Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (24)

Marketing


  • zirafica

    oko moje, ne kritizirat navojca, on je divno bice.. doduse, pije, pusi, zdere cevape, al to ga samo definira kao muskarca... nisam te vidila veceras na septici... fak fak fak :) nist od tebe, sad imas dijete :) a bas si nas mogao upoznat... pozdraf.

    avatar

    10.12.2005. (01:26)    -   -   -   -  

  • plave tangice

    Daj mi pošalji mejl, baš si sexy.

    avatar

    10.12.2005. (01:29)    -   -   -   -  

  • milena

    Još nekako da je tu kraj, ali zašto SVI, ali baš svi uredno imaju barem jednu tešku govornu manu? I ne zna se koji je od kojeg manje simpatičan...Btw, Miha rules :) A tek Rokicev friz :))

    avatar

    10.12.2005. (01:46)    -   -   -   -  

  • službeni blog Revolucije

    ribafish,pridruži se Revoluciji,trebaju nam takvi poput tebe

    avatar

    10.12.2005. (01:52)    -   -   -   -  

  • c'est mois, Nemetz

    O ne - "mišeki" slika! E sad fakat nikad neću bit predsjednik :) I kaj te skupine nisu izvukli za nekim šankom, pustili izbornike da nešto kažu i bok.... nego još na sve kod nas i T-rexi iz Večernje škole kojima su potrefili dan bez ikakve inspiracije & Štimac koji će mi "objasnit" da je teška skupina... a iako si mi reko da ti se u Švabiju ne ide zbog pozera i vašarluka, ja ću ipak razmislit malo o tom ranoljetnom danu u Berlinu, uz npr. http://www.vny2k.net/images/brazilfan.jpg

    avatar

    10.12.2005. (02:45)    -   -   -   -  

  • maastab8

    majstore, jeben komentar žlijeba!! nemaš pojma kako me ona baba iznervirala, toliko da sam se ustao iz kreveta i potrudio se napisat im mejl. sorry šta ti kradem ovoliko prostora, ali ne mogu to sažeti pa ću kopipejstat mejl: 'poštovana redakcijo! s oduševljenjem smo čekali današnji prijenos ždrijeba nadajući da se će od svega toga izroditi nešto dobro, ali neugodno smo se iznenadili... kao da ste znali da će sve ovo na kraju ispasti jedna loša, ne baš jako zanimljiva folksdojčerska priredba, pa ste to očito htjeli naglasiti prevođenjem bakice koju ste, pretpostavljamo, probudili iz dubokog sna u koji je utonula nakon svoje najdraže sapunice. pa dajte ljudi, ako već niste našli nekog dovitljivog prevoditelja/icu, mogli ste se barem smilovati i pustiti nas na milost i nemilost njemačkog jezika. ali NE, vi ste se odlučili smilovati bakici koja, unatoč tome šta se družila s dragutinom tadijanovićem u školskim klupama, ima više problema s padežima nego šta je imala s menstrualnim ciklusima prije trideset godina. i nije ni čudo da je malo usporena kod prevođenja kad se u obzir uzme činjenica da je njezin njemački izumro s austrougarskom! valjda je zato tako strastveno naglašavala svaku riječ koju je uspjela shvatiti i prevesti. ajde ljudi, vratite bakicu na respirator i pustite nas da dišemo...' sorry još jednom, ali morao sam! pozdrav roku...

    avatar

    10.12.2005. (02:57)    -   -   -   -  

  • Maurich

    Legenda si,uspio si me nasmijati iako to ovih dana nikome nije pošlo zarukom,ali ostati imun na ''Praščička'' je jednostavno nemoguće...

    avatar

    10.12.2005. (03:40)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    e jes ga udrobio, tako da kad sam došla do kraja, zaboravih početak...e da, ne znam otkuda ti grozni skupi čvarci...čujem da su iz inozemstva. pa kaj mi nemamo svoje domaće...neko bi mogo okrenut pare!

    avatar

    10.12.2005. (08:30)    -   -   -   -  

  • Krco

    Pozdrav! Nadam se da su ti čvarci bili po guštu. (ako jesu,nagodinu stižu tri air baga). Ja sam izvlačenje skupina za SP pratio samo na momente (jebiga,radio sam drugu smjensu jučer),ali se slažem s većinom napisanoga. Ona scenografija na HRT-u sa okruglim stolovima i par poznatih faca-katastrofa.Blažićka neću ni spominjat (neku večer se skoro rasplakao kad je Manchester ispao iz LP-jest da ih i ja volim ali je debeli malo pretjerao). A ona Balega iliti kako se već preziva sa izjavom o 7 i pol Hrvata u Australskoj reprezentaciji-genijalno!treba mu dat nagradu za izjavu godine!Svaka čast Stjepane. Kažeš čvarci 120 kn?!? A mi se tu nabacujemo s njima.Ajme. Negdje sam čiato da su ti čvarci iz Austrije. Folksdojčeri!

    avatar

    10.12.2005. (10:21)    -   -   -   -  

  • parliament

    jebo majku kako sam se pozelio onih nasih masnih i mesnatih cvaraka. ovi svapski su retardirani i imaju okus chipsa za dijabeticare. napravimo deal, ti meni posaljes cvaraka, a ja tebi cepove ili etikete svapskih piva koje nemas u kolekciji. btw, rock je persu.

    avatar

    10.12.2005. (11:12)    -   -   -   -  

  • salt and pepa

    ajme ovoga bandića... majko mila, a bebač je baš simpa---

    avatar

    10.12.2005. (13:31)    -   -   -   -  

  • Status Squaw

    rok je najslađi na ovoj trećoj slici di su potomci s mamama.:)

    avatar

    10.12.2005. (14:03)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    sad bi ja mogo dilat bobikine cvarke! jebate! lanac srece!!!! dijamantni cvarak!!!!!!!!!

    avatar

    10.12.2005. (16:21)    -   -   -   -  

  • matija

    Definitivno:....... BEBAČ JE FACA!!!

    avatar

    10.12.2005. (16:43)    -   -   -   -  

  • matija

    ja sam danas dobio čvarke...

    avatar

    10.12.2005. (16:44)    -   -   -   -  

  • jazzie

    Ja sam samo skužila da ga ona tetoši dok ti radiš 12h! Jadan čovjek kolko rintaš...

    avatar

    10.12.2005. (18:31)    -   -   -   -  

  • liftboy

    he he he...a meni punac priklo svinju! Čvarci stigli, a tek kad dođe kulen, ajme maaajkoooo mooojaaaaaaa... e taj kulen trebaš probat! Prvo ga jedem normalno (saviđ), a onda po 45 slajsanje!

    avatar

    10.12.2005. (19:26)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    kako da ja znam sta je slavoncu normalno zvakanje kulena. mi purgeri to nozom i vilicom...

    avatar

    10.12.2005. (23:35)    -   -   -   -  

  • Dejo

    ha ha ha..... e uvijek me nasmiješ

    avatar

    11.12.2005. (00:17)    -   -   -   -  

  • liftboy

    pih! koji amaterizam i neinventivnost glede kulenovanja! gotov ti je banner za pivopije, nisam radio nepristojne, samo političko neprihvatljive! (možda)

    avatar

    11.12.2005. (12:47)    -   -   -   -  

  • hip hop 4 life

    e reklama ti je predobra pala sam sa stolice od smjeha..ma genijalno

    avatar

    11.12.2005. (16:27)    -   -   -   -  

  • ode to...

    a kad već slovence spominješ, pogledaj kakvu sam vijest zaprimio o njihovoj vojnoj floti

    avatar

    11.12.2005. (17:04)    -   -   -   -  

  • microscan

    Riba, eo sad sam vidio komentar na Septicu. Ovako, na žalost, majice nove čak ni oni nemaju, majkemi, ja sam i sam trebao za par frendova, ali ni Govnar ni Bumušku nisu ih imali. Ja imam jednu crnu za sebe. A cd-ove ću ti ja poslat na adresu. Javit ću ti se na mejl, pa ćemo se dogovorit.

    avatar

    11.12.2005. (17:41)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    ajme ljudi, strgala me ljubljana. al sam deveti u hrvatskoj!!!

    avatar

    11.12.2005. (20:44)    -   -   -   -  

  •  
učitavam...