Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (42)

Marketing


  • ode to...

    što se devedejeva tiće, ne vrijede ništa više nego što koštaju. Vivax! Šta očekuješ? Ja sam zato odabrao drugu opciju i uzeo 60 dana flata,a prema tempu kojim sada idem napravit ću troška za točno 16 takvih dvda

    avatar

    17.01.2006. (00:46)    -   -   -   -  

  • Barikada

    muzej ili piva? teška odluka!!! ž

    avatar

    17.01.2006. (01:52)    -   -   -   -  

  • SadisticoShy

    znači podržavaš vucu :D :D :D..i ja:) DAJTE IM DA SE ISTREBLJUJU!

    avatar

    17.01.2006. (02:31)    -   -   -   -  

  • c'est mois, Nemetz

    Heja Ribelixe.... vidim da si za opciju i ratni plan "provod", pa umem da kažem samo : Soho. Potez od Leicester square-a (s diskačima za šminkere), gore kroz uske uličice. Pogotovo navečer, a u centru grada je. Sad ga preplavljuju turisti i siguran je, a imaš i privilegiju da pubovi sada rade duže. Stotine malih i većih klubova, pubova, birceva-imporoviziranih plesnjaka u stilu studom tuluma, restača, a po danu kao "otkačenjaka". Mikrosvijet sve u svemu. Sjećam se nekog malog nakrcanog autentičnog puba s dobrim british pivama, mislim da se zvao Dog and Duck.... Od onih kulturoloških asocijacija na London tipa "Guns of Brixton" ili Peckham - ništa. U Brixtonu valja lijepa okruglasta i fenomenalno ozvučena Brixton Academy, ali je fakat napola Bombay, s ulicama i dućanima kvalitete trećeg svijeta. Ono, za bus i in and out. Gunovi su pobijedili :) A Peckham je, barem po pričanju starosjedilaca (tip iz ZG živi blizu), poput Falluje kad po njoj patroliraju marinci. Ili Pešče '70-ih - Čuvaj gaće.... Ali moram priznat da sam bio iznenađen sigurnošću in general. obzirom da sam više večeri tumarao po praznom centru pehaka...

    avatar

    17.01.2006. (03:32)    -   -   -   -  

  • trill

    Narodnjaci su postali opasni po život...

    avatar

    17.01.2006. (07:25)    -   -   -   -  

  • Samo moram reci da se slazem s ovim sto si napisao :) tvkriticar

    avatar

    17.01.2006. (08:34)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    ma piva naturlih....pošto nisi žensko, neću ti predložiti i obilazak "znamenitosti" po dućanima (uostalom Londra je preskupa)....znači samo pivce..uživaj!

    avatar

    17.01.2006. (08:46)    -   -   -   -  

  • Kretzy's [r]evolution

    Heureka! Pronašao si lijek kako se zaštititi od najezde jednostaničnih organizama! Ko u dobra stara vremena Rusije, svakome takvom djetetu koje se rodi pod jastuk staviti pištolj ili kalašnjikov... da vidiš prirodne selekcije danas-sutra... ;-)

    avatar

    17.01.2006. (09:41)    -   -   -   -  

  • milena

    Kad sam daaavno bila u Londri, ulaz u British museum se nije placao. Nelose vidit sta su Britanci opljackali po svijetu. Latin je stvrano katastrofa obucen, al je bar dobar novinar.Lijepo se provedi. Svidja mi se ta Rokova cucla :))

    avatar

    17.01.2006. (10:31)    -   -   -   -  

  • Irish Days

    Ako mislis da su engleske pive lose nisi puno pogrijesio al recimo "Fidlers Elbow" je od mene dobio nisku al prolaznu ocjenu, a mozes probat i skotski "Tennat's" (ili tako nekako) nije lose ako se uzne u obzir iz kojeg podneblja dolazi. Na kraju ako ti se to ne svidi u vecini kafana u Londonu bi trebo nac "Guinness" ili ceski "Budvar" i "Staropramen" koji su (siguran sam da ovo vec znas) jebeno dobri. Sto se tice podebljavanja da se klikne ne znam jel se zajebavas al' u svakom slucaju probaj sljedece [URL=http://ime stranice]ono sto mi vidimo[/URL] Nisam ni ja ekspert nego sam pito pametnije.

    avatar

    17.01.2006. (10:36)    -   -   -   -  

  • kveldssanger

    YEEEEEEE! Naoruzajmo ih! Svi se slazemo u tome! nek se zlo medjusobno istrebljuje! Haug!

    avatar

    17.01.2006. (10:49)    -   -   -   -  

  • PEKING

    Evo ja dajem priloge ,za metke jer pljuce ionako svi iamju(jeli ko zna koliko kosta otprilike jedan metak za ove njihove lizalice?)

    avatar

    17.01.2006. (11:52)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Humanitarna akcija "Dajmo da umru".

    avatar

    17.01.2006. (12:58)    -   -   -   -  

  • BLOG JE ZATVOREN

    Ima dosta stvari u kojima se ne slažem s tobom, ali ovaj put si "pogodio"... u svim gorespomenutim temama. A za ovo "dajmo oružje gansterima pa nek nas riješe svoje sveprisutnosti" dajem ti čistu peticu.

    avatar

    17.01.2006. (13:16)    -   -   -   -  

  • LongDong

    Već duže vrijeme čitam tvoj blog i kaj se tiče komentara za naše tv djelatnike večinom si u pravu, i sve bi bilo divno i krasno da se ne sjetim tebe kao voditelja Upitnika... Stari moj, to je bilo prestrašno!!! Mala družbica Upitnik jeboguza, Tironi je bil Lokasova kuja, a mr. Ribasranje od onog pederka Marka.

    avatar

    17.01.2006. (13:25)    -   -   -   -  

  • ME,MYSELF & I!!!

    prvi put sam na ovom blogu!fakat si lud,ali rok je presladak!

    avatar

    17.01.2006. (14:24)    -   -   -   -  

  • big-game-fishing

    zaboravi sam ti rec ako ces se svercat moze se ali ti se u tvojim godinama mislin ne isplati skakutat a mozse kupit vikend kartu, ne znam jel 48 ili 72 sata vrijedi, ako zelis puno vidit i malo potrosit i ne strijepit od kontrole onda je to to. Mislim da je dnevnakarta bila 4 funte, ali ima caka da se ne smijek orisiti prije 9.30 vikendom , ne znam jel ti upada vikend u tvoje putovanje. Nadalje zelim ti da "alkaida" ljencari ta 3 dana....... ja sam inace bio i na onome kotaču koji je malo veci od praterskog ( duplo) ali preskupo je za ono sto imas vidit , mislim da ulaznica kosta 5 piva :) big ben sa tower of london obvezno, al raspitaj se jer su cudna radna vremena. i da se nasmijes ako zelis ic u kazaliste , ja sam bio gledat famoznu misolovku koja ide 50 godina ....... lud sam ko kupus, kosta 15 piva i ne preporucam ti je jer imas samo 3 dana a ja sam ipak imao 13. Al Covent Garden ne zaboravi nikako, moj favorit TRG !!! izmedju 10 i 14 vrlo vrlo zivopisan i zanimljiv. aj lave i gustaj za mene, smrc, zavidim ti....

    avatar

    17.01.2006. (14:33)    -   -   -   -  

  • kudo

    e al vidis, nema vise vikend karti, a jedna dnevna je oko 6 funti, sad bed je ako kupis kartu za vrijeme PEAKA onda je duplo skuplja i to ti je za penis, no ako kupi obicno mos se vozit di os i kad god os, nije bed, samo da nije u vrijeme Peaka, eto da. al svime i busom i tubom itd. uglavnom, ak ti trebaju kake inf. pitaj, ja ionak zivim u londonju, pa ono. cak imam i bloody british accent, majku im njihovu anglosaksonsku.

    avatar

    17.01.2006. (15:22)    -   -   -   -  

  • kudo

    i btw, nedavno je bio strajk pa je sve poskupilo, za snalazenje si kupi A-Z karte.

    avatar

    17.01.2006. (15:23)    -   -   -   -  

  • sole1511

    Subotnja veče kao i uvijet na HRT-u je koma. Fodora sam imao priliku upozant na Dobro jutru il kak se već zove, i to uglavnom bilo koma. Fodor: Vaša škola je iz Trnovčice! Profesor: Ne mi smo iz Peščenice. Fodor: Ma ne, vi ste iz Trnovčice I tak 3 min uživo

    avatar

    17.01.2006. (17:02)    -   -   -   -  

  • Krco

    Kak si mogao malog slikat uz ona piva a nijedno od njih nije Osječko? Nemoj mi to radit!

    avatar

    17.01.2006. (17:39)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    kaj samo ja skupljam prazne limenke bavarie?

    avatar

    17.01.2006. (20:46)    -   -   -   -  

  • dnevnik šumskog crnca

    nu može li pitanje? ono off topic i to? aj ako može deder mi reci ima li krlinga jošte i ako ima di ga ima??? nešto su tebe spominjali u tim kombinacijama...eto fala!

    avatar

    18.01.2006. (00:03)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    long dong - mama ti je sestra. procitaj molim te moje vidjenje ribafisha kao voditelja upitnika u postu početkom rujna pa onda reci nešto. i poklopi se tom slamom koja ti tu šuplju tikvu od kiše štiti. dalo bi te se usporediti s plavušem koji dođe na tekmu u 85oj minuti pri rezultatu 5:4 i kad ne vidi gol do kraja tekme kaže - jebate, kako loša tekma. idi...

    avatar

    18.01.2006. (00:06)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    ima karlinga, ali je sjednica tek za tjedan-tri. baš sam mislio sljedeći post tome posvetit, pa budi u kontaktu.

    avatar

    18.01.2006. (00:08)    -   -   -   -  

učitavam...