Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (85)

Marketing


  • catchaser

    a znaš onaj kad je medvjedica imala mengu? :)

    avatar

    28.12.2005. (01:22)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    krilca, staro...

    avatar

    28.12.2005. (01:55)    -   -   -   -  

  • Rado Vidjen

    Nije to uredu, tako se rugati ljudima, meni je do svakog bića jednako stalo, bilo ono veliko ili Sena M!

    avatar

    28.12.2005. (02:05)    -   -   -   -  

  • Virtuela

    a kako se zvala ona plavojka što je pjevala danke dojčland??? jest da je ušla u legendu političke lingue, ali prvobitna joj je ambicija bila estrada...

    avatar

    28.12.2005. (02:05)    -   -   -   -  

  • Alfa 145

    ja već kupio playboy

    avatar

    28.12.2005. (02:29)    -   -   -   -  

  • CHOFI

    lakse bi bilo nabrojat one koji nisu, nego one koji jesu promasaji..

    avatar

    28.12.2005. (03:10)    -   -   -   -  

  • Tanj@

    Dodala bih Džo Maračić Makija, Vladimir Savčić Čobija i Duska Lokina! :D

    avatar

    28.12.2005. (07:22)    -   -   -   -  

  • SadisticoShy

    a kasandra ? trash pevaljka od 2 metra? Dragi Lastane, u hrvatskoj verziji selebriti deadmeča volio bi vidjeti kasadru kako se uboitim sredstvima hvata u koštac sa sennom M (c)

    avatar

    28.12.2005. (08:21)    -   -   -   -  

  • Nakit i ostale carolije iz moje male kucne radioni

    Ja bi dodala jednog na B. Burnać, Mladen (ako se ne varam). Boze me te sacuvaj.

    avatar

    28.12.2005. (09:00)    -   -   -   -  

  • DayWalker

    Hello moćna ribo. Pisal sam ja nekaj slično prošle godine, mislim da ih ima 4-5. Pa navrati i posluži se. Nazalost fotke se ne vide iz nekog razloga. http://daywalker.blog.hr/arhiva-2004-08.html#54060

    avatar

    28.12.2005. (09:32)    -   -   -   -  

  • Lutkice...

    direktore.. sretni ti naprolazeći blagdani, a i tvojoj familiji isto. Inače, nunam ti i ja malog pizdeka, samo sam bez žene. Sve najbolje još jednom

    avatar

    28.12.2005. (09:51)    -   -   -   -  

  • z.l.e.v.A.n.k.a.

    Dobar je izbor do sad. 4 asa su strašna. Oni su mi top topova.

    avatar

    28.12.2005. (10:00)    -   -   -   -  

  • Lutkice...

    Znam da se dobro sjećaš 80-tih, pa daj (još malo samoreklame : ) navrati k meni i podijeli sa mnom svog favorita.

    avatar

    28.12.2005. (10:18)    -   -   -   -  

  • divljakuša

    kupit ću danas taj playboy, pa makar mi to bili zadni novci u novčaniku!! ali ono što me je danas nasmijalo, je sjećanje na Toyboy-a, oliti, Nevenka, prekrasna je bila ta njegova pjesmica... jer ja sam Candyman i ovo je hit, sve oko mene je shit.... a tek spot......ah........

    avatar

    28.12.2005. (10:22)    -   -   -   -  

  • Lutkice...

    A prijedlog za tvoju vječnu top listu naj promašaja je Velina. Prejake butine za 16ogodišnje bićence, prejak lokalni disco frajer tipičan za ruralne krajeve na spotu, i prejaki HIT šeri, šeri... koji je puna 4 sata vladao bespućima top lista domaćih radio stanica.

    avatar

    28.12.2005. (10:37)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    SadisticoShy mi je uzeo Kasandru iz usta. Svakako bi nadodao Dreletronica kao opći promašaj svega i svačega, kao pjevača i nezabavljača. Kome taj daje guzice da nam i dan danas puni muda na raznim tevejima? Sjeti se jednog kvalitetnig vokala sa dance shitom "Kerozina". Pa Senad od Bosne...

    avatar

    28.12.2005. (10:41)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Sorry, zaboravio sam jednog od važnijih. Onaj debil Čubi sa pjesmom Napumpaj se. I još pri tome misli da je duhovit.

    avatar

    28.12.2005. (10:44)    -   -   -   -  

  • anspik.

    ko je bio taj toyboy?? čudi me da bih zaboravila nešto kaj zvuči tako suludo :(

    avatar

    28.12.2005. (11:35)    -   -   -   -  

  • aimee u potrazi za istinom

    Joj, joj, a Viktorija Đonlić? Možemo u mraku, na klupi i u parku ili tako nekako... Pa Papageno (dobro, znam da nisu na A i B, al ajde). I tko je pjev'o onu: Na kapaljku mi daješ zagrljaje, svaka doza meni tako kratko traaajeee!!! Ispričavam se, bila sam mlada tada, a alkohol je izgriz'o dobar dio Purkinjeovih stanica, ali tih užasa se ipak sjećam. Ko Eternal Sunshine of the Spotless Mind, čovječe. Ne zaboravljam Viki Đonlić :P. I @ Virtuela, koka se zove Sanja Trumbić, a imala je još jedan hit: I Havaji su samo škoj, a ja imam otok svoj... Idem sad radit, ni mi dobro :/

    avatar

    28.12.2005. (12:31)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    burnac, to! ajmo jos na a i b, grupa 777, alen hrzica, alen slavica... ajmo ko zna jos stogod, a ako i sliku imate...

    avatar

    28.12.2005. (13:59)    -   -   -   -  

  • maastab8

    da obolim malo: beni danijel i btw, njegova sestra, sestrična ili koji k***c već klaudija (isto beni). hitovi? možda kad su se napokon pokupili sa scene..

    avatar

    28.12.2005. (16:42)    -   -   -   -  

  • vatreni

    Objavljujem komentar da imate moju stranicu koju možete pogledat kada hoćete!!!Pogledajte je upravo sada ako hoćete!!Nećete vjerovati ima chat,pitanja,postove,boxove.. i mnoge druge stvari!!! Posjetite ga upravo sada i vidjet ćete da je ovo istina!!!

    avatar

    28.12.2005. (16:50)    -   -   -   -  

  • AL SAROUKH

    badrićka npr. kojoj nije dosta što izda bljuvotinu od pjesme nego je još 5 puta obradi, poslje na d luciano delbianco featuring elio pisak....Pogle na moj blog za inspiraciju, neki dan sam napisao nešto o estradi

    avatar

    28.12.2005. (17:43)    -   -   -   -  

  • Ma fiju briju...kaos i svakodnevica...valjda? glps

    Skrtico! Umjesto da nam ga ti poklonis! hehehe!;)

    avatar

    28.12.2005. (17:46)    -   -   -   -  

  • sisajed

    nije na A, ali se nekolicinu ratnih godina u par navrata pojavljivao na teveju: Nano Prša (mislim da je prije nekoliko godina uhvaćen s par kilograma trave). Btw, nadam se da ćeš od 30 kn koje sam dao za playboy dobiti barem za gutljaj pive

    avatar

    28.12.2005. (17:47)    -   -   -   -  

učitavam...