Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (48)

Marketing


  • SadisticoShy

    čekam trash listu!

    avatar

    14.01.2006. (01:52)    -   -   -   -  

  • Ecce homo!

    mladiću! ne mogu,a da ne primjetim nedoličnost tvoga ponašanja. usrdno se nadam da će ti ova dobronamjerna kritika koristiti

    avatar

    14.01.2006. (02:13)    -   -   -   -  

  • parliament

    jao dajtegle ovo cudo od Japanke!!! zagrlila litrenjak Erdingera veci od sebe. uvijek sam se pitao gdje im stane ovako krhim.

    avatar

    14.01.2006. (09:27)    -   -   -   -  

  • Wine & Tiaras

    ah...koja obiteljska, vi i janica. jeste razmisljli o posvojenju - ona da posvoji vas ofcourse...eh da... ella e - ruznjikava zvijezda koja je sebe proklamirala kao svjetsku dance zvijezdu. zadnji spot kojeg se sjecam ukljucivao je i dva dobermana koja je vodila na lajni i umjesto tough chick looka ona je na faci imala 'zasrala sam se u gace look,.......elio pisak - sta reci..legenda scene. miso je nista, elio je bog. klicimo stoga: elio, elio!!!!,.....edo maajka - yadda yadda, ja sam bosanac i reper i zato jer sam manjina sam i cool bla bla. the thing is, kakvog smeca ima, edo je i dobar,.........eni - meni osobno postale simpaticne kad su suradjivale s let 3. ostatak pjesama je ukljucivalo kopiranje divasica i tekstove poput:ti si ti si moja ruža oja sreća moja ruža i tako sto puta.,.......emilija kokic - da, da!!!one and only. da ne zaboravimo, pjevala nezaborvnoj grupi riva cij je ultra mega super hit rok mi bejbi (u tadasnjim se novinama jos pisao po Vuku) pobijedio na evroviziji tijekom politickih previranja njemacke i jos neke zemlje. ah kako ej tada bilo lijepo biti neutralna drzava...ehhh..uglavnom emilija je imala kokoticu kojom je parala zvijezde. nakon izlaska iz grupe saa se stisala aista ju je pokusala povecati kao ocvala s ninom badric plesuci u srebrnim kompleticima na pjesmu: ja sam vlak.,.....toliko od mene

    avatar

    14.01.2006. (09:47)    -   -   -   -  

  • Marijan M. (34)

    bravo care, pravi si obiteljski čovjek, sa ženom i djetetom na posao, i ja tak povremeno napravim...

    avatar

    14.01.2006. (11:32)    -   -   -   -  

  • Nema više,nema više naše...

    zakon...svaka čast!

    avatar

    14.01.2006. (12:23)    -   -   -   -  

  • Moj prdac je moj gongec

    Ti si san svake žene. Vodiš cijelu obitelj na posao. Samo nemoj to javno galamit jer ne bih htio da se naše hrv. gospođe umisle.

    avatar

    14.01.2006. (12:29)    -   -   -   -  

  • makedo

    o ribo, nemos bolivit niti jednog makedonca trenutno tu sa mnom...kako ti zavidim sto si jani mogo ruku stisnut...a tek da rok zna ko ga je drza!!!:) nego, "keif" se valjda tako i cita...to je po bosanski ćeif...oboje iz turskog doslo :)...i da, hvala za pohvalu za dizajn, sama sam ga gazala :):):)

    avatar

    14.01.2006. (13:11)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    sadistyco, nemoj biti mazohistyco, nego djeluj!!!!!!!

    avatar

    14.01.2006. (13:19)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    who the fruk are you?

    avatar

    14.01.2006. (13:21)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    nije litrenjak nego petlitrenjak!!!!!!!!! na octoberfestu u tokiju. da ne povjerujes...

    avatar

    14.01.2006. (13:23)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    bravo kekse, napolitanko moja!

    avatar

    14.01.2006. (13:24)    -   -   -   -  

  • mirna8d

    super fotke, i jako sam ljubomorna na onu Yumi što imam tak veliku čašu pive, buuuu...Nema jeftine pive u Londonu...zapravo ovisi koliko para imaš, meni je sve bilo turbo skupo.

    avatar

    14.01.2006. (13:40)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Pokušavam se sjetit kako je završila saga izmađu Bosne i Šibenke za prvaka juge ili kup. Bilo je par utakmica, neke i poništene. S jedne strane Ratko Radovanović a sa druge, još pubertetlija, legendarni Dražen.

    avatar

    14.01.2006. (13:41)    -   -   -   -  

  • AL SAROUKH

    one tri trice neću nikad zaboraviti, ispravak, drugu je dao Tihonenko, a zadnju za izjednačenje preko ruku litvanac Walters (čini mi se da je igrao sa Sabonisom za Žalgiris). Sokk se pojavio kasnije, bio je Estonac ko i onaj poznati Veetra

    avatar

    14.01.2006. (13:50)    -   -   -   -  

  • AL SAROUKH

    Oćeš objaviti enciklopediju negdi?

    avatar

    14.01.2006. (13:52)    -   -   -   -  

  • parliament

    @K. Mortale, prva tekma u kojoj je Sibenka pobijedila ponistena. u drugoj Bosna slavila.

    avatar

    14.01.2006. (14:06)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    Ok. cveba za trash listu: ella je pravim imenom Marinela..i u rodu (doduše ne krvnom) je s trenutnim dinamovim trenerom, onim glavnim...eto. I moj doprinos...

    avatar

    14.01.2006. (14:31)    -   -   -   -  

  • xiola bleu

    U Londri zaboravi na rijec 'jeftino': sve je skupo ko u svetog Petra kajgana. Iako, ako naidjes negdi na happy hour, to ti znaci lokanje u pola cijene. A sta 'os vidit? Ono londonsko oko? Kraljicu i one njezine? Kulturno uzdizanje? Dernecenje? Odi u jedan od real ale pubova, ne ove iskomercijalizirane lance. I tak. Kaj ja znam.

    avatar

    14.01.2006. (15:05)    -   -   -   -  

  • Piskarije

    lud si nema šta

    avatar

    14.01.2006. (15:54)    -   -   -   -  

  • 30 redaka ili jedna kartica

    ni iz firme nam nedaju da lako pobjegnemo :) ;) ;)

    avatar

    14.01.2006. (19:25)    -   -   -   -  

  • espadrila

    pa ja znam ovog visokog sa slike. to mi je rođak!!!! imam apsolutnog madrfakin favorita za trash listu --> FREAKYS! grupa od tri cure ako se dobro sjecam, jebemu ne mogu se sad sjetit njihovih hitova ali bili su to hitovi.Ella, naravno, podsjetila bih svakako na njezin mega hit 'Nađi mi ritam ludi', kod Fantoma ne zaboraviti spomenuti da im je nakon onog Marekovića novi pjevač bio Sandi, kasnije poznati misicojebač. i jel ide pod 'E' Elvira Voća?

    avatar

    14.01.2006. (20:04)    -   -   -   -  

  • hacked by ~genesis~

    Jebenti,Riba,vrati se na prostakluke i psovke,sad si me tako rasplakao,.....Bilo je to zadnje ljeto kad sam vidio didu,....Jebenti,znas,......Moj dide Ive!On je bio moj najbolji frend!I najbolji covik na svitu.Benti!Bice da je i PMS kriv,smrcccccccccccccccc.....

    avatar

    14.01.2006. (20:19)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    grace, kako znas da imam PMS!?

    avatar

    14.01.2006. (20:27)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    voća ide pod prehrambene artikle. ali pod v. i mislim da je trudna! daj jos podataka o freaky's!!!!!

    avatar

    14.01.2006. (20:29)    -   -   -   -  

učitavam...