Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • krznaric

    Pozdrav, nisam znao da pišeš pjesme, i ti si otkriće za mene.Jesi li štogod negdje objavljivala ili to radiš onako za dušu. Lijep ti pozdrav.

    avatar

    24.01.2006. (21:28)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Pozdravljam te........

    avatar

    24.01.2006. (22:26)    -   -   -   -  

  • Hrvoje

    I meni je zao tih pasa :-(

    avatar

    24.01.2006. (23:26)    -   -   -   -  

  • BW

    To radim za dušu,kako unikat kaže:puklo me,pa puklo i meni da napišem onako rano,rano ujutro dok imam mira.

    avatar

    24.01.2006. (23:27)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Slatki mali peseki! Jadnički. A što se palačinki tiče, ma danas sam mu ih ispekla, moram ga malo podmititi. On s pekmezom od jagoda a ja od mljac! marelice! Hura za marelice!

    avatar

    24.01.2006. (23:33)    -   -   -   -  

  • umoran

    To samo dokazuje razliku između životinja i ljudi. Što god čovjek uradio tim jadnim bićima ona će uvijek biti i ostati ono što jesu dok u isto vrijeme mnogi ljudi jesu sve drugo samo nisu ljudi. ... Za tebe sam, draga BW, siguran da si VELIKI ČOVJEK i stoga se radujem svakom tvome tragu na mojim postovima. Hvala ti na toplim riječima podrške.... I, ne brini, grom neće u koprive.

    avatar

    25.01.2006. (00:43)    -   -   -   -  

  • Naturaliter

    Mislim da će se to iživljavanje pojedinaca nad životinjama riješiti na način da se za takva djela odrede visoke kazne, za opomenu ostalima. Pozdrav!

    avatar

    25.01.2006. (11:54)    -   -   -   -  

  • trill

    Meni ih je žao..

    avatar

    25.01.2006. (12:35)    -   -   -   -  

  • little girl

    Niko njima ne daje izbor..

    avatar

    25.01.2006. (19:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...