Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (4)

Marketing


  • Unikat

    Dobro jutro! Da da i mamek mi govori da se manem kuhače... ;) Baš ti je lijepo s takvom obitelji, titraju oko tebe.. Što se tiče cijena, svaki komentar je suvišan, i ja sam kod privatnika jednog doživjela čitanje nalaza naglas pred svima. Ah, samo hoće lovu ubirat.. A špaga?? Špaga je super!! Prije špage obavezno malo razgibavanja! Sretno! Pozdrav..

    avatar

    11.01.2006. (08:14)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Da ti znaš što sam ja sve do 11 odradila...sad se stvarno pitam kako sam uspjela.....Jedino sam izostavila gimnastiku...iako sam oćito u klimaksu ili stresu..ali se rapidno debljam....

    avatar

    11.01.2006. (11:59)    -   -   -   -  

  • umoran

    Dobro je ponekad preskočiti špagu ali i preskakanje večere je isto tako djelotvorno a manje se znojiš. Drago mi je što si bila kod mene a još draže mi je što sam ja kod tebe. Lijepo mi je ovdje pa ću dolaziti redovito. Pozdrav!

    avatar

    11.01.2006. (17:42)    -   -   -   -  

  • verona

    Dobro ti jutro želim!...vidim da nisam jedina koja hodam po pregledima i trošim pare...e što sam za svoja bolno-ukočena leđa ostavila na šalteru...ma znam da ti je teško, ali ne daj!...uživaj u godišnjem

    avatar

    12.01.2006. (09:43)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...