Komentari

odbojka1.blog.hr

Dodaj komentar (7)

Marketing


  • xxx

    ba blog ti je sranje
    nemas pojma o odbojci sve si samo skinula sa interneta

    avatar

    26.06.2007. (12:16)    -   -   -   -  

  • eli

    Volim odbojku i čitav svoj život sam posvetio odbojci svaka čast i tako nastavite dalje

    avatar

    08.08.2008. (15:32)    -   -   -   -  

  • študent

    bok! ja sam student i zanima me gdje se može upisati na odbojku? onak rekreativno a i da steknem malo kondicije

    avatar

    25.10.2008. (19:31)    -   -   -   -  

  • natki

    Gdje ste odbojkaši i odbojkašice???!! Igrala sam je aktivno osamdesetih i zbog raznoraznih okolnosti prestala. To je jedna od rijetkih stvari zbog kojih žalim. Sada pomalo igram rekreativno,mada sam "u godinama",ali ljubav je ostala.
    To je idealan sport za djevojčice i djevojke. Uz motoriku i reflekse razvijate svaki dio tijela na "pravim"mjestima.Preporučila bih svim roditeljima čija djeca imaju sklonosti ka ovom sportu da ih svakako ohrabruju . Uz tjelesne atribute razvijate i "sive stanice"jer je u igri potrebno puno razmišljanja o slijedećem potezu vlastite i protivničke ekipe.
    U svakom slučaju sport koji se laicima čini statičan i dosadan je ,u stvari,vrlo zanimljiv i dinamičan ali kod nas neopravdano zapostavljen.

    Veliki pozdrav svim odbojkašima i odbojkašicama i ljubiteljima ovog jedinstvenog sporta od slavonke.

    avatar

    16.11.2008. (21:36)    -   -   -   -  

  • one girl!

    blog ti je super!!
    i ja treniram odbojku vec god. dana...
    i predobro je!!

    avatar

    07.02.2009. (21:00)    -   -   -   -  

  • Murcielago

    Fali ti samo da je vremensko ograničenje 6sec za servis. Onda slijedi oduzimanje lopte i naravno poen protivniku.

    avatar

    24.11.2009. (00:27)    -   -   -   -  

  • petra

    oke je bloog. mozda si jos mal trebalaa razradiit temu. vise elemenataa.jer smec,cekic i too.je glavno a u odbojci ima puuuno puuuno elemenata (:
    i ja isto obozavam odbojku,eto sad ce bit treca godina treniranja i odlicno mi ide.
    mislim da bi jos mogla i napisat neke klubove ovo ono.kuzis informacije o odbojci jel ima puno ljudi koje odbojka trenutno zanima aa neznaju bas koji klubovii su za preporucit i tak to.(:

    avatar

    04.09.2010. (22:16)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...