Komentari

cvjetakmali.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • foto cvijet

    ovo je moj ljubimac.. imala sam ga nekoliko godina i uvijek je bio pun cvijetova bio je preveliki pa sam ga odlučila presaditi ... presađivanje mi nije uspijelo...

    avatar

    09.03.2006. (09:43)    -   -   -   -  

  • cvjetak

    pa nije on baš nešto osjetljiv... no biljke ponekad budu poput ljudi, jednostavno se razbole bez nekog vidljivog razloga. Općenito kad se presađuje ne bi se trebao uznemiriti korijen pa je najbolje samo lagano ukloniti višak stare zemlje i staviti u veću posudu i dodati novu zemlju. Ponekad je greška što nakon presađivanja ne bi trebalo (zavisno od sastava hranjivih tvari u kompostu) biljku prihranjivati bar 3 mjeseca, a iz želje da ne bude "gladna" mi pretjeramo

    avatar

    10.03.2006. (21:58)    -   -   -   -  

  • ada333

    ja imam ovu biljčicu i vec se poprilicno razrasla....ali u zadnje mi se vrijeme cini malo "mlohavo"....nebi znala zasto jer ima sve ovdje navedene uvjete....negdje sam procitala da su to jako zahtjevne biljke pa mozda je razlog to sto ju ne prihranjujem(jer sam strogo protiv umjetnih gnojiva i svih tih kemikalija koje se u njima nalaze....)
    postoji li neko prirodno gnojivo koje joj mogu davati npr ostatci neke druge biljke, kora voca ili slicno?

    avatar

    24.12.2008. (21:34)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...