Komentari

drsound.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • MACH3

    Brišite i kišite si zaboravil napisat. Kad se vraćaš? Kaj bumo se zaletili na kakvu kavu ak imaš vremana? Ja kradem dane Bogu, al dok još mogu, ne uzimam drogu jer ima mnogo sidom zaražene populacije u Togu!

    avatar

    06.01.2006. (17:48)    -   -   -   -  

  • Flax

    Bumo se čuli sutra, možda se sletim do Samobora, trebal bi. Idem oflajn sad pa se esemesamo sutra.

    avatar

    06.01.2006. (17:52)    -   -   -   -  

  • unuka

    o pa vidi ko nam se vratil!! :D neću te pitat kak je dole...sigurno nije lijepo al zato kad to jednom odradiš ne moraš ić više tak da...sve najbolje i ja tebi želim a za udaju se možemo dogovorit ;) i upravo si me potaknul da napišem novi post. izdrži dole i budi dobar. respect

    avatar

    06.01.2006. (19:28)    -   -   -   -  

  • ...Chandale...

    wohow...ljeto nam se vratilo...ko nam je to opet doso...nemogu se suzdrzat:kak je tamo? te puno tlace? a ma salim se ja...drago mi je da si bar na kratko uspio predahnut...

    avatar

    06.01.2006. (19:29)    -   -   -   -  

  • Johnny Štulić>LEGENDA

    prijatelju drago mi je da te čujem a za novu je bilo super strgali smo se ko majke,kad bumo se strgali jebaga lesa

    avatar

    06.01.2006. (19:37)    -   -   -   -  

  • darchi

    heeej,konačno si se javio :) nadam se da će ti vrijeme u vojsci što prije proći i da ćeš se češće javljati :) i nadam se da ću ubrzo vidjeti negdje barem jedan veći dio razreda.... poz - drav! :)

    avatar

    06.01.2006. (19:49)    -   -   -   -  

  • ...Yeah I'm smiling but inside I'm (not) dying...

    ma mi nismo imali niš za jest.....ma ni meni to bitno.bolje popit ča nego tamo jest :) Ae pozdraf!

    avatar

    06.01.2006. (22:16)    -   -   -   -  

  • ZRINI

    Sretno to sve i tebi!!u kolko dojdeš u smb na kafu danas?znaš da se nevraćaš u armiju bez jedne kafe sa ekipom iz ex-raz;) see ya soldier

    avatar

    07.01.2006. (11:54)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...