Komentari

smile16.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • Masa, masa i samo masa !!!

    Hvala i tebi sretna nova i sve najbolje !! MASAAAAAAAAAA

    avatar

    02.01.2006. (03:25)    -   -   -   -  

  • sugarcult

    sretna ti nova godina(he he malo kasnim) ja isto iden u glazbenu prvi pripremne najbolje mi ide avista pivanje solfedo mi je 5 i sve mi je ovo novo iskreno ne da mi se i nemam vrimena vjezbat saksofon jako je tesko.tila bi ic u akademiju cula san kad se upises u opcu gimnaziju da si oslobodena nekih predmeta jer ides u glazbenu jeli to istina?

    avatar

    02.01.2006. (21:24)    -   -   -   -  

  • tonka.is.here!!!

    eto...stvarno lijepo da si uzivala :)...i drago mi je da ti se svidja moj nakit....ako ti ikad nesto takvo zatreba - znas di me mozes naci :D...mah mah

    avatar

    02.01.2006. (23:54)    -   -   -   -  

  • sugarcult

    pomogla si puno he he drago mi je zbog tjelesnog mrzin ga iako iman 5 a za glazbeni tu mi je dosadno nastavnica me obozava jer zna koga ce iskoristit u zboru pa se dosadujem vise san naucila u polugodistu glazbene nego nego tri godine kad mi je nastavnica iz glazbenog predavala he he ;)) ostavljaj ti meni komentare i dalje i ja cu tebi kisssssss

    avatar

    04.01.2006. (14:11)    -   -   -   -  

  • THEBLACKWALLSTREET

    SRETNA NOVA ČEPINCI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SLADAK BLOG!!!!!!!!!!!!!!!

    avatar

    04.01.2006. (18:41)    -   -   -   -  

  • Masa, masa i samo masa !!!

    Hvala na komplimentu i tvoj blog je zakon ! Tija san napokon pocet pisat malo o sebi al neznan nekako tija zadrzat ovi nekakvi ''logo'' stalno masa kuzis pa mi je u kurcu malo sad to minjat al eto morat cu jer mi je nestalo ovih imenica od kojih je masa vaznija hahahahahaha. MASAAAAAAAA

    avatar

    07.01.2006. (19:41)    -   -   -   -  

  • Masa, masa i samo masa !!!

    Evo ispunija san ti zelju i napisa san nesto o sebi. Pozdrav, MASAAAAAAA

    avatar

    08.01.2006. (02:13)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...