Komentari

2zrtvapanka.blog.hr

Dodaj komentar (12)

Marketing


  • Posljednji tragovi izgubljene mladosti

    Keje...malo smo pukli,a ? hahahahahahah!!! Nemoj da budeš žrtva!!hehe!

    avatar

    16.12.2005. (12:32)    -   -   -   -  

  • pank strungle for life

    pas te jebo da te jebo kad osobe s kojima pijes i zajebavas se te nemogu prepoznat....pa iz pizde materine sam,odakle bi bio???citaj pa ces vidit...jebo te blog kad niko necita blog nego samo komentare...

    avatar

    17.12.2005. (10:55)    -   -   -   -  

  • pogledaj majko grobove,leševe,krv...

    a mi se znamo brate (onaj što slike mi je slao i ko pravi prijatelj bio,pluto između MENE i mojega JASTVA da rasprava ne potone u dubinu),ajde brate ljuljaj i budi mi punk inspiriran pa čemo se malo zabavljat...perverzno dakako!!!ajde drži mi se pičko pankerska pa čemi se čut vidjet i tako to...ajde

    avatar

    18.12.2005. (15:05)    -   -   -   -  

  • Posljednji tragovi izgubljene mladosti

    pa komentari su zabavniji...heheh! Šala...ja sam pročital atvoje tekstove i sviđaju mi se...baš me zanima jesi li ti moje koji su podosta dugački...hehe!!!

    avatar

    18.12.2005. (15:09)    -   -   -   -  

  • magmel

    zakon

    avatar

    18.12.2005. (15:53)    -   -   -   -  

  • pogledaj majko grobove,leševe,krv...

    o jebem te istinitog...znamo se i eto,slike slao,slao jesi!!!tako i treba,svaka čast!!!glavno da se mi znamo..otvori srce da ti nož zabijem!!!

    avatar

    18.12.2005. (22:59)    -   -   -   -  

  • Ja volim samo sebe, svog predivnog mene...

    Heh ti si jebeni kreten.... Druge tu zajebaješ a pogledaj sebe.............buahah

    avatar

    19.12.2005. (19:24)    -   -   -   -  

  • simpLaSticni bLog

    ličino pa de s' bre?evo danas si mi u skoli reko da si mi bio na blogu pa eto dufuram i ja tebi da napisem koji komentar,čisto tako da ih imas više,buahaa...aj uzifaj mi,vidim ose!!

    avatar

    20.12.2005. (23:41)    -   -   -   -  

  • simpLaSticni bLog

    e sorry ovo je bilo namjenjeno hibridu...al nije bitno...heh...aj uzivaj....

    avatar

    20.12.2005. (23:47)    -   -   -   -  

  • ŽIKK

    oj denisse ljevače!!!poslala sam ti muzike...ovo kaj si mi dao je predobro!!hvala ti!čak sam i iza zida stavio na blog..nek svira!!a tekstovi ovdje su ti prejebački..čuo sam da ideš u vinkovar za vikend..ak odeš,poljubi mi druga vukovarskog tamo umjesto mene!

    avatar

    21.12.2005. (00:43)    -   -   -   -  

  • gea

    PANK!=)

    avatar

    24.12.2005. (12:24)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...