Komentari

mojkrevet.blog.hr

Dodaj komentar (5)

Marketing


  • Mona_Lisa

    ma joj...nije mi rođendan...nego se samo tako zove post ;)...a vidi imamo isti dizajn :))

    avatar

    16.01.2006. (19:43)    -   -   -   -  

  • moja virtualna livada

    jako lijepo!! poznat osjećaj... pozdrav i tebi!!!

    avatar

    16.01.2006. (20:14)    -   -   -   -  

  • Hirohito`s palace

    hm...iako mi se da se pohvalim jako rijetko dogadjaju ovakvi dogadjaji(cekam da mi se desi i drugi put pa onda tek imam pravo rec nekoliko ;-/)moram reci da je jako lijepo napisano i da je SUPER!

    avatar

    16.01.2006. (21:31)    -   -   -   -  

  • "......Sve sto živi,ožiljak ima ........" Sergej

    nemislis li da je tvo blog malo....kako da kazem...cudan....lipo je sve sta pises ali ipak neke ljude to bas ne zanima...nekazen da mi se ne svida ovo sta pises...ako zelis imat puno posjetitelja na svom blogu morat ces prominiti temu...to ti je moj savjet... peace...!!!! =)

    avatar

    17.01.2006. (00:50)    -   -   -   -  

  • Zdenko

    Hvala ti na lijepim željama što se tiće mog bloga.Čitao sam baš tvoj i ugodno sam iznenađen i moram te pohvalit što si se odvažila prikazati kako se ženska osjeća kada je u čvrstom zagrljaji :-) Uživaj!

    avatar

    17.01.2006. (19:18)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...