Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Konačno si popravila blog..nešto nije radilo..ćesto sam navraćala....sadse i nesjećam što sam htjela komentirati...

    avatar

    10.01.2006. (22:05)    -   -   -   -  

  • BW

    bok Rajna,nešto sam bila zabrljavila,nebi ni znala da me nije na to obavijestila preko svog bloga unikat,ona je pravi unikat,malo sam se zabrinula što nema Rajne na mom blogu,ali sada sam malo mirnija.Rajna uz tebe sam i šaljem topal zagrljaj.poz.

    avatar

    10.01.2006. (22:32)    -   -   -   -  

  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Hvala ti na divnom komentaru na mome blogu...ja odrađujem sve što mi je dato u životu kvalitetno i do kraja...često puno bolje od drugih...pa mi je to i mana.... po nekima dok dobro ne zagusti...Ima samo jedno pitanje...Da li su neki zaslužili da im se toliko dajem?... To si pitanje zadnje dvije godine ne postavljam ali puno, puno godina jesam...... Moja djeca su meni dokaz da i pretjerujem u davanju..... Pusa... pametno moje....

    avatar

    10.01.2006. (22:49)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...