Komentari

cvjetakmali.blog.hr

Dodaj komentar (3)

Marketing


  • foto cvijet

    ciklame su mi isto prelijepe samo su malo preosijetljive mada mojoj teti savršeno uspijevaju ...

    avatar

    09.03.2006. (09:45)    -   -   -   -  

  • cvjetak

    ne vole suhi zrak tako da ih je u prostorijama gdje je toplo jako teško održati. Mojoj sestrični cvatu i dogodine mada se kaže kako ih se ne isplati držeti duže od jedne sezone. Ona ih po ljeti ukopa u vrt zajedno s vazom i pred kraj ljeta ih unese u kuću i one obavezno procvjetaju

    avatar

    10.03.2006. (21:45)    -   -   -   -  

  • ciklame

    super vam je blog.imam jedan mali problem sa mojim ciklamama. do prije mjesec dana bila je predivna, puna cvijetova, a sad mi je počela umirati. listovi joj žute,i mladi cvjetovi opadaju, neznam zašto, jer je na dobrom mjestu , zalijevana je po potrebi i gnojena. koji je razlog, pokušavam je spasit , ali bezuspješno. jedna mi je skroz otišla, dok se druga malo poboljšava. hvala na pomoći

    avatar

    20.06.2007. (12:20)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...