Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (65)

Marketing


  • lijecenikatolik

    Sve si nostalgičniji... Nema od toga užitka, nostalgija pruža samo mlako zadovoljstvo. Treba se dalje fajtat!

    avatar

    30.01.2006. (01:37)    -   -   -   -  

  • Sybil

    Znači tak je bilo u petak... Sori ak sam te puno maltretirala (i nekak mi se čini da sam ti popila pivu?!) al sam bila puno previše ne-trijezna i onda jako samouvjerena, al inače sam ti ja fina pristojna cura (ovisno kak se uzme). heh, neću te previše zamarat... pozdrav iz podravske metropole!

    avatar

    30.01.2006. (02:24)    -   -   -   -  

  • šlagerpevač

    Ribafishu moram ti priznat da mi se ovaj tvoj tekst svidio, tako da za sva vremena zakopavam ratnu sekiru. HAUG

    avatar

    30.01.2006. (02:27)    -   -   -   -  

  • IKARUSOVE TESKE PIZD

    nazalost,u spomenutom klubu nikada nisam bio ali mi je zato baza bila rijecki Palach a Let 3 sam vidio xy puta i nikada nisam bio razocaran njihovim performanceom...neke clanove poznajem i osobno tako da znam kakve su im bolestine po glavi..i samo jos jedna stvar....zemljopisno rockerski...na seeedmi continentioooooo!!!!!!!!!!!

    avatar

    30.01.2006. (03:58)    -   -   -   -  

  • Zucho bloga!

    prodajen maslinovo u... ajd necu, ipak san samo napola bracanin :)))

    avatar

    30.01.2006. (06:45)    -   -   -   -  

  • Dnevnik jednog publishera

    Eh, potpuno te razumijem. sjećam se ja svog prvog posla, jedinog posla na koji sam išao sretan iako je para bila nikakva. i isto tako, onda je došao novi šef, kretenčina koja je sve uništila

    avatar

    30.01.2006. (08:10)    -   -   -   -  

  • cmilje, kamen i vruća zem

    hercegovac? ma nemoj! ja sam hercegovka. nije mi ta činjenica nimalo pomogla... daPAČE, samo odmaže radi primitivnih "faca" takvih kao što si ti. uspješnost hercegovaca se mjeri kroničnom nesposobnošću ostatka nesložne braće RVATA. mislila sam da si pametniji.... nažalost, ni škola nije uspjela napraviti čovjeka od tebe.

    avatar

    30.01.2006. (08:48)    -   -   -   -  

  • surfacking

    hy...prvi put posjećujem tvoj blog i veoma mi se sviđa...konačno neko stariji da ima blog :-) ....zanimljiv ti je ovaj zadnji post...nisam ga uspio cijelog pročitati ali sigurno......pa više nemam kaj za pisat pa budem te samo pozdravil i želim ti puno uspjeha sa blogom!!!!!!

    avatar

    30.01.2006. (09:31)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    cmilje, nemam ništa protiv poštenih hercegovaca, dapače, par najdražih frendova su mi hercegovci, ali mi se gadi što pošteni zagrepčanin ne može dobiti posao u zagrebu u svojoj struci za koju je kvalificiran, nego na ta mjesta dolaze kojekakvi rođaci bez osnovne škole koji onda još vrijeđaju te iste purgere i smiju im se. mama ti primitivna čim tako zaključuješ. probaj i ti u školu ić a ne u ludnice. seljančuro...

    avatar

    30.01.2006. (09:54)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    nostalgičan? pa kad i imam na što bit nostalgičan. ti nemaš? pa preispitaj se zašto nemaš. a pravi borci idu za tri dana u london na abbey road!!!!!!!!!

    avatar

    30.01.2006. (09:56)    -   -   -   -  

  • Fly me to the moon

    hm, a ja zavrsila na ex yammatu... sad mi je zao.....

    avatar

    30.01.2006. (10:16)    -   -   -   -  

  • Utjecaj rođaka na moj životni put

    e tako, tako... jos jedna birtija sa takom glasnom bukom je zatvorena, sad ce se na tom mjestu moc otvorit neki fin lokal ko ovaj nas Pasha u Zagreb i to... naravno da se zajebajem... pozdrav od jos jednog (doduse pozeskog) nostalgicara...

    avatar

    30.01.2006. (10:17)    -   -   -   -  

  • Ina

    Ribafish, jako mi se svidio ovaj tekst. Podsjetio me na dane moje mladosti, sad imam 33!!!Sjećam se Jabuke, Pauka, SC-a, Remetinca, Podruma, Rupe ispod Radija 101...i Šmidhena , naravno (mjesto perja - ribe!!! i da, nisu svirali Idijoti jer je murja prekinula koncert, bed). Nije da sam se nešto strašno uozbiljila, ali sad sam mama malog djeteta i ne mogu si više priuštiti takve izlaske( nit ima takvih cool mjesta, moram priznat, ovaj grad se totalno poseljačio nakon rata i najezde svega i svačega...). Slažem se s tvojom konstatacijom da ne mreš dobit posao u struci jer nisi hercegovac! U 99% slučajeva je tak. Moj muž je profesor, također je dobivao pohvale od kolega, učenici su ga jako voljeli itd,itd., ali uvijek bi spušio na kraju...Stalni posao je bio rezerviran za nekog rođu. Pazi, u jednoj osnovnoj školi žena predaje hrvatski jezik, a NE ZNA ga, zavija i zateže gore od naših politčara. I da ne nabrajam masu takvih slučajeva. Samo ću potaknuti temu o kojoj je gro puta bilo govora na raznim forumima(zagrepčani vs. hercegovci), a to je već tak zamorno. Sad sam se raspisala, a namjera mi je bila osvrnuti se na tvoj zadnji tekst. Super je i samo tak nastavi!(: I za kraj: "Kosa mi se na glavi diže, i strašno me ljuti kad vidim da idioti postaju cijenjeni ljudi." Toliko. Ina

    avatar

    30.01.2006. (10:28)    -   -   -   -  

  • k

    Nego, Zucho... koliko litra tog ulja?

    avatar

    30.01.2006. (10:43)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Šta bi dao da idem sa smješkom na posao. Moram sam sebi valjat fore da bi se nasmijao na putu za job. Nego ono o karanju psa je isfor'o Mrle a ne Prlja. Mrle je tu ipak malo luđi. Uostalom koji kurac će ti moj komentar kad ih dobiješ preko 50 :) Treba to čitat. Živjela dobra mjuza i dobra cuga!!!

    avatar

    30.01.2006. (10:46)    -   -   -   -  

  • šlagerpevač

    Bio sam na tom koncertu na Smithenu, pogodjeni smo usmrdjenom ribom nas par iz sopota, krenuli smo se penjat na pozornicu da ih mlatimo, sprijecili nas redari! Bez obzira na to, Let 3 mi je jedan od najdrazih hrvatskih bendova trenutno, uz TBF i Hladno Pivo. Malo mi smeta sto ljudima koji ti seru spominjes roditelje, takve spike sam vidjao na chatovima, ali od dece bitno mladje od tebe. Nemoj ovo krivo shvatiti, sekira je zakopana!

    avatar

    30.01.2006. (10:48)    -   -   -   -  

  • Ina

    I mislila sam da je ono o karanju psa Mrletova umotvorina, a ne Prljina. Evo još jedne: prije par godina na otvorenju neke izložbe slika (ne sjećem se točno koje) sve je vrvilo od raznih snobova i pozera koji se uopće ne kuže u slikarstvo,a htjeli su biti viđeni, i kad su ih novinari pitali nešto vezano za to, lupetali su totalne gluposti. Tamo se zatekao i Mrle, i kad ga je novinarka pitala kaj misli o slikama, odgovor je bio: "Ja ništa ne mislim, meni samo odzvanja u glavi." (:(:(:Coke Let 3!!!

    avatar

    30.01.2006. (11:11)    -   -   -   -  

  • mirka1 surferica

    e, da , Jabuka osamdesetih.... ipak ne žalim za tim vremenima, sada bi mi se vjerojatno gadile te pijane spike...

    avatar

    30.01.2006. (11:15)    -   -   -   -  

  • New, Improved Organizam

    Rad u struci, sta ce nam to? Kopirajterstvo i dizajn, kreativni? Ljudi koji idu sretni na posao? Bajka. Stvarnost je da se klubovi zatvaraju. I tako. Mrzim ponedeljke. I kreativni rad. I zatvaranje svih kul klubova. Beogradski Kuglas i dalje radi, fala bogu. Al ja nemam kad da odem. A smejacu se kad umrem. A pre toga cu igrati na grobovima accounta. I klijenata. I tako. Mrzim ponedeljke. I komentare. I sve. :)

    avatar

    30.01.2006. (11:19)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    dobogda ti utorak nebio ponedjeljak... mrle, prlja, kako ih ne pobrkat. ali ludjaci!!!

    avatar

    30.01.2006. (12:07)    -   -   -   -  

  • (b)Analna Carica

    Ne diraj mi Hercegovce! :D Baš sam se dogovorila s Milkom da se zaletimo jednom na neku Noć Hercegovaca. Kažu ljudi da prevladavaju frajeri, svi prekrasni, crni, ko od stijene odvaljeni, dakle, za mene. Jedino, svi kažu, užasno su sirovi... Nema veze, volim ja tatarski biftek!

    avatar

    30.01.2006. (12:13)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    tatarski biftek se treba tjedan dana drzat ispod sedla... i citaj komentare a ne vici odma!

    avatar

    30.01.2006. (12:17)    -   -   -   -  

  • New, Improved Organizam

    Dzaba. Mrzim i utorak.

    avatar

    30.01.2006. (12:39)    -   -   -   -  

  • Krco

    Sa smješkom na posao?!?!I ja idem sa smješkom na posao samo što je taj smješak nekak kisel. Vidim da si se dobro zabavio pa ću samo reći kako nam svima jako dobro dođe to opijanje vikendom (nadam se da će naše fešte biti i onda kad moji izgube-dosad nema poraza)

    avatar

    30.01.2006. (12:51)    -   -   -   -  

  • mickey pearce

    Jebote, zašto si ti toliko sjeban lik????!!!! Kao svi su mediokriteti, zatucani, a tebi su za sve krivi Hercegovci!!!!???? Ima nas svakakvih primjera, ali ne znači da ako jedan ne valja da su svi u kurcu!!! Ti si sjebani, licemjerni primjerak zatucanog lika koji možda nije uspio jer nešto s njim ne valja! PLONKER!!!!

    avatar

    30.01.2006. (13:05)    -   -   -   -  

učitavam...