Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (65)

Marketing


  • Waterloo

    off topic: Upravo sam čula na stojedinici, za uvrstit je u enciklopediju: "Spavaju mame, spavaju bebe, spavaju pederi, spavaju trebe. Normabel, Normabel, odvest ću te u hotel." A vjerojatno je kao završni tač bila i jedna riječ na francuskom. Ne znam čija je stvar, ne znam jesam li i sama popizdila i ne znam o čemu govorim, al' ljudi, ja se s ovim ne bih nit zajebavala.

    avatar

    19.01.2006. (04:32)    -   -   -   -  

  • hacked by ~genesis~

    Australia,good morning.....evo ja ne spavam,pa pozdravljam nekog tko te upravo gleda from Australia!:)

    avatar

    19.01.2006. (06:24)    -   -   -   -  

  • Zapisi iz Darkwoodske mocvare

    Dobro došao u krug odjebanih od strane HNSa. Ciljaj na sponzorske ulaznice, malo ulizivanja zagrebačkoj pivovari ili koja već bude sponzor našima, ti možda i budeš te sreće. Ovo je sramota što se tiče kvota za ulaznice i to sve u Rusanovoj treba potjerat da čuvaju ovce. Dvije najveće navijačke skupine u ovoj državi dobile su zajedno manje od 200 ulaznica.

    avatar

    19.01.2006. (09:19)    -   -   -   -  

  • Zapisi iz Darkwoodske mocvare

    Znate li uopće nekog da ga je kompjuter izvukao da kupi ulaznicu ili je to samo prodavanje magle?

    avatar

    19.01.2006. (09:20)    -   -   -   -  

  • tera

    cuj, riba, ovo da su te prepipavali u komandosici, samarali te i ine gluposti - jer ti nisu nista nasli, ma daj. molim te; dilere objesiti? wtf?... je li kriv diler zato sto se netko drogira ili narkoman koji to cini zbog svoje labilnosti, gluposti, dosade itd.?? tko je kriv narkicu sto hrpu para trosi na sranje, a diler zaradjuje, na, naravno, neposten nacin, ali tko si ti uopce da sudis o tome i jos imas muda reci da covjeka treba objesiti??? po mom humble opinion, prije bi trebalo objesiti sanadera, bandica, kosoricu i ostale idiote koji sjede po cijele dane u saboru i nista ne cine za ovaj jadan i bijedan narod koji ce uskoro - cim udjemo u EU - skapavati od gladi. da imam drugacije principe, mozda cak i hrabrosti, zaradjivala bi kao i diler, ovako se jebem ko konj sa stalnim poslom i sto honorarnih i dobivam mjesecno sicu. i sta tebe boli kurac sto se "zvjezdice" droksaju? sori, ali malo me izivcirala ta tvoja recenica o "vjesanju", i jos kojih par, al oke. cini mi se, tj. gotovo sam sigurna da nemas pojma o cemu pricas. btw, dvornik je, gledala sam dvije epizode tog tzv. realityja, bio nadrogiran ko stoka. nije bio pijan, nije on takav po prirodi (otkud ti takva glupost?), znam frendove koji ga poznaju; i sto mislis, zasto mu je nick name "omamljeni" - jer je takav po prirodi?? hahaha! super...ludo... omamljeni je uslagiran, a usput i glup ko kurac. toliko. moram ici raditi; otkud ti vremena da piskaras sve te pizdarije?

    avatar

    19.01.2006. (09:28)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    velik je trg. ima tu dosta mjesta. i za tebe bi se naslo koje kad bi u dilere presla. imam dijete, kozo. ne zelim da mu netko priđe, zapriča i namami na tu glupost. joj, da nekog vidim, makar s andolom ili origanom u ruci da mu se približi... joooj....

    avatar

    19.01.2006. (09:50)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    stvarno ga sereš....a amerika nije ono što je na filmu....makar...to ti je ko kod nas: s dobrim fiškalom možeš sve...

    avatar

    19.01.2006. (09:51)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Fakat, da li ima uopće neko da je dobio jebeni mail od HNS-a? Znam masu ljudi koji su ga čekali i nedočekali a ne znam ni jednog koji ga je dobio. Malo mi to smrdi.

    avatar

    19.01.2006. (11:16)    -   -   -   -  

  • jja

    Zasto prljati ruke? Odavno se u izume suvremenog srustva ubrajaju razvodi i dobri odvjetnici. Nakon toga ce se ionako pozeljeti ubiti sam.

    avatar

    19.01.2006. (11:28)    -   -   -   -  

  • Doom Priest: Hall of Fame

    Ameri su glupi. Kod njih sve može proći... čitao sam da je neki manijak silovao neku curu (on je imao 27, a ona 19), te je sve priznao a kao razlog naveo to da se nije dugo seksao i dobije godinu dana zatvora... sramota... puno pozdrava...

    avatar

    19.01.2006. (11:48)    -   -   -   -  

  • tera

    hm, da, imas dijete, i sta? well, tvom djetetu nitko ne moze prici niti ga na bilo sto nagovoriti, vec ce tvoje dijete prici dileru i kupiti sto mu treba. nedajboze, jel.. ali, djeca prilaze dilerima, a ne oni njima, isto kao sto ti prilazis birtiji i narucujes pivo, a ne prilazi ti konabarica i govori ti: uzmi alkohol! cudno kako s godinama covjek ne postaje pametniji, mislim, u tvom slucaju.. jos mi se i obracas s "kozo" - cccc... a imas dijete. ajd, mozda ti je zena pametnija, who knows...a mozda i pristojnija. have a nice day pubertetlijo! .-)))

    avatar

    19.01.2006. (12:11)    -   -   -   -  

  • Krco

    Iako se čeesto osječam poput Sizifa invalida,ipak se nebi volio probudit kao otvor čučavca. Poziv na Osječko stoji.A malo ćemo nešto i narezat uz to,pa malo domaćeg vina pa na utakmicu.

    avatar

    19.01.2006. (12:52)    -   -   -   -  

  • hacked by ~genesis~

    Mislim ono Tera,ha,ha.Prvo slazem se za politicare,ok.Ali ovo kome ce tko prici i kad ce se nesto desiti ,to draga moja uopce ne ovisi ni o djetetu,pa ako hoces ni o dileru,nego o spletu okolnosti i sudbine.

    avatar

    19.01.2006. (12:58)    -   -   -   -  

  • tera

    a gle, splet okolnosti i sudbine - ima i tu nesto i to znam iz iskustva, ima nesto u genima, i to je definitivno tocno, ali da te netko moze na bilo sto nagovoriti, u ovom slucaju da uzmes drogu tj. kupis, a ti znas sto hoces, imas svoje principe i stavove, no chance! i kako vec rekoh - oni koji zele sebi nastetiti, sami ce to uciniti, dileri ne moraju u potragu za "klijentima", dolaze im sami i to zato jer su ovakvi ili onakvi - labilni, u kurcu, genski predodredjeni za neko sranje tipa narkomanija ili alkoholizam, spletom okolnosti ili ne, whatever.. to sto riba govori da dilere treba objesiti kako bi zastitio svoje djetesce je cisto, neprikosnoveno sranje. moze povjesat sve dilere na svijetu, ako njegovo dijete zeli drogu, ono ce je naci. u svakom ga slucaju, mozda ajde, ceka ispijanje "gajbi piva" i debljanje, ako se ugleda na moralnog tatu :-))) koji nije rekao nis pametno.

    avatar

    19.01.2006. (13:26)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    sori tera, alias long dong, alias studentu trece godine. daj se vise registriraj a ne mijenjaj imena ko ja gace. imas malo iskrivljenu sliku svijeta koja ti bas i ne ide na ponos... tesko djetinjstvo?

    avatar

    19.01.2006. (14:06)    -   -   -   -  

  • karambol

    osječko majka... svaki dan se popije preko nekoliko oskara za životno djelo...

    avatar

    19.01.2006. (14:24)    -   -   -   -  

  • nadut666

    ko pod drugim jamu kopa nije pravi partizan. Pazi ovo: Zeleni ljudi na partiju - PARTIZANERI

    avatar

    19.01.2006. (14:42)    -   -   -   -  

  • JOCO JE DEGEN I ISKOMPLEKSIRANI LEVAT

    ej bok riba.........e neki dan sam otvorio blog točnije prije dva dana i ima mali milijun sranja tekstova koji peku za oči al ne shvaćam zašt nemam baš nešt posjetioca.........do sad negdje oko 801 i od toga je 20 mojih što idem svakih 5min. gledat jel mi je ko ostavio kakav komentar........da........e i ajd me totalno please uvrsti na svoju listi najkuljih blogova da neko i moja sranja pročita..zaš bi se sam tvoja "sranja" čitala.......da ajd me stvarno please stavi a moš i ti doć pa malo pogledat i dat mi koji savjet..........ajd ajd.....

    avatar

    19.01.2006. (14:44)    -   -   -   -  

  • fabrikabella

    tera, prvo da te nešto pitam.. inače si tako prepotentna i u zabludi da si nafilana pameću cijeloga svijeta ili su ovo samo jedni od onih bzvz dana? dalje.. budeš se ti dogovorila sama sa sobom..mislim, jesi protiv vješanja ili za vješanje? jer ako si protiv onda te molim da drage nam političare ostaviš na miru, a ako si za, e pa onda pusti ljude da vješaju koga god hoće vješati, a ti nastavi vješati sanadera, kosoricu & co. što se tiče principa i stavova..daj mi pliz reci kakve principe i stavove ima netko star cca.15 god, okružen gomilom nezrelih frendova čiji su principi i stavovi isto kao i njemu,tek na pomolu.. daj se okreni malo oko sebe (iako je to sa svim tim poslovima malo teže.. p.s. svaka čast na kondiciji) i pogledaj današnje klince. ljudi prilaze dilerima?! ma tko ti je to rekao? 50 puta sam ponuđena, a niti jednom nisam tražila.. mislim da bi dileru prišao samo onaj kojemu to fakat "treba" i koji je već zaglibio.. za prvi puta će oni tebe naći ili češ dobiti od "frendova", a tek kasnije češ ti njih loviti.. meni je drago da si ti tako snažna osoba koja će bilo kakvom sredstvu zaborava reći ne, ali nisu svi takvi..neki su ipak malo osjetljiviji i istina, labilniji..i sad citiram tebe: "ali tko si ti uopce da sudis o tome..."- mene zanima tko ste vi vaša visosti..

    avatar

    19.01.2006. (14:44)    -   -   -   -  

  • JOCO JE DEGEN I ISKOMPLEKSIRANI LEVAT

    ups krivo napisah zapravo je oko 81 posjetioc a ne 801...stavi me na listu.........please..........il sam ostavi komentar

    avatar

    19.01.2006. (14:46)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    E pa i ja sam ti jednom napisao da sam zainteresiran za Planicu. Long live Horst Bulau!

    avatar

    19.01.2006. (15:04)    -   -   -   -  

  • Dnevnik jednog publishera

    Svaki prijatelj ribe je i moj prijatelj, svaki meprijatelj ribe je i moj naprijatelj. Zato tera ili ko si zašuti da ti na vratima ne osvanu horde Konavljana :-))))))))))))

    avatar

    19.01.2006. (15:37)    -   -   -   -  

  • mirna8d

    ovo si budem negdje zapisala za kasnije;)

    avatar

    19.01.2006. (16:02)    -   -   -   -  

  • Mačka s konstipacijom

    Iako sam već prilično dugo ljubiteljica tvoje pisane riječi,tek sada odlučih ostaviti "trag" na blogu.Kada iz mene zavrišti potreba za smijehom,svratim kod tebe.Pozdravček!

    avatar

    19.01.2006. (16:13)    -   -   -   -  

  • stroke

    bolje riba-fiš nego fiš-paprikaš.

    avatar

    19.01.2006. (16:57)    -   -   -   -  

učitavam...