Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (9)

Marketing


  • umoran

    Mene bi veselila i sama šetnja do Umaga ili Poreča a ako bi se usput dogodio i printer - stvarno pun pogodak. Sretno!

    avatar

    13.01.2006. (00:48)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Baš mi je drago da ti se sviđa moja slikica.. :) Moram priznati da je i mene nasmijala ova tvoja, printer!! Supać.. Drago mi je zbog tebe, plodan dan nema što.. Umag?? Uff, da mi je sada šetati onuda.. :) Pozdrav

    avatar

    13.01.2006. (18:58)    -   -   -   -  

  • wild_life

    joj da se meni danas bilo prosetat ono po suncu, al nisan mogla i virujen da bi bila puno bolje volje da san isla na rivu na sunce popit kavicu ali....kasno je za kajanje...hmm jebiga!pozdrav!

    avatar

    14.01.2006. (00:05)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Ma dam si glavu rezat da je Ricky Martin u pitanju, ko moja mama si i ona uzdiše za njim!!!! :) Nisam ga se sjetila, a Clooney mi je oduvijek pojam f r a j e r a na kvadraT!!!! Pusica!!

    avatar

    14.01.2006. (00:07)    -   -   -   -  

  • BW

    pun pogodak za Ružicu!!!!

    avatar

    14.01.2006. (00:11)    -   -   -   -  

  • Jade´s box

    Hvala na podršci, ostajem dosljedna! A zavidim ti na mirisu mora i vjetriću koji pirka. Nama ovdje samo puše vjetar i donosi rafinerijin smrad. Duboko udahni i za mene, molim te! I uslikaj i preslikaj nešto lijepo pa nam pokaži.

    avatar

    14.01.2006. (01:31)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Hvala bogu da nemaš veće brige i da uspiješ da se razveseliš na "sitnice" tome težim i ja.........

    avatar

    14.01.2006. (14:42)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Bok!Evo Dide natrag u svoje staro jato.Konačno je komp ok,a iza mene su najgorih 8 dana u posljednjih pola godine.Bil sam u totalnoj depri,tek tak možeš shvatiti tko ti koliko i zakaj toliko znači.Falila si mi!

    avatar

    14.01.2006. (17:56)    -   -   -   -  

  • Unikat

    Samo pozdravljam, ode Ruža u noćni život.. ;) Pozdrav i kiss

    avatar

    14.01.2006. (20:21)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...