Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (18)

Marketing


  • djecak panker

    ziherice-nejdem idem u dj...na rođendan kod nekog vaznijeg od maskara (i tebe)...

    avatar

    31.01.2006. (21:06)    -   -   -   -  

  • simpLaSticni bLog

    bolesniku hevo navratila ja na tvoj seksipilan blog.....djevojcice draga vidjeh mose u skoli sutar.......ajde pusek

    avatar

    31.01.2006. (22:30)    -   -   -   -  

  • važna

    BUDALO IDIJOTE piČketinoooo joj joj joj joj joj.....zašto mi neka sečanja naviru dok čitam ovo a ničeg ne mogu da se točno setim??? na viru a ja u kutini joooooooooooooj as ti miša! viva la SOYA jedimo ljude ne životinje....LEC BI AL TOGEDER LJUDOŽDERI BUAAAA! ipak, znam ja da tebe uvijek sve žulja hihi... p.s. vidimo se na rođošu-šmrc...i da, ostavila si neku flašu NEČEGA u kt na govornici vani na kolodvoru i to PRAZNU a ja bio ŽEDAN....(STARA pederčina veoma

    avatar

    31.01.2006. (23:15)    -   -   -   -  

  • božica

    evo konjino jedna nepismena! ideš u petak u poš?

    avatar

    01.02.2006. (22:48)    -   -   -   -  

  • ZOKA

    ej djevojko da li ti je dečko našo MINĐUŠICU!HEHEHEHE! Da li se sječaš toga iz kutine?HEHEHEHE

    avatar

    01.02.2006. (23:37)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    IVONA-pa vidjesmo se u školi blatnjava manijakalčice...PEDERČINO-stara joj zuljalo tebe,na mane budaletino jedna, a bocu sam ostavila još tek kad smo došli, to je prva od 2-3 nesječam se više,ali bitno da znam šta je bilo...BOŽICE-krmačo bjedna napile ste me u petak, više nejdem s vama nikud, a poš nije za kloš, a ja kloš pa nejdem u poš...prodali ste se pičke smrdljive...ZOKA-ja sam trudna...jebat ču vam majku zbog dečka...ostavili ga jadnog samog tamo...joj nevalja to...pitaj njega jel našla, šta ja imam s tim???pa nisam joj ja ni izugubila to...

    avatar

    02.02.2006. (10:42)    -   -   -   -  

  • neka vam dosje uvijek bude cist, a rizla puna

    eto, ostavio sam ti komentar. jesi sad sretna? jesi jesi, ja znam kako da usrecim takve kao sto si ti. elda da znam.

    avatar

    02.02.2006. (11:00)    -   -   -   -  

  • božica

    jebi si mater kučko sama si tražila.a mi smo sad fensi,dosta nam je klošarenja pa se okušavamo na otmenim mestima..znaš da si uvijek dobrodošao u naš klesi svijet,a ak nećeš ko te jebe stočaru.

    avatar

    02.02.2006. (12:50)    -   -   -   -  

  • božica

    poslije poša idemo u kju tek tolko da zavidiš.kujo

    avatar

    02.02.2006. (12:52)    -   -   -   -  

  • Posljednji tragovi izgubljene mladosti

    Bolestan i sexy kao uvijek...heheheheh!! pozdrav!!

    avatar

    02.02.2006. (14:59)    -   -   -   -  

  • magmel

    pozdrav i tebi...nemam veze s kutinom i barakom..;P

    avatar

    02.02.2006. (16:17)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    sam vi idite u kju pju sju(kovrčava drolja),poš i ta sranja, ja radije odem spavat ahaha...MIA-DEJŽA-ima vas sto....ahhaha...uvjek,uvjek...a kad nisam bolestan??? i sexy???pa da opla joj....ZIERICE-nabijem ti ja ziercu u guzcu,pa čes da vidiš ko je kučka......a jesam jebiga....nemogu protif sebe.ANCHI-pa ja svaki post razumijem,ali...ma teako mi za objasnit u kurac...ajde sad ce jedan jednostavniji,samo moram da ga uredim malo,previse je spovki(al kaem opet NEJDE U SABOR)

    avatar

    05.02.2006. (21:50)    -   -   -   -  

  • GORNJA PLAKALUŠA TRAFO_1

    ma jes vidija ti kuje Ivane Brkić, moraću opet kontaktirat Captain Oi,izgleda da su me zajebali kad smo pričali, ;) Hip Hop letz Bop!

    avatar

    06.02.2006. (10:15)    -   -   -   -  

  • Drink Princeza

    može. ubijem te, pojebem ali na kraju i pojedem!

    avatar

    06.02.2006. (13:57)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    normalno da može...jebi,jedi,kidaj i poderi

    avatar

    06.02.2006. (15:14)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...