Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • Anna

    Dobra vecer... koliko sam skontala (a plavusa sam... hi hi), Ti sama pises ove price... svaka cast. Nadam se da ces ih jednog dana objaviti... steta bi bilo da ostanu samo ovde... pozdrav veliki

    avatar

    28.01.2006. (19:53)    -   -   -   -  

  • ssa

    Molim te da ne spominješ moje nadimke ili ime u javnosti.

    avatar

    28.01.2006. (22:55)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Koliko mašte i ljubavi se krije u tebi! Iskoristi to i piši, piši o njima i sa njima, a mi ćemo svraćati po još!

    avatar

    28.01.2006. (23:05)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    Price su pune ljubavi,pozitivnih misli i zanimljivih zavrsetaka,poticu na dobro i na smijesak svaki put!Samo naprijed!I trebalo bi ih objaviti,bilo bi puno citatelja!

    avatar

    29.01.2006. (00:09)    -   -   -   -  

  • umoran

    Nema ništa ljepše nego kada ti djela ruku tvojih donesu sreću. Želim da i tebi ovo što radiš donese ljubav i sreću kao ona klupa onome što je napravi.

    avatar

    29.01.2006. (01:47)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Mmmmm...odlutala sam uz ovu tvoju priču ne na klupicu nego na plažicu jednu..lijepu..tamo sam bila s njim.. hvala ti što si me podsjetila.. pusa

    avatar

    29.01.2006. (04:39)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Pozdravljam te...i voljelabi jednom sjesti na tu klupicu...ali ne sama..Meni samoće pun kufer...

    avatar

    29.01.2006. (09:52)    -   -   -   -  

  • Timea

    Baš lijepo....da mi je znati gdje da nađem takvu klupicu....kiss

    avatar

    29.01.2006. (17:32)    -   -   -   -  

  • wild_life

    e da je barem lako naci te klupice, gdje bi nam bio kraj......pozdravljam te!

    avatar

    29.01.2006. (19:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...