Komentari

ribafish.blog.hr

Dodaj komentar (76)

Marketing


  • SadisticoShy

    ja recimo mamuran nisam u stanju pisati ;)

    avatar

    02.12.2005. (08:11)    -   -   -   -  

  • freestyler

    :) koliko sam si ja puta obecao u kupatilu grleci wc skoljku da vise kapi necu okusiti, no umivajuci se s vidnim olaksanjem sam isto toliko puta skuzio da su obecanja bila pretjerana, da, jebena su ta jutra poslije, ali sto se mora prozivjeti, mora se, nije tesko .... uzivaj ...:))))

    avatar

    02.12.2005. (08:21)    -   -   -   -  

  • makedo

    dobro kaze sadistico, nema sile da ja napisem nesto mamurna, osim pizdarija...puca mi mozak po savovima i ne mogu blejat u ekran...dobar si ti, dooobar

    avatar

    02.12.2005. (08:21)    -   -   -   -  

  • trill

    Zabrana seksa? Netko to doista prakticira? Nije li to mač s dvije oštrice? ;)

    avatar

    02.12.2005. (08:30)    -   -   -   -  

  • castanea land

    kakva sad zabrana seksa? nije li to okrutno? :)))

    avatar

    02.12.2005. (08:44)    -   -   -   -  

  • lolina

    u lavabo? fuj!

    avatar

    02.12.2005. (09:09)    -   -   -   -  

  • seoska idila

    vrag je to kad žena ne pije...

    avatar

    02.12.2005. (09:28)    -   -   -   -  

  • Kad narastem bit ću anđeo :)

    ne znaš šta je gore, kad žena pije ili ne pije... u svakom slučaju sere :rofl: da, prepoznajem ovaj dio sino sam se ismijao...

    avatar

    02.12.2005. (09:42)    -   -   -   -  

  • milena

    He he he...napad je najbolja odbrana :) A cura se samo prepala da ćeš mamurno jutro provesti čisteći poplavljenu kupaonu :)...Nego, koji je to kritičan odnos između broja piva i broja snošaja, da vidim jesam li bila nepravedna ;))...

    avatar

    02.12.2005. (10:15)    -   -   -   -  

  • skaj

    Riba, moj jednako simpatichan, zabavan i uvijekzhivotnoveseo kolega s velikom strashchu za pivom i cuganjem s frendovima dobio je sina u ranim tridesetima. Pochim je malo smanjio vesele vecheri s nama ostalima, ali ne u potpunosti; zhivot je ipak da se zhivi. Ako je i imao problema sa zhenom kad se jutrom vrachao doma, nikad nas nije opterechivao time. Onda je jedne nochi, pivske i zabavne kao i uvijek, poginuo za volanom. Njegov klinac je tad imao 7 mjeseci. Ne zhelim te sad uricati, propovijedati ti ili shtogod, samo si me uzhasno zhalosno asocirao na jednog nevjerojatnog tipa, chijem klincu ne znam shto rechi ako me ikad upita kakav mu je bio stari. MENI je bio genijalan i zabavan, njemu je pokojan.

    avatar

    02.12.2005. (10:18)    -   -   -   -  

  • Kaco Mortale

    Kakvo je tvoje radno vrijeme da se možeš zasrat preko tjedna? Mislim, blago tebi. Jednom sam došao mamuran na job i odmah je bio rigoleto a kraj radnog vremena nikako stić. Od tada, jebi ga, opet samo vikendi kao na samim početcima.

    avatar

    02.12.2005. (10:22)    -   -   -   -  

  • sisajed

    rima ti je kao i stanje mamurne glave - u kurcu

    avatar

    02.12.2005. (10:41)    -   -   -   -  

  • sisajed

    :)) zaboravim staviti ove smajliće i onda ljudi misle da vrijeđam

    avatar

    02.12.2005. (10:43)    -   -   -   -  

  • Blues

    Zar i ona tebi ne da????Fala Bogu!Ja sam mislila da samo ja ne dam muzu.Ali nije da ne dam,nego NE MOGU.Sto da radim.Nesto nije u redu sa mnom.Sigurno.Ali ,ja imam malo dulji bracni staz i malo vecu djecu,pa me to i ne cudi.Ali eto,ipak sam mirnija sad.:)

    avatar

    02.12.2005. (10:59)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    dobro, ne bi si ni ja dao sinoc u onom stanju, ali ovo me plasi da jos neko ne da. kako ne mozes? objasni. ili mi daj broj od muza da imam s kim lokat! jel mi mozete vjerovat da sam jutros, gaseci komp tek shvatio da sam pisao ovo? ali onaj trappistes rochefort... isuse, bolji mi je i od la trappea!

    avatar

    02.12.2005. (11:45)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    kazzo, radno vrijeme mi je danas dugo... predugo... skaj, kad locem vise ne vozim. bolilo je oduzimanje vozacke a i zivi mi se jos...

    avatar

    02.12.2005. (11:49)    -   -   -   -  

  • Ma fiju briju...kaos i svakodnevica...valjda? glps

    Ma opce je pravilo kad je netko janpi (musko,zensko,vatever!) da ga/ju se pusti na miru (jer te tak i tak nece nis skuzit). A u jutro nastavis sa sutnjom likujuci kaj ga/ju rastura glava ak nis drugo! hehehehe!

    avatar

    02.12.2005. (12:39)    -   -   -   -  

  • Krco

    Kad ćemo nas dva u društvo HR pjesnika? Jel će nam netko objavit pjesme?

    avatar

    02.12.2005. (12:59)    -   -   -   -  

  • Blues

    Ha,ha.Kako ne mogu.Pitat cu te nakon 20 g. braka.A da si se udao il ozenio sa 19,5.I rodio.I opet rodio. I jos tako nesto,... Sad moj sin ima toliko.A kcer 5 g. manje. Ali vi djeco,.... A jos tek sam i jako zgodna i pametna(Boze sto sam umisljena!) I onda po cijeli dan zalim svog jadnog muza,koji crnci cijeli dan,a ja na kraju ne mogu. A on ima razumijevanja,...Ali to je pak stvarno ljubav. Ja sam the bitch! Valjda sam u nekoj fazi necega,il tako nekako,hormoni il sta li vec doktori ne kazu. Dakle,uglavnom,stara nisam. A moj muz,srecom ne pije,pa ti ne mrem dati njegov br.Lol. A i Dalmacija je malo dalje od Zg.:) I takoc.Sad idem u kuhinju,gdje mi je i mjesto. Adio ti.

    avatar

    02.12.2005. (13:37)    -   -   -   -  

  • Ariston se preselio...

    Kakvu ti to pivu piješ da te boli glava? Rekoh, prijeđi lagano na tamno velebitsko i nema glavobolje. I sam gazda daje 100 eura po satu glavobolje uzrokovane ovom crnom ( ne kraljicom ) princezom ;))

    avatar

    02.12.2005. (13:54)    -   -   -   -  

  • Bugenvilija

    Fuj! Napit se od pive, ima li što gore? Ne kužim koju si pivu pil da si se tak sjebal, ja se u Zagrebu nikad tak ne uneredim kad pijem ožujak ali nedajblože da se tu u njemačkoj napijem od ovih njihovih delanaca. Mrtva sam još danima. Inače da znaš, u sva zapadna piva stavljaju jedan teški metal koji čini da se piva bolje pjeni, a u ožujaku toga nema. I još čvarci, brrr ;)))

    avatar

    02.12.2005. (14:14)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    ako moze ona buljooka greska iz bigbradera objavit knjigu pjesama, ti i ja bi trebali goranova proljeca osvajat...

    avatar

    02.12.2005. (14:53)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    blues, pa jel ti vuco muz?

    avatar

    02.12.2005. (14:55)    -   -   -   -  

  • Ribafish

    popio sam deset razlicitih, deus (sampanjac-pivu), par starobrna u klubu strojovodja i jos nesto u kolazu, te pojeo kilu i pol cvaraka koje niko nije htio jest jer sam ih presolio. dobro da sam ziv, jebote! riba vam bas i nije neki ljubitelj zuje. velebit na prvom mjestu pa karlovac, pa pan, pa sve ostalo...

    avatar

    02.12.2005. (15:01)    -   -   -   -  

  • c'est mois, Nemetz

    :) Rigao si u ONAJ lavabo di Miha pere klinjske genitalije (sa slike)? :) Ribaj ribaj dušica draga, sad vidim zakaj je pranje lavaboa tvoj posao :P

    avatar

    02.12.2005. (15:41)    -   -   -   -  

učitavam...