Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (55)

Marketing


  • Amberka

    oću i ja u južnu ameriku

    avatar

    31.12.2005. (18:59)    -   -   -   -  

  • CONFIDEO

    Sretna vam i vesala 2006.

    avatar

    31.12.2005. (19:04)    -   -   -   -  

  • chronicles

    sretno ti bilo i ostvari bar nešto od ovih tvojih planova! jesi bio na antarktiku kad je južna amerika jedina koju nisi posjetia?

    avatar

    31.12.2005. (19:30)    -   -   -   -  

  • mAs 12

    SRETNA TI NOVA 2006 GODINA!!!

    avatar

    31.12.2005. (19:40)    -   -   -   -  

  • tita

    sretna nova, pogotovo malom plačimiroviću ;))

    avatar

    31.12.2005. (19:57)    -   -   -   -  

  • Snjeguzica

    sretna sesta ;)

    avatar

    31.12.2005. (20:12)    -   -   -   -  

  • FoTKO

    Sretno i uspješno u Novoj!

    avatar

    31.12.2005. (20:25)    -   -   -   -  

  • Moj prdac je moj gongec

    Sretna ti nova, mala princezo. PS: Ak' ne voliš Titu posjeti mi blog. Stalo mi je do tvog mišljenja jer smatram da spadaš u red najduhovitijih Hrvata

    avatar

    31.12.2005. (22:26)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    Sretno ti novo leto ;)))

    avatar

    31.12.2005. (22:54)    -   -   -   -  

  • Blues

    Evo i mene.Jadna jadnica ,najjadnija,na netu u ovu uru.Muz zaspa,dica kud koji,tv sranje. I tako ti fala dragi Riba ,digao si mi puls,kad si ono kao mene apomenuo da bi JA tribala i tj. mogla pokrenuti svoj Blog.(stan mao,JEBALE VAS PETARDE IL GRANATE IZ RATA),JEBEN TI NOVU FAKING GODINU.Mrzim ova preseravanja.Ko mi je kriv kad sam jucer odslavila,unaprijed. Inace,nesto ti se i nisam javljala,bila sam u blusu,kao i obicno.I jos mi se za Bozic uvalili rodaci i St.Ma di to ima!!!Doci cemo mi jedan dan ,a ostali 6. Odglumila sam tesku depru i nisam se dizala iz kreveta 6 dana. Srecom,muz na godisnjem pa on jadan kuvao. Stvarno sam djubre,DO KRAJA. Aj tamo HAPI NJU JEARRRRRRRRRRRRRR. Zeni i malom. Kad ce doci ponoc,poludicu,faking shit.

    avatar

    31.12.2005. (23:06)    -   -   -   -  

  • milena

    Dobila temperaturu od iscrpljenosti na poslu u zadnje vrijeme, prespavala kompletan 31.12. i unatoc svim pozivima sa raznih slavlja, evo gustam pijuci neku babinu orahovacu dok se van narod veseli....U 2006. bi bas bilo dobro da:1. budem svoja na svome :)))), 2. da ostvarim onaj laksi i ljepsi posao-zasluzila sam 3.zavrsim sve preostale zivotne obaveze i dugove sudbini, 4.dam vise ljubavi i paznje dragim i dobrim ljudima, a manje onima koji to nisu, 4.usavrsim gitaru i prevazidjem stid i otpjevam ponesto prijateljima, kad me mole 5. ima toga jos, al polako...A ti Riba, bas ti hvala sto si dodao tracak zdravog djira i pozitivnog u moj zivot ove godine, bilo je dragocjeno :)))...Osim toga polaskana sam sto sam se nasla u drustvu sa Blues i Nemetzom-i njima sve najljepse.... A vas troje da mi budete zdravi,veseli i sretni i ove godine sto evo nastupajet za 3 minute...da Rok bude zdrava i napredna beba...sve najljepse vam zelim...

    avatar

    31.12.2005. (23:55)    -   -   -   -  

  • zvercuga

    Sretno, stari. Drži se, nije ti lako... Znam, vjeruj mi...

    avatar

    01.01.2006. (01:11)    -   -   -   -  

  • hhhmm....jedna teen cura...od 13

    uglavnom.....sretno s tim željama....kad već ideš u ameriku....možeš i mene povest sa sobom??

    avatar

    01.01.2006. (02:22)    -   -   -   -  

  • jura

    sretna nova godina

    avatar

    01.01.2006. (04:35)    -   -   -   -  

  • Blues

    Ja ne znam sto mi se ovo desava!Pa ljudi,moj net ne valja,a sin haker me ne sljivi dva posto.Nema on meni vrimena popraviti kompj.,a moze provaliti u Pentagon za tili cas.Al zna da ne smi.I zna da ne smi mami i tati skinuti koju kunu sa onih kartica na netu.Tako mi je drago Milena sto si i ti polaskana da si se nasla u mom i nemecovom drustvu.Eto ,nama je Riba bio djed Mraz. Volim pisati,al nikad nisam bila sigurna da li to ista valja,da li je bar malo zanimljivo,ali eto valjda da. Poslala sam ja tebi Riba jos neke postove,al kako ja nemam jebeni spidi gonzales net,taman kad sam postala,izbaci me van.A bilo je tako zanimljivo,o reklamama i jednom liku koji to sve drzi pod kontrolom,a kao fol pojavljuje se samo u sjeni.Siva eminencija,a prodao cijeli ht sustav i kupio pola Kornata.Bas da mi je znati sto ce tamo. Znam da je kupio pola Kornata(skoro)i sto sve ne,iz prve ruke.Moje. I to naravno sve sa nasim novcima.Mislim na sve nas prosjecne,male Hrvate. Ali,nemojmo sad o tim teskim temama, Puno mira i zdravlja k tome i love ,SVIMA. Milena,hvala Riba,hvala. Meni to ZNACI!!!!

    avatar

    01.01.2006. (11:48)    -   -   -   -  

  • Blues

    Pri onome,sto mi se to desava,mislila sam prvenstveno i na Milenin koment da je polaskana. Kad zavrsim u zatvoru,zbog onog malo prije napisanog,sjetite me se,.....

    avatar

    01.01.2006. (11:57)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    e moj dragi....puuuno želja...uz rudarski sretno, da ti se barem pola od toga ostari (pretpostavljam da bi bio zadovoljan i da su samo one seksualne..)

    avatar

    01.01.2006. (12:25)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    damn... zašto žgaravicu ne spomenuh u željama...

    avatar

    01.01.2006. (12:26)    -   -   -   -  

  • liftboy

    Što se tiče popisa gore, uvijek sam govorio: Bolje ne napravit ništ kak spada, nego dvije stvari krivo! Sretno svima ko ima kredite, da ih što prije vratimo prije vremena! HEPI NJU JIR! Riba, sitno! Selidba na vidiku! Prošeći do Os, da ti sredima onu knjigu tvoju, tetka mi u tiskari radi...ili mi je to cura? Za razliku od ostalih godina, cugao sam neko odlično dubrovačko vino, pa glava ne zuji i nije podbočena nekim ekstremitetom!

    avatar

    01.01.2006. (13:33)    -   -   -   -  

  • jazzie

    Sve najbolje Riba tebi, Mihi i klincu! Btw dobre su ti želje, ovo s kilažom posebno, da je post još malo potrajao ne bi trebao ništa skinuti!

    avatar

    01.01.2006. (15:32)    -   -   -   -  

  • Groza

    Sretna nova!

    avatar

    01.01.2006. (16:19)    -   -   -   -  

  • Marijan M. (34)

    ja uvijek ljudima poželim da im se ostvari sve ono kaj si sami požele, vidim da kod tebe ima toga dosta, pa nek ti je sa srećom ispunjenje svih tih planova...

    avatar

    01.01.2006. (16:28)    -   -   -   -  

  • ...Yeah I'm smiling but inside I'm (not) dying...

    dobar blog...a želje su stvarno dobre....se nadn da će ti se ispunit. Ae pozdraf!

    avatar

    01.01.2006. (17:11)    -   -   -   -  

  • ...Yeah I'm smiling but inside I'm (not) dying...

    zaboravih....sve naj naj u 2006. ! Ae pozdraf! :)

    avatar

    01.01.2006. (17:14)    -   -   -   -  

  • mia

    hehehe dobar popis;))))) ja još nemam svoj;) nadam se da budu ti se sve želje ispunile;)))) pozdrav!

    avatar

    01.01.2006. (17:34)    -   -   -   -  

učitavam...