Komentari

christianef1972.blog.hr

Dodaj komentar (71)

Marketing


  • Highway Star

    da.

    avatar

    04.01.2006. (20:46)    -   -   -   -  

  • nikki

    meni je isto "mi djeca s kolodvora zoo" jedna od najboljih knjiga. ne znam zašto bi se netko sramio ako voli čitati knjige?ne poznam nikoga tko osuđuje ili ismijava čitanje...

    avatar

    05.01.2006. (20:56)    -   -   -   -  

  • no woman no cry,keep smile

    just hello....drago mi je da imai ovakvih blogića...

    avatar

    05.01.2006. (23:56)    -   -   -   -  

  • ziHa

    slažem se.. :o))

    avatar

    06.01.2006. (20:56)    -   -   -   -  

  • zamantrane

    uključi se u našu akciju skupljanja komentara,dođi do našeg bloga i ostavi bilo kakav komentar-idemo na rekooord!!!! :))

    avatar

    09.01.2006. (11:52)    -   -   -   -  

  • ZIVOTNA POEZIJA

    knjige su veoma vazne i procitao sam ih malo za to koliko sam na svijetu, ali procitao sam veoma dobre knjige preporucujem ti ALKEMIĆARA

    avatar

    09.01.2006. (13:35)    -   -   -   -  

  • mrkwica d.o.o.

    ei....fora.....pozdrav....:)

    avatar

    09.01.2006. (13:46)    -   -   -   -  

  • nt7-trance-kc

    ej od kud si ti inače???

    avatar

    09.01.2006. (23:25)    -   -   -   -  

  • THE MALA WORLD

    hej..hvala ti na podršci..sumnjam na to tko si..al nisam sigurna pa bolje da šutim..viš kak mene krepiluše napadaju..jojojojjojo..aj big kizz..e si pročitala knjigu "zauvijek" od Judy Blum??e jedna od meni najdražih..kizzzz

    avatar

    10.01.2006. (16:14)    -   -   -   -  

  • vjeverkaa

    oi..."mi djeca s kolodvora zoo" fakat najbolja knjiga ikada...drago mi je da si ju i ti otkrila....pozdrav....

    avatar

    11.01.2006. (22:38)    -   -   -   -  

  • ziHa

    10...9...8...7...6...5...-----4- .- ..-- 3...2...1..0-!!--- pLJUS. Upravo te je jedna velika pusa pogodila u obraz. Pošalji tu pusu u roku od jednog sata na 12 dragih prijatelja i osobi koja ti ju je poslala i u sljedeća tri dana će ti se nešto nevjerovatno dogoditi. Ako to ne napraviš onda ćeš ostat bez svoje velike ljubavi tj. nikad je nećeš nać..

    avatar

    12.01.2006. (21:18)    -   -   -   -  

  • *>I'm so happy cause today I've found my friends,

    10...9...8...7...6...5...----- 4- .- ..-- 3...2...1..0-!!--- pLJUS. Upravo te je jedna velika pusa pogodila u obraz. Pošalji tu pusu u roku od jednog sata na 12 dragih prijatelja i osobi koja ti ju je poslala i u sljedeća tri dana će ti se nešto nevjerovatno dogoditi. Ako to ne napraviš onda ćeš ostat bez svoje velike ljubavi tj. nikad je nećeš nać..

    avatar

    12.01.2006. (23:27)    -   -   -   -  

  • Zakaj ne..?

    ej. Jos u osnovnoj skoli sam sve Adriane Mole pročitao(bar mislim), a nedavno sam pročitao i Djecu s kolodvora...Nemaš kaj, stvarno su proživjeli pakao.. Nastavi s čitanjem:)..pozdraf

    avatar

    13.01.2006. (11:28)    -   -   -   -  

  • bridget

    ey,, slučajno sam ti našla blog...super je pogotovo za nas koji čitamo :)) pozdraff i sam tak nastavi....

    avatar

    22.01.2006. (13:27)    -   -   -   -  

  • The Long Shadow

    po meni ljudi koji ne citaju su propali...totalno...ja od svoje 3 godine života citan knjige i nikad necu prestat!ŽIVILE KNJIGE!!!!!!!

    avatar

    25.01.2006. (10:23)    -   -   -   -  

  • LagOOna SunriSe

    baš sam jučer pročitala "mi djeca s kolodvora zoo" i knjiga mi je fenomenalna....ali i tužna...pozdrav!

    avatar

    29.01.2006. (13:26)    -   -   -   -  

  • nobody

    Osobno obožavam knjige i smatram da iz njih stvarno možeš puno toga naučiti. Pročitala sam i knjigu "Mi djeca s kolodvora ZOO" i mislim da je jedna od boljih. Sviđaju mi se i knjige koje je napisao Paulo Coelho........ajd pozdrav, sviđa mi se tvoj blog........

    avatar

    29.01.2006. (15:23)    -   -   -   -  

  • *¤*¤*T€(j)@*¤*¤*

    JA OBOŽAVAM KNJIGU MI DJECA S KOLODVORA ZOO!!!! Pročitala sam ju oko 5 puta.

    avatar

    19.04.2006. (14:53)    -   -   -   -  

  • *¤*¤*T€(j)@*¤*¤*

    I ja se ne sramim kaj volim čitat. Pročitala sam sve Stineove knjige koje su dosad prevedene. Sad čekam da dođe u knjižare najnovija-Nova učenica. A i Tajni dnevnik Adriana Molea mi je super!

    avatar

    19.04.2006. (14:55)    -   -   -   -  

  • ziHa

    No Send Backs! TAG UR IT!! This is so scary. Send this to 15 people in the next 143 mins. When you are done press F6 and your crushes name will appear on the screen in big letters. This is scary cuz it works!! if you break the chain you will have problems with relationships for the next 5 years JUST COPY AND PASTE NO FORWARDS xx

    avatar

    21.04.2006. (23:46)    -   -   -   -  

  • faq

    dobar blog!!:-)

    avatar

    01.05.2006. (21:35)    -   -   -   -  

  • frka

    baš coll

    avatar

    04.05.2006. (14:03)    -   -   -   -  

  • ...:::I am a teen girl:::...

    ej prvi sam put ovdje blog ti je zakon evo bas san procitala knjigu nina bjezi od kuce,meni je odlicna a ova mi djeca s kolodvora zoo jos bolja by by...

    avatar

    08.05.2006. (09:53)    -   -   -   -  

  • numa

    ma meni je isto tako knjiga "Mi djeca s kolodvora Zoo" jedna od najboljih...mislim...najbolja.. I nemojte se smijat ali ja bi bas htjela upoznat Christianu i Detlefa. :)
    Zanima me kako su se izvukli iz droge,,i kako zive danas..Jel zna netko mozda gdje se to moze nac na netu? Bila bih zahvalna kad bi dobila neku web adresu...HVALA...

    avatar

    16.05.2006. (20:37)    -   -   -   -  

  • j@ & m¤j ludi živ¤t... = )

    ej...sad sam upravo nesto trazla o toj knjizi pa sam naisla na ovaj blog i jako mi se svidio...knjigu sam danas počela čitati i odlična je da se nadam da ću je danas pročitati...ubuduće ću te posjećivati a ti ako hoćeš izdvoji koju sekundicu pa dođi malo do mene i ostavi koji komm...ajd uzivaj...by...

    avatar

    28.05.2006. (12:28)    -   -   -   -  

učitavam...