Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (47)

Marketing


  • sisajed

    suvišno je komentirati narodnjake, ali dvije stvari su me razbile na ovom noćnom stolcu: Čedomir Đoinčević i Božin pas. Vasionski care, skidam kapu na izboru :)))))))

    avatar

    14.12.2005. (02:15)    -   -   -   -  

  • jazzie

    Svejedno ne mogu shvatiti da bi itko prekinuo s curom zbog narodnjaka. A tolerancija???

    avatar

    14.12.2005. (02:30)    -   -   -   -  

  • jazzie

    I btw. baš gledam Mihu tu na slici - baš se proljepšala! Valjda dijete to čini od majke, iako mnoge žene totalno propadnu nakon poroda.

    avatar

    14.12.2005. (02:32)    -   -   -   -  

  • R.E.

    dojmila me se frizura psića :))

    avatar

    14.12.2005. (03:04)    -   -   -   -  

  • SadisticoShy

    moram naci negdje fotku snimljenu prosle godine - monumentnu livadu pivskih čepova zasađenu by ekipa iz pruđa :D

    avatar

    14.12.2005. (03:48)    -   -   -   -  

  • marisi

    ne slusam narodnjake, al ne kuzim zasto se tolka guzva dize na njih i oko slusanja istog. Narod slusa sto narod voli. Kolko god mi pokusavamo pobjec od nekakvog istocnog i narodnjackog melosa, to nam je valjda jos uvijek i u dusi i u krvi. Uostalom, kad citam i gledam svakodnevne vijesti iz domovine, svakim danom mi je sve jasnije da smo daleko mi od zapada.

    avatar

    14.12.2005. (04:14)    -   -   -   -  

  • sisajed

    netolarancija, prašina, halabuka... naravno. Znakovito je kako narodnjake ne slušaju pametni ljudi. Jel to slučajnost ili sotonin prst sudbine?

    avatar

    14.12.2005. (04:28)    -   -   -   -  

  • Feisty Kitten

    Sinan u The Bestu? Pih! Lepa Brena u El Rey Theatre, to je nesto. (Istina, nemam pojma sta je The Best, ali kapiram da je El Rey jaci.)

    avatar

    14.12.2005. (07:51)    -   -   -   -  

  • MARE

    JOJ I U KARLOVCU PUNO LJUDI DERE NARODNJKE...ALI IMA JEDAN DOBAR GRAFIT U GRADU : AKO SU NARODNJACI DOBRI KO KRUH, ŠTRAJKAM GLAĐU;) POZDRAV RIBA I RIBA JR., I MAMI NARAVNO!

    avatar

    14.12.2005. (09:19)    -   -   -   -  

  • makedo

    znas sta mi je drago...da ni beli zagreb grad nije postedjen napasti zvane melos s istoka. to ga na nasu veliku srecu cini dosta slicnim ovoj vukojebini od grada!:):):)...jos domalo, narodnjaci ce zavladat i na HRT-u, ako vec nisu :P...tntctntc...na sta smo spali!

    avatar

    14.12.2005. (09:42)    -   -   -   -  

  • Professeur */ pRófEsoeR /

    Goran Stojiljković mi izgleda malo ljut. Valjda njemu jedinom mama nije dala da ima ružnu frizuru, pa je zbog toga nesretan. :))

    avatar

    14.12.2005. (09:58)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Ajmeee, fudbaleri i timovi!!! Najzgodniji Anić, najbolja frizura Đurđević. Narodnjaci su zadnje smeće a svi oni koji ih kod nas slušaju su neuke i neukusne seljačine koje gutaju sve što im se servira. Već sam ti jednom odgovorio, imam Rocca i Jennu al bez tona.

    avatar

    14.12.2005. (10:14)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    jazzie, narodnjaci su bili nesto s cim se ne bih mogao pomiriti. kao ni cigarete ni puckanje balona od zvake. previse volim sebe da bih dopustio da me netko s kim sam u vezi necim nervira. osim mihi. al ona je ionako jaca...

    avatar

    14.12.2005. (10:38)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    marisi, ako je igrom slucaja to tebi u krvi, meni nije niti ce ikad biti. nemoj govorit u moje ime. nismo svi isti

    avatar

    14.12.2005. (10:41)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    kazzo! braco!!!! koju pivu pijes? di si???

    avatar

    14.12.2005. (10:42)    -   -   -   -  

  • U.J.

    Odvratno... Mislim one slike, a nisu ni cajke daleko. Btw, nemojte mješati narodanjake i cajke.

    avatar

    14.12.2005. (10:56)    -   -   -   -  

  • Status Squaw

    pas je zakon :)))baš si me lipo nasmija.pozdraf :)

    avatar

    14.12.2005. (11:08)    -   -   -   -  

  • k

    Ja ne mogu shvatiti da bi netko uopće započeo nešto s curom koja sluša narodnjake. Prekidanje se podrazumijeva.

    avatar

    14.12.2005. (11:14)    -   -   -   -  

  • Status Squaw

    P.S. Koliko ja znan, većina žena ne propadne nego se proljepša u trudnoći i nakon poroda, a tako je (kako je dobro primjetila jazzie) i s tvojim primjerkom :).narodnjake ne podnosim nikako i kao i ti, lijepo pozdravim i odem svojim putem. moja nesrića je u tome što moja grupa (s PDS-a) di god odemo sluša samo narodnjake, pa ja većinu vremena na večerama sidin za stolom i zafrkavam se. nekad ne možeš od narodnjaka pobjeć.

    avatar

    14.12.2005. (11:19)    -   -   -   -  

  • sexyžena

    KAKO TI KOJI TAKO NE VOLIŠ NARODNJAKE ZNAŠ SVA TA IMENA, JA SE UOPĆE NE SNALAZIM U TOM SVIJETI I NIJEDNO IME TAKVIH MUZIKAŠA NE OSTAJE U MOJOJ MEMORIJI.

    avatar

    14.12.2005. (11:27)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Pijem šenice: Franziskaner, Erdinger, Paulaner... A i ostalo: Guinness, Kilkenny, Harp... Favorit:) Primopredaju možemo izvršit tek poslje (Stipe) Božića zbog "odsutnsti", jebem ti jetrvu i zaovu.

    avatar

    14.12.2005. (12:30)    -   -   -   -  

  • Athena Air

    Upravo sam fascinirana kako se pojavom narodnjaka filtriraju ljudi oko mene. Jebiga, zatucanost i primitivizam je većina. Al oni su meni nepresušan izvor zabave, jebeno mi je promatrati ih i razglabati na temu "osjećajnosti" u toj "glazbi". Kad imam volje za to. Sexyženo, upoznaj neprijatelja!

    avatar

    14.12.2005. (12:31)    -   -   -   -  

  • Ariston se preselio...

    Narodnjaci ne rastu na drveću, već su svuda oko nas. Isto kao budaletine koje ih slušaju. No, bit ću zeru tolerantan i reći ću : Live and let die. ;)

    avatar

    14.12.2005. (14:26)    -   -   -   -  

  • DdIiNnAaMmOo

    makar ih ne slusas moras ih cut jer pored tebe svako malo prodje farmer s autom i otvorenim prozorom na -47°C i šilji do jaja neke seljačke cajke koje nebi dao ni najgorem neprijatelju da sluša

    avatar

    14.12.2005. (14:32)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    razlika izmedju cajki i narodnjaka... zanimljivo. bilo bi sjajno kad bi nama laicima objasnio razliku!

    avatar

    14.12.2005. (14:51)    -   -   -   -  

učitavam...