Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (27)

Marketing


  • Status Squaw

    i ja sam se sinoć zgražala nad "Cagetovom" frizurom...da mumps dobiješ.. o nogometu ne znam puno, doduše znam šta je ofsajd i gledam samo kad moram (kad pero ne da daljinski)..hebi ga..

    avatar

    16.12.2005. (01:40)    -   -   -   -  

  • sisajed

    ma jebeš utakmice i ljude koji tamo poziraju, pravi su provodi van stadiona, 22 sata dnevno. Poziranje je u današnje vrijeme sastavni dio nekog programa. Evo danas na RTL-u emisija o blogu, pozovu Pusićku koja je otvorila blog zbog političke promocije, ljigavca Vibija kojem mama pljune u maramicu pa obriše pekmez s lica i Lalića protiv kojeg osobno nemam ništa, ali on piše kolumnu na Indexovom portalu, a ne blog. Eskponiranje lažnih veličina je na žalost debelo pregazilo one stvarne vrijedne ljude. Tako i u nogometu, a i u ostalim sportovima. Treba samo pogledati doček hrvatskih sportaša i možeš si satarom odrezati jaja, ispeči ih i objesiti se

    avatar

    16.12.2005. (01:42)    -   -   -   -  

  • linus.broj.dva

    treba pit', da. i meni ide na kurac apsolutno estradizacija SP-a, sveopca -cija: najkizacija, adidasizacija, kokakolizacija. pazi, tih cca 10 000 ljudi koje odjebu na svakom stadionu zrtvuje se zbog kamera i kamermana te novinara, odnosno TV i radio reportera. njih bude nekoliko stotina, a svaki uzme mjesto za barem 4 navijaca, ako ne i vise. a kamerman uzme za 10... jer, svijet mora vidjeti kako Totti kune sucu za svaku odluku i kako desnim kroseom udara nesretnika na travi iz barem 54 kuta kamere, u slow i super-slow motionu...

    avatar

    16.12.2005. (01:44)    -   -   -   -  

  • Ma sve 5 !

    debilana. sad ujak po frankfurtu trazi ulaznice za nase tekme, al kurcinu ce dobit...gdjegod pita - sve je DAVNO rasprodano (podsjetimo, zdrijeb je bio devetog prosinca). pa jebo im ja mater !!

    avatar

    16.12.2005. (02:23)    -   -   -   -  

  • Ma fiju briju...kaos i svakodnevica...valjda? glps

    Pametan covjek, pametan ti.

    avatar

    16.12.2005. (09:05)    -   -   -   -  

  • c'est mois, Nemetz

    Hmm... vidim da ti je "navijač" podigao temperaturu i to je OK, a s "manekenke i sponzori" dijelom bih se mogao složiti - ali bre.... u toj općoj pljuvačini taj bi se mladac (ne volim a priori "džomba" spike - kao "posvećen je" jer je sve proš'o i jedini je zaslužio nekud ić' a mi svi bi mu trebali pušit onu stvar) još i "posrao" kako veli sam, po sigurnosnim mjerama, smanjenju kapaciteta stadiona, zakonu o navijačima...da budem iskren,. bol,i me Đoka što je on huligan i smeta mu policija i što ga ne bi nervirao neki novi Heysel i što se u Engleskoj još šoraju huligani po pubovima....halo, džomba boy - NE šoraju se po stadionima - FINE WITH ME, kaj hoćeš da se šoraju, what's the point?! Na Chelsea-evu tekmu sam ušao ko gospon čovjek i na tribini s najžešćim navijačima mi nije dlaka falila. A glede odlaska...i u Portugalu je bilo charter let-manekena, ali i tamo i inače je bilo više običnih navijača.... pa nek dođe ta većina "običnih" ljudi (dobro, nisu ultrasi i nisu bili u svim vukojebinama s repkom, al mene ne nerviraju) i podrže repku, u čemu je baš takav problem? Glede prigovora "ko gubi subotnja popodneva", ja sam (dok se nije klinac rodio) STALNO i godinama visio na praznom Maksimiru i šire i gledao svoj team (je li i on?), zašto bi netko kom se ide na Svjetsko prvenstvo bio a priori mamina charter maza i ne mislim (iskreno) da bi to bila većina škvadre koji bi zapalili za Švabiju. Znam, ima jezgra koja je "svugdje bila" i njeguje te uspomene na "ratno doba" i to je sve fajn, ali nije kraj svijeta pobogu ljudi.... bez obzira na komercijalizaciju...

    avatar

    16.12.2005. (09:29)    -   -   -   -  

  • Professeur */ pRófEsoeR /

    S dosta toga se slažem... ali... zašto netko mora imati svoju reprezentaciju na natjecanju da bi mogao gledati tu utakmicu??? kaže pod brojem 3) oko njega su četiri australca - PA??? Možda su oni pravi navijači i ljubitelji nogometa kojima nije bitno koja je reprezentacija, glavno da je dobar nogomet, možda i oni vrsta navijača koji vole gledati, kako se on hvali, dvoranski nogomet 4) podjelom karata pola-pola opet neće riješiti "problem" manekenki i managera na tribinama :) Dobar je tekst, puno toga je točno ali ideja nije baš potpuno razrađena! Pozdrav, riba!

    avatar

    16.12.2005. (09:46)    -   -   -   -  

  • c'est mois, Nemetz

    E, da...Cry Babies...gledao sam ih dva puta u Sax-u... Željko Tomac (inače spikerski glas koji nas trezveno prati kroz dokumentarce Nede Ritz & co) je pre-strašan... dečki imaju OK glazbeni ukus i solidno obrađuju stvari "naše mladosti"... ali ta pojava, to palacanje jezikom (the best :) ) te grimase & psovke na engleskom, legenda; samo kaj ti veliš, nemreš ga dugo gledat

    avatar

    16.12.2005. (10:41)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    U nekim sitnim stvarima je mrvicu pretjerao (vjerovatno jer je ogorčen) al ukupno gledano ima potpuno pravo. Sve je to postalo jedan veliki kurac. Sponzoruše koje zauzimaju mjesta pravim ljubiteljima nogometa a tamo su samo da bi se pokazale, puno lakše dolaze do karata jer se jebu sa "menadžerima" firmi koje sponzoriraju takve manifestacije. A i tim menadžerima puca kurac za nogomet, tamo su jer je to "veliki društveni događaj" i imaju đaba karte. Nemam ništa protiv da se tamo prekenjavaju al' mi ide na kurac jer zbog njih pravi ljubitelji nogometa i navijači ne mogu doći do karata. Meni stari u Berlinu ne može nabavit kartu, al za Pičekicu i takve, neko će već naći. Što se komercijalizacije tiče, pročitajte No Logo od Naomi Klein pa ćete vidjeti je sve iskomercijalizirano i da će ubrzo korporacije biti prisutne i u vašem kučnom WC-u i imat će vas pravo gledat kako serete jer su vam spnzorirali školjku. Pun mi je kurac svega, "ima sve da pošaljem u kurac i da odem na Jamajku da sadim marihuanu".

    avatar

    16.12.2005. (11:52)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    Joj sva sreća da nemam ništa s nogometom i kartama i svim tim cirkusom...

    avatar

    16.12.2005. (13:37)    -   -   -   -  

  • Oldschool Ultras

    NO AL CALCIO MODERNO !!! - je vrlo rasireni pokret u Italiji, koja je kao i sve ostale ultra stvari prva shvatila sto se dogadja u danasnjem nogometu. Talijanski ultrasi su se cak nasli svi zajedno (prve ekipe) u jednom talijanskom gradu i korteom i porukama izrazili svoje nezadovoljstvo. Inace ti ljudi bi se zivi poklali da se negdje drugdje sretnu, ali za neke stvari se treba boriti

    avatar

    16.12.2005. (17:03)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    sto je pravi ljubitelj nogaca? nemec koji ce sjedit na dinamo - vinogradar sa drpicevom i bosnjakovom sestricnom sam na istoku ili tip koji ce se pobit na cesti ako mu netko vrijedja tim? ja bi tak u miru gledao tekmu i urlao na prazno...

    avatar

    16.12.2005. (17:29)    -   -   -   -  

  • peking

    Jebo ti ovo sp u njemačkoj,idemo u jar za 4 godine!

    avatar

    16.12.2005. (18:22)    -   -   -   -  

  • Krco

    I ja nabijem na kurac moderni nogomet! I još štošta bi volio nabit.

    avatar

    16.12.2005. (18:37)    -   -   -   -  

  • Express Lonac

    Sve je to istina, samo kaj budemo svi ko kurve tražili karte

    avatar

    16.12.2005. (22:06)    -   -   -   -  

  • phoenix88

    ma koju Juznoafricku republiku?! koje su srece nece ni onda dobit SP! Pa i ovo je bilo namjesteno! ja vec odavna stedim za ovo SP, cak sam i otkazo maturalac zbog toga, al sto vise citam novine, sve mi se vise cini da nis od toga..

    avatar

    17.12.2005. (03:03)    -   -   -   -  

  • Ma sve 5 !

    i jos, nek se zna: Heidi Klum treba jebat !! ne vidis svaki dan takvu plavusu...

    avatar

    17.12.2005. (06:28)    -   -   -   -  

  • mirna8d

    hej budi moj tata! ha?

    avatar

    17.12.2005. (11:57)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    hajd ti to jebi nakon seala...

    avatar

    17.12.2005. (12:13)    -   -   -   -  

  • Ko tu koga...?!? ili Sauron je mala beba za ove Hr

    Sva sreća da me nogomet uopće ne zanima ;-)

    avatar

    17.12.2005. (13:03)    -   -   -   -  

  • Mo

    sve je na mjestu. ja bi išao na sp al i meni se sve polako gadi da ne govorim o tome da očito za nas 'obični puk' neće ni ostati karata jer je banda iz hns-a već sve dala okolo. hebena sramota!! čitam da si je vlada rezervirala već soma karata. Pa kojeg vraga oni imaju ić na tekme, otkud im pravo uzimati toliko karata, pa da se množe ko' zečevi ne mogu se sve obitelji skupit do 1000 ljudi. sramota, sve mi se gadi... bit će nam podrška tamo nikakva, sam čekam vidit kak hpra šminkića u kockicama maše i udara onim guemenim pizdarijama...

    avatar

    17.12.2005. (18:31)    -   -   -   -  

  • tzar

    slažem se s napisanim u mejlu.ne znači da oni koji nisu pasionirani ljubitelji nogometa ne smiju ići na SP,nego je stvar da je premalo karata,ej premalo karata,sve su razgrabljene i to ne običnim navijačima i ljubiteljima nogometa već drkošima s vezama.normalno da se čovjek koji istinski voli nogomet osjeća ogorčen jer ne može do karata,a više mu je stalo bit na stadionu.još nešto,pa valjda ja imam prednost da budem na stadionu kad igra Hrvatska od bilo koje druge nacije,ma koliko ne znam neki npr.englez,japanac volio nogomet.ako igra npr.brazil-hrvatska,a stadion prima recimo 60000 gledatelja,pa ima da daju 30000 ulaznica hrvatima,jebomu pas mater,valjda mi imamo prednost gledanja svoje repke-tzar

    avatar

    18.12.2005. (02:06)    -   -   -   -  

  • Cartmann

    Ima neka shema s nastavkom natjecanja, prijavis se na netu, pa ako prodje tvoj tim ulazis u bubanj i ako te izvuku, imas kartu, ako ne - ispusio si. Nisam jos pogledao precizno na netu, ali se tako prica.

    avatar

    18.12.2005. (02:28)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    sve skupa, uspili su mi ogadit sve to...

    avatar

    18.12.2005. (22:53)    -   -   -   -  

  • AMIQIW

    "Moj dragi Boze za sve Ti hvala, Hrvatska ide do finala, do finala, do Pariza, pusit ce nam Mona Lisa!" - se sjecate? Ta je bila/je prava! I slazem se, povraca mi se od svog tog sranja oko karata...1998 protiv Japana nas 200 i kad se stiglo do polufinala karata nema jer su glumci dosli na tekmu. A nama koji (smo mjesec dana sisli okolo po Francuskoj) nisu ni dali priliku da kupimo kartu. Cak nam ni lopovi u Vittelu nisu htjeli prodat karte (ne poklonit). Fizicki nismo mogli stici prije polufinala da kupimo karte! Povraca mi se...

    avatar

    20.12.2005. (03:44)    -   -   -   -  

učitavam...