Komentari

brenky.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • IMA LI SPRAVA KOJA MOŽE IZMJERITI JAĆINU BOLI,LJUB

    Predivno...ćim sam pogledala da je Enes..ja se nasmijala..nisam srela ni jednog blogera..uključujući i sebe da nije na blog stavio koju njegobu pjesmu.,..svi ga obožavamo nezamjenjiv je...Želim ti laku noć...

    avatar

    02.01.2006. (22:19)    -   -   -   -  

  • Raskopčana Mjesečina

    Nadam se da ne piše pogrebne stihove.Več sam se poplašil da je vrag negdje tu i počel mene tražit.Daj neka drugo postavi!

    avatar

    02.01.2006. (22:52)    -   -   -   -  

  • BW

    dida moj ja sam se do suza nasmijala,ma valjda ne piše pogrebne stihove,nema vraga moj anđelić na blogu vas ćuva i štiti zlatnom prašinom od zla.noćas ću leći sa teškim smjehom na usnama,hvala dida za taj smjeh.poz.

    avatar

    02.01.2006. (23:55)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...