Komentari

psihoanaliza.blog.hr

Dodaj komentar (8)

Marketing


  • Svako je najbolji tumač svojih riječi...

    stvarno smo delali krugove po čakovcu i to velike... jučer si morala isto van dojti, bilo je fenomenalistično...

    avatar

    25.12.2005. (13:51)    -   -   -   -  

  • scar

    meni su bolje njegove druge knjige, al dobro.a kupoio sam seki dekodirani da vincijev kod na dvdu .sretan ti zicbo !

    avatar

    25.12.2005. (13:51)    -   -   -   -  

  • Stop! Drop! KABOOM!!

    da,da..knjiga je super..al' ne vjerujem da će takav biti i film..:) pusam te

    avatar

    26.12.2005. (12:57)    -   -   -   -  

  • uzalud tražim pogodan citat...

    mene je taj union pokopal, u cetvrtak smo spili gajbu i dobili set casa, a u petak vjutro mi je bilo tak slabo da sam 9 put (slovima, devet) rigal, malo doma, pa na putu v skolu,pa v skoli... veselo! fuj. i je, sretan bozic.

    avatar

    26.12.2005. (15:00)    -   -   -   -  

  • magmel

    bojala se deda mraza...zakon

    avatar

    27.12.2005. (02:00)    -   -   -   -  

  • ****Chick on Speed****

    opet sam na netu opet sam na netu opet sam na netu :)))

    avatar

    29.12.2005. (23:05)    -   -   -   -  

  • Small things make me happy

    ne volim baš bikove. yorke je prezgodan u tom spotu (a kad nije...)

    avatar

    30.12.2005. (08:29)    -   -   -   -  

  • psihoanaliza

    drabe -- to fenomenalistično si mi sad dužan.... scar --ja prochitala od njega samo ''Da Vincijev kod'' i ''Anđeli i Demoni'' ...obje knjige su bile feest dobre.. sisa--- union je najbolji koka na speedu--- takk treba takkk treba grady daughter --- nisam vidle toga spota :(

    avatar

    30.12.2005. (11:59)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...