Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (6)

Marketing


  • krznaric

    bokić i tebi,dobro ti to ide s pjesmama,jel to od odavno pišeš ili od kratko:-), i tebi dobar radni tjedan,pusa

    avatar

    29.01.2006. (22:46)    -   -   -   -  

  • bw

    ...Pa od nedavno, tako mi pada na pamet,malo pjesmice,pa malo pričice i onda brzo olovka i papir i sklepam nešto,nije bog zna što ali ja sam zadovoljna.Drago mi je kad si u mojim komentarima.Pusa.

    avatar

    29.01.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Jako lijepo!!!

    avatar

    30.01.2006. (00:31)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Nisi mogla ljepšu sliku izabrati za ove lijepe riječi... baš paše u sjećanja.. super brenky, super...samo nam piši..pozdrav

    avatar

    30.01.2006. (01:19)    -   -   -   -  

  • umoran

    Stara vremena i predzadnji susret. Nadam se da su ovo samo lijepa sjećanja iz današnjeg lijepog života kojega si započela sa zadnjim susretom a ne samo žalopojke za onim lijepim nepovratnim vremenima. U svakom slučaju pjesma je - ljubavna.

    avatar

    30.01.2006. (03:18)    -   -   -   -  

  • verona

    dobro jutro romantična!...i romantično raspoložena, ne posustaj, nadam se takvim pjesmama cijeli tjedan. (ajme, jesam prezahtjevna?)

    avatar

    30.01.2006. (08:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...