Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • umoran

    Pa ti si stvarno neumorna ili si samo satkana od ljubavnog stiha. Već sam prolazio ovuda i sada se vratio da ti ostavim komentar na predhodnu pjesmu a ti već goriš u plamenoj ljubavi i poljupcima. Neka ti i san noćas bude poezija.

    avatar

    31.01.2006. (01:34)    -   -   -   -  

  • verona

    ti si živa vatra! kod tebe gori, iskri od ljubavi, strasti, života...eee takve ljude ja volim!

    avatar

    31.01.2006. (09:48)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Iznenađuješ me... sve ljepše i ljepše.. Pravi opis stanja zaljubljene žene! A moj blog... šmrc... ne sviđa ti se... ;) heh, ma šta bi se ljutila, svaki prijedlog je dobro došao.. Ma nekako mi je došlo da ga "pojednostavim"..ne znam zašto.. bit će tu još puuuno promjena bez brige! Ipak, znaš kako se kaže-čaša može biti napola puna ili napola prazna, ovisi kako gledaš na to..Tako i s blogom..može biti sretan ili tužan... Ovisi kako gledaš na njega..i na osobu koja piše... pusa velika ko kuća! ;)

    avatar

    31.01.2006. (12:42)    -   -   -   -  

  • zmajčica

    Kolika se to samo vatra u tebi skriva!

    avatar

    31.01.2006. (23:10)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...