Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • ...fantom slobode...

    e lega bolestan si do kraja.....nemam komentara na ovaj tekst.......

    avatar

    22.01.2006. (19:00)    -   -   -   -  

  • pogledaj majko grobove,leševe,krv...

    nemoj da se ucrvaš...samo im se nasmij pa smo ih zajebali jer jedino smo tako besmrtni,nlo kad tad zahrđa!!!voli te tvoje,tvoja,tvoj N(LOvac)....nije NL(Ovca)!!!

    avatar

    23.01.2006. (12:16)    -   -   -   -  

  • Drink Princeza

    vidiš, čim djevojka sakupi hrabrosti i javno prizna da su je vanzemaljci prokleti oteli, društvo je osuđuje i prozovu je-bolesnom! pas maters

    avatar

    23.01.2006. (20:12)    -   -   -   -  

  • Drink Princeza

    ne mičem dupe iz vž-a! zapela sam tu u parku i napiju me svaki put kad želim nogom kročit van:)... nemoj se sad umislit i postat još veća kučka, al' post ti je jeben. al' NLO, vanzemaljci, E.T. ili ciganović- sve je to isto! (nemoj me ozbiljno shvatit) pozdrav

    avatar

    23.01.2006. (22:05)    -   -   -   -  

  • ZOKA

    KOLEGA IDEMO U KUTINU OPET!!!!!!!!!!!11

    avatar

    24.01.2006. (21:47)    -   -   -   -  

  • joj..opplaaa...kutina...da me neko opet za glavu skine...joj SMRT...uh KRVI oplaaa ha ha...joj idete i vi uh...ja vlakom s Ivonom i nekim njenim zennskama..ajde i vi...........oh--djecak panker

    avatar

    25.01.2006. (10:46)    -   -   -   -  

  • Punk's united

    Ljubavi...KAd je Kutina...jaz sam malko zgubljen sa događajima...a želim da te diram!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!P.S. NAdam se da su stenjalji vanzemaljci...p.s.s.kak bi jebote zgledalo dete mešavine tebe i vanzemaljaca???heheheh

    avatar

    25.01.2006. (10:59)    -   -   -   -  

  • pogledaj majko grobove,leševe,krv...

    O JOJ!!!daj mi ako budeš slobodna napiši desetu i jedanaestu stranicu knjige čizme slobode ako imaš...ajde pa pošalji na mail...joj ružo moja dobra ti je ova slika gore

    avatar

    25.01.2006. (13:13)    -   -   -   -  

  • Drink Princeza

    ma ne, u subotu idem u čakovec u hrast na neki švedski hc.... pozdravi špigla i ako dođe martina podsjeti kučku da mi je dužna gajbu i da ne dolazi u vž bez nje! i ako možeš iz nje izvuč tu gajbu, darujem ti pola! jer stvarno mi je vrijeme da probam to vaše domaće osječko...:)

    avatar

    26.01.2006. (00:04)    -   -   -   -  

  • Posljednji tragovi izgubljene mladosti

    Ma naravno da je tvoja kapa bolj...hehehe!!! Malo sutra!! Hahahah! Kakvo je stanje u Osijeku? Ti si fakat zabrijo,heeh nlo!! PA na čem si,heheh!!! Ma pukla sam...idem...pozdrav!!

    avatar

    26.01.2006. (10:28)    -   -   -   -  

  • ŽIKK

    yo,punkerice!!!ima da plešemo i ločemo na subsima i 25.2. jer i mi sviramo u papilonu!o daaaaaa

    avatar

    26.01.2006. (20:02)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...