Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (36)

Marketing


  • Nykaenen

    A jesi li već skužio da ni Jurosport nema prijenos uživo pa smo osuđeni na one beživotne slovenske komentatore sa SLO2 ili na još gori njemački RTL?! Ja sam se između dva zla odlučila za FIS live online - nema slike, al' hvala Bogu nema ni zvuka :-)

    avatar

    02.01.2006. (19:17)    -   -   -   -  

  • ...NeUkRoĆeNa...

    odostrag.heh! Ja ne volim te skijaške skokove, malo su mi dosadni,al samo zato što to definitivno nije moj sport. radije bih gledala polugole skijaše il skijašice kako se mlate u snijegu i crvene od zime i gruda, ili pak da se hrvaju u ledenoj vodi,ali... to zadovoljstvo mi nitko ne bi priuštio! Možda nađem par zgodnih patuha il frendica pa kad napada snijeg napravim photosession u dvorištu i snimim zimske radosti i "gadosti",al skijanje,ma nikako ne.

    avatar

    02.01.2006. (19:27)    -   -   -   -  

  • white_king

    dobri su skokovi pogotovo dok neki tip padne s recimo cca 40 m visine.... čista erotika.... :) riba odi na moj blog i napiši taj vic i ciganki koja gata! dobiš peterodnevni paket kraj černobila s 400 ljepotica s tog područja.... see you

    avatar

    02.01.2006. (19:30)    -   -   -   -  

  • Moj prdac je moj gongec

    Slika od Ahonena samo potvrđuje moju teoriju. Srbi su se proširili ko' štakori.

    avatar

    02.01.2006. (20:31)    -   -   -   -  

  • DayWalker

    Slovenci redovito prenose. E, sad ak ne hvataš ni Janeze...

    avatar

    02.01.2006. (20:31)    -   -   -   -  

  • chronicles

    i ja san se neugodno iznenadia šta se tiče prijenosa, tj. njegovog nepostojanja. glavno da oni prenose novogodišnji koncert bečke filharmonije u pokušaju dodvoravanja austrijancima, serem se na hateve

    avatar

    02.01.2006. (20:33)    -   -   -   -  

  • ludakucanica

    Kako promijeniti korisnicko ime na blogu?Ti zalujes za proslo svrsenim vremenima,sto je ok,zali,tuguj,i ja zalim za nekim stvarima,al ode voz hm. vlak,necu,ne cu,itd.Jebada.A ja u sadasnjosti ovog teskog ,neprolazno otuznog dana,samo glerdam da promijenim korisnicko na svom novom Blogu,odi malo,mozda se inasmijes,....Blues,Grace,a sad moram ostati ludakucanica.Cmok.

    avatar

    02.01.2006. (20:41)    -   -   -   -  

  • www.ludakucanica.blog.hr

    Evo opet mi nije stavilo da imam blog,pa zasto,zar sam ja nevidljiva,zasto mi to radiiiii.Ocaj!Gospodar prestenova,moja najdivnija saga o vilenjacima,trolovima i svemu ostalom zbog kojeg sam svaku pred Novu Godinu trcala s troje djece u kino.Prvi dio i Arwen kako trci preko one rijeke tj.galopira,definitivno najbolji.Novi Zeland!Ne mogu zamisliti da postoji tako nesto prelijepo od yemlje jedne neke tamo.Cisti orgazam,sto bi ti reko.

    avatar

    02.01.2006. (20:47)    -   -   -   -  

  • SadisticoShy

    Borimireeeeeeee! neeeeeeeeeeeee! Osvetit čemo te!

    avatar

    02.01.2006. (20:55)    -   -   -   -  

  • hacked by ~genesis~

    Pa evo Boze smilovao mi se sin irekao mi kako,ako sad ne upali razbijem i njegov i svoj kompj.

    avatar

    02.01.2006. (20:55)    -   -   -   -  

  • hacked by ~genesis~

    Sine hvala.Jel vidis ti kako su ova danasnja djeca brezobrazna?Samo ga zanimaju njegove pizdarije i ne bi to pomoglo ni casu vode dalo.Al evo,nakon 10 dana moljenja se isplatilo!

    avatar

    02.01.2006. (20:59)    -   -   -   -  

  • Ko tu koga...?!? ili Sauron je mala beba za ove Hr

    A što ti imaš protiv plavokosih vilenjaka?!? Moram ti priznati da ja nisam ni suzu pustila za masnokosim. Još mi je, dok su mi bili u posjetu u Lorienu, bio nešto sumnjiv, vidila sam ja kud to vodi ;-)

    avatar

    02.01.2006. (21:43)    -   -   -   -  

  • MIR ZAJEBANCIJA I TOLERANCIJA

    posto nisam nasao tvoj mail, molim te posjeti moj blog. nadam se da ce ti sve biti jasno... vozdra!!!!

    avatar

    02.01.2006. (21:44)    -   -   -   -  

  • milena

    Borimir je pravi čouk na svom mistu. Još ga nisam prežalila. Ali ona kazna u vidu Phila Collinsa na HTV1 tačno u ponoć, kome je to bilo namijenjeno?

    avatar

    02.01.2006. (21:46)    -   -   -   -  

  • Krco

    Jebeš mi sve,ali baš sam ti mislio predložiti da pokreneš neku "prosvjednu notu" HTV-u da više nerade takva sranja i da vrate Novogodišnju turneju na male ekrane. Ja sam prvi potpisnik tog pisma. Nisi ti jedini koji je svake Nove godine imao jednu tradiciju koji ni za živu glavu nije propuštao.A ima nas još mnogo u RH. Pa jel ja moram gledat skokove na BIH TV i slušat maloumnog kretena koji nema osječaja za daljinu i nezna čitati s monitora. Jel ja moram slušati kreleta koji kaže da je Kasai kao vino-što stariji sve je bolji!-mada svi znamo da je (nažalost) njegovo vrijeme davno prošlo i sve lošiji je.Jel ja nemogu gledat Novogodišnju turneju na našij TV i imat čistu sliku a ne da mi sniježi pa neraspoznajem jel skače Dmitri Vasilev ili Pavel Plotz! Ajde,pokreni potpisivanje prosvjedne note,ipak si puno čitaniji od većine nas na blogu i pratiš tu turneju (ne samo nju) već godinama. Živio!

    avatar

    02.01.2006. (21:58)    -   -   -   -  

  • jazzie

    Vidjeh da si i ti na bestseleru - stvarno su pobrali elitu :)

    avatar

    02.01.2006. (23:02)    -   -   -   -  

  • freestyler

    bez garmiša nova kao da i nije počela

    avatar

    02.01.2006. (23:11)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    jurosport ima i jurosport2 a ja ne kontam ni n od njemačkog te ne lovim ništa slovensko. gluh, ali ne slijep. i zužan. sve moraju zasrat... bobiko, kako se to piše? kome? di se šalje? bi ja al ne znam kako.

    avatar

    02.01.2006. (23:40)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    jazzie, i na sitnim ribama! svugdje gdje se ne plaća i puno radi!!! tako mi grah opal...

    avatar

    02.01.2006. (23:46)    -   -   -   -  

  • fallingaway

    SUPER TI JE BLOG....GENIJALNA JE PODLOGA

    avatar

    02.01.2006. (23:51)    -   -   -   -  

  • parliament

    ja i ove godine nazocan u garmischu tj. partenkirchenu

    avatar

    03.01.2006. (01:01)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Jane, Jane ak' ne budeš prvi, brat ćeš mi banane.

    avatar

    03.01.2006. (10:16)    -   -   -   -  

  • sakala

    jeli riba kad je ta planica, i jel moguće kakšen prevoz organizirat.

    avatar

    03.01.2006. (10:51)    -   -   -   -  

  • hacked by ~genesis~

    Kome ti seks traje manje od vremenske prognoze,imas odgovor na mom blogu,pa izvolte,...

    avatar

    03.01.2006. (13:16)    -   -   -   -  

  • hacked by ~genesis~

    Gle tko to govori numero 5.Ti mi se javi,ti bi bio sritan da ti i toliko traje,ha,ha.A osim toga,sto da traje uru vrimena pa da dobijemo infrakt???Ma ajde ,di to ima.Pa nismo nimfomani.Sori,ako se ko uvrijedio,mozda ni to nije bolest.

    avatar

    03.01.2006. (14:54)    -   -   -   -  

učitavam...