih se nanosila....ja daaaaa.Kissam te draga.

    avatar

    01.02.2006. (16:47)    -   -   -   -  

  • Timea

    Meni je to čista glupost....kakve veze odjeća ima sa školom...tako je svejedno što će učenici odjenuti. Oni koji ne misle učiti neće učiti ništa više nego do sada ako neće nositi jeans....kiss

    avatar

    01.02.2006. (17:29)    -   -   -   -  

  • verona

    stvarno šta nekim ljudima padne na pamet, očito nemaju pametnijeg posla

    avatar

    01.02.2006. (20:03)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Nije svejedno što će učenici i učenice obuči za školu, neka pravila ipak moraju postojati, ali traperice - zašto ne, glupost. Nećemo se vraćati stotine godina unatrag.!

    avatar

    01.02.2006. (21:04)    -   -   -   -  

  • zmajčica

    Draga moja BW, pa ja sam ti poznanici...

    avatar

    01.02.2006. (22:06)    -   -   -   -  

  • BW

    Tek sam te danas skužila,ali pravim se ja ....čekam koja će se prije otkriti...stvarno sam iznenađena...ma pjevaj onu ide mi u životu ide mi...ma pitam ja onaj dan jel toretta u R.i mislim se ko bi to mogao bit...nema veze ide nam ,al nam ide.Kissam te.

    avatar

    01.02.2006. (22:13)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Ako to i zabrane,ne znam kako ce to uspijeti provesti.Trebaju se baviti vaznijim temama i zakonima. Vidim da si malo preuredila blog :-)

    avatar

    01.02.2006. (23:50)    -   -   -   -  

  • krznaric

    trapšerice su jedne od najstarijih hlača na svijetu, i to bi ona ukinula...besposlen pop i jariće krsti...treba joj dati neki posao da ne misli na gluposti..eto i tebi puse

    avatar

    01.02.2006. (23:50)    -   -   -   -  

  • krznaric

    sad sam primjetio tvoju pjesmu o tati,dobra ti je, svaka čast

    avatar

    01.02.2006. (23:52)    -   -   -   -  

  • umoran

    Je li rekla da umjesto toga mogu obući nešto drugo ili će dolaziti samo onako bez...? A, što bi tada bilo zabave, nereda i rada. - Evo ti uz pozdrav i malo šale u jeansu (radi zabave i ...).

    avatar

    02.02.2006. (01:19)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Ama šta??!!!! Pa u trapkama mi pozadina najbolje izgleda!!! hehe, baš me briga nek se dica pate, ja nisam više u školi... hehe... pusa..

    avatar

    02.02.2006. (01:32)    -   -   -   -  

  • kocka

    ti ameri su svakim danom sve zbunjeniji...

    avatar

    02.02.2006. (22:57)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...